Mimi. , kyllä mä ihan selvästi tunsin tänään kun kätilö ultrasauvalla kevyesti painoi mahan päältä. Siinä niitä tuntemuksia muistellaan totesin että olenhan mä näitä tuntenut jo pari päivää Ja täällä tosiaan siis kk mukaan menossa 11+4 ja ultraan mukaan 11+6.
Hullua ajatella et kahden viikon päästä vois jo potkut tuntua, eihän sillä nyt viellä oo ees kunnon raajoja! :D Nopeesti ne kehittyy. Mulla menee ilmakuplia mahassa ja ne tuntuu miltei samalta ku potkut, voin jo fiilistellä
Mä tuun täällä hitaasti mutta varmasti teidän perässä! :D 8+1 toivotaan vaan ettei menis yliajalle sitten kun la on tammikuun lopulla.. Itte oon meinaan yliaikainen esikoinen. En meinannu sit millään tulla ulos, olinko vissii viikon vai vähän alle viikon yliaikaa. Piti syntyä elokuussa niin synnyin 1.9 aamuyöstä.. :D
Mulla on ollu jo ja ekoja tuntemuksia liikkeistä, tänään 11+4. Tuntui kevyiltä siiveniskuilta/ kuplaryppäiltä, ihan niinkun esikoisenkin kanssa oli. Jännittävää......
Onnea ihanista ultrauutisista ja tervetuloa uusille!
Siis apua jos oon oikeesti jo tuntenu liikkeitä! <3 mulla on tosiaan vasta 10+4 menossa, niin siks vähän ihmetyttää
Toki mä miehelle ihmettelin sen eilisen ultran jälkeen, että oonkohan tuntenu oikeesti jo liikkeitä kun ultrassakin oli niin vikkelä kaveri. :)
Tai sit ne on vaan ilmaa suolistossa. Ehkä mä kumminkin kuvittelen ne liikkeiksi, paljon kivempi ajatella niin :D
Apua, mä en ees tienny, et liikkeitä voi nyt jo tuntee? :O Tuntuuko ne enemmän alavatsassa? Täytyy rupee kuulostelee, josko jotain liikkeitä tuntuisi :)
Anki joo, mulla tuntuu alamahalla. Välillä tuntuu kun ilmakupla tms liikkuis/poksahtais tai sit semmosia outoja muljahduksia. Tosi hentosia, mutta "vahvoja". Hankala selittää :D
Hyvä etten alkanu onnenitkua täällä pillittää tosta Zuikkelin kertomasta, kun ultrassa oli tuntunu liikkeet. :') muutenkin ollu vähän herkillä tässä <3
Voi hitsi ku mulla vuotaa edelleen tätä tahnaa. En tiiä pitäiskö sitä nyt olla huolissaan vai ei koska raskausoireita on. Eikä kipujakaan ole ollenkaan ja eilen illalla tuntui hyvin selvästi taas pientä tupsutusta vatsassa. Jäiks !
Allergialääkkeistä sen verran että mulle on sanottu että heinix on turvallinen ja sitä aion syödäkkin, onkai se sille lapsenalullekkin parempi että äidillä on hyvä olla eikä valvo päiviä ja öitä allergiaoireiden vuoksi.
Mua jotenki niin ahistaa ku ei oo ultrattu eikä kuunneltu sydän ääniä. Tyypistä on todisteena vain raskausoireita mutta se ei takaa, että kaikki olis kunnossa. Juhannuksena mennään miehen vanhemmille ja niille on ny kai pakko kertoo kun en suurinta osaa heidän varaamistaa ruuista/juomista kuluta.. Ei vaan haluis kertoo ku ei voi toiseen heistä luottaa ettei kerro eteenpäin ja sitten jos kaikki ei ookkaa kunnossa nii hirvee rumba edessä
Soitin kättärille, että onko lähetettä ja varattua aikaa ultraan, niin kuulemma se on 2.7. Kaks viikkoo!! Järkky pitkä aika viel.. Kaiken lisäks lähete on naikkarille (arpovat keskenään puolet ja puolet ultrakäynneistä), jossa en oo ikinä käyny ja sijaitsee vähän julkisille huonossa paikassa (ei siis yleensä vaan meiltä kotoa matkustettaessa). Tämmönen päivä tänää
Bumble84 Sama täällä, ainut vahva raskausoire on kuvotus.
Sykettä ei oo kuunneltu eikä ultraa tehty. Eilen sain vasta lähetteen ultraan eli aika tod.näk. vasta 3 viikon päästä.
Tarkotus olis olla porukoilla koko viikonloppu ja kiva jos ne tekee jotain ruokaa joka kuvottaa niin en tiiä mitä teen tai sanon. Meillä siis aina syödään sitä mitä pöytään laitetaan...
Samaan aikaan mies pitää kotona pippalot ja jos se lipsauttaa jotain humalassa niin sitten kyllä koko kylä tietää
Voi että! En tykkää, nyt käyty neuvolassa. Papereita vinopino käteen ja semmosta. Ultra ajat tulee postissa ja ne tapahtuu kätilöopistolla. Toi kesätyöntekijä laski että olisinkin menossa rv 7+4 ja mä oon kokoajan olettanut että nyt rv 8+2. Sano että mun LA olisi 31.1.2016 mut ei ole täysin varma että voi muuttua vielä tuon ekan ultran jälkeen... Toisaalta toivon että se muuttuis vielä! En haluu siirtyä tuonne helmikuisiin kun oon jo niin tottunut teihin! <3 :)
Mimi, Mä ostin tuolle nuorimmaiselle yksivärisen t-paidan ja kirjoitin siihen itse kangastusseilla "Isosisko 2016" ja piirsin tikku-ukon työntämään vaunuja. Saa laittaa sen huomenna päälleen mökille niin katsotaan kauanko ihmisillä menee aikaa ennen kuin tajuavat
Alinah, ei täältä ole mikään hätä pois.mulla muuttui heti alussa 1.1.2016 --> 30.12.2015, muuta täällä sitä vain ollaan! voihan se syntyä ennakkoon tai laskettuna aikana tai jälkeen...