Ihanan aktiivisia kirjoittelijoita, en ole taas pitkään aikaan ehtinyt kuin käydä lukemassa. Toisaalta olen aika huono kirjoittelemaan muutenkin. Mutta siis paljon apuja olen saanut, kun olen päässyt lukemaan muiden kokemuksia. Yleensä aina kun on jokin asia mietityttänyt, niin täältä on saanut lukea vastauksen, tai yleensäkin saanut tiedon, että askarruttavat asiat kuuluu raskauteen :) Minulla on raskaus edennyt ihan mukavasti. Oireita on aika niukasti. Neuvolassa eilen pyydettiin lisäämään rautaa. Se onkin hankala muistettava, kun ei saa ottaa ruoan kanssa ja aamulla herätessä jos ottaa, niin täytyis herätä aiemmin, että ehtii siitä raudan otosta kulua tunti aamupalaan. Onneksi ei ole aamuisin enää pahoinvointia, niin ei tarvitse heti herätessä olla jotain syömässä. n.3 viikkoa sitten minulla oli veristä vuotoa, luultavasti istukan sijainnin takia, mutta nyt ei ole ollut vuotojakaan viikkoon. Vauvan syke oli neuvolassa 149. Pikkutyyppi potkas aina välillä '"dopleriin" ja itse sain siitä sellaiset naurut, ettei dopleroinnista meinannut tulla mitään. Ootteko muuten huomannut että alatte nauramaan todella helposti ja sitä on vaikea lopettaa? Hymykin on erityisen herkässä. Toisaalta, purskahdan kyllä itkemäänkin tosi helposti ja siitä sitä loppua vasta ei meinaa tullakaan. Hassua olla raskaana.