1978, mä täytän kans sen 37 juhannuksena. Kiva, että mukana on samaa ikäluokkaa :)
Tänään tuli postissa aika ultraan, joka on 29.6. Pitkä aika on vielä odotella! Varsinkin kun pahoinvointi on loppunut ja oireet muutenkin aika vähissä. Tulee tietty mieleen, että onks kaikki ok. Rinnat on kyllä edelleen kipeet ja kasvu suunnassa :) ehkä siihen on vaan luotettava, että kaikki menee hyvin ja jättää turha murehtiminen.
Me lähetään tänään miehen ja ystäväpariskunnan kanssa vaellusreissuun. Rinkat selkään ja teltassa nukutaan. Saa nähdä kuinka jo ennestään väljä SI-nivel kestää, kun se on nyt löystynyt lisää ja aiheuttaa jo selkävaivaa. Onneks mulla on jo tukivyö olemassa, joka toivottavasti sitoo lantiorenkaan riittävän tiukkaan, että jaksaa rinkkaa kantaa! Mutta joka tapauksessa hauska viikonloppu tulossa! :D
Muistanko oikein, mut oliko täällä joku muukin, jolla on APC-resistenssi? FV Leiden?

Mulla on, mutta en usko että vaikuttaa raskauteen mitenkään. Se siis lisää tulppariskiä huomattavasti. Mulla ei vaan ole koskaan aiheuttanut mitään oireita, ei edes aiemmissa synnytyksissä. Eikä sitä ole myöskään koskaan mitenkään lääkitty. Mutta mielenkiintoista kuulla, mitä tänä päivänä lääkärit ovat siitä mieltä. 15-vuotta sitten ei vaikuttanut hoitoon, koska taustalla ei ole keskenmenoja. Mutta 29.pv kuulen tästäkin sitten lisää.
Tänään 8+1