La tammikuu 2016

Miten paljon teillä on jo oireita ja millä viikolla menossa? :O
Mulla se 5+0 ja oireita.. Tissit hellät.. Enemmän ehkä täytyy juosta vessassa, siinäpä ne oikeestaan tällähetkellä, lievä etova olo jos ei muista syödä.. Olenkohan normaali ja kaikki ok.. :O
 
Mul on etovaa oloa,väsymystä. Silloin tällöin vihlaisuja ja nivus kipuja....
 
Mulla 4+4, kovasti närästää, alamaha turvoksissa, tissit ja nännit kipeet. Väsyä ja vessas tulee juostua
 
Nii ja viikkoi on 5+5 rintakipuja on kans....
 
No joo.. Tietty se turvotus... Se unohtui kun tottui siihen että nappi auki juoksentelee kylillä :)
Varmaan pikkuhiljaa alkaa sisäistämään asiaa että jos joku otus oikeasti kasvaa tuolla.. Ei välttämättä odota niitä oksennusjuttuja mut kuitenkin... Sellainen pieni massukumpu olis jo kiva että varmasti kaikki näkis eikä tarviis miettiä sanoja kahdesti mitä höpisee :) :)
 
Viikkoja 5+4: väsyttää, Pissattaa, tissit kipeet, etoo rankasti!, häpyluissa tuntuu jo löystymistä. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin aikaisemmin jäädään taas äippälomalle saikun avittamana. Viimeksi jouduin jäämään liitos- ja selkäkipujen takia saikulle jo vkolla 27...
 
Viikkoja 4+6, oireina pohjaton nälkä, paha olo jossei syö, turvotus, rinnat on arat, välillä väsymys ja jano. :D ainii, ilmavaivat. :angry1

Koska sen digin muuten pitäis näyttää sen 3+? Kun mä vähän yllätyin jo tosta 2-3 tuloksesta, kun aiemmin noi on vähä laahannu mulla peräs. Toisaalta ne onkin sit niitä keskenmenneitä :/
 
Muokattu viimeksi:
Mulla rv 4+3. Oireina vuoroin nälkä, vuoroin etova olo, kun ajattelee ruokaa, saatika jos haistaa hajut tupla herkkyydellä ja 70% niistä rinnastaa etoviin asioihin.. Nännit kipeänä ja tahmeahkot.. Väsyttää tai valvotuttaa.. Välillä vihloo alavatsaa ja pelkää että ne on suppareita tms. keskenmenoon liittyvää.. :/ Vesi maistuu ja vihreä tee :)

Mä tein esiķoista odottaessa digitestin, näytti +3 vkoa kun olin silloin rv 7.. Kyllä, silloin vasta ilmeni se raskaus!
 
Hei, täällä ilmottaudun ryhmään jos vain sopii :happy: olen 26 vuotias ja tein plussatestin juuri eilen. Melko tummansininen plussa siihen pamahti. Viikko olisi nyt 5+1. Ensimmäinen lapsi siis kyseessä ja samaan aikaan hymyilyttää ja kauhistuttaa! Alavatsa on tosi kipeä, samoin rinnat. Muita oireita ei ole. Taidan hakea vielä muutaman testin jotta asia varmistuu mutta kyllä olosta huomaan että joku on nyt eritavalla :wink
 
Niinali tervetuloa! :) tuttuja tunteita täälläkin käydään läpi! Kun jaksat ja vaan ehdit niin laitatko tähän tai tammikuisten synnytyssairaalat keskusteluun milloin sun laskettu aika on, minkä ikäinen olet ja missä sairaalassa synnytät :)
 
Laitoin tammikuisten synnytyssairaalat ketjuun! Kieltämättä pieni ahdistus siitä on että toivottavasti tässä ei käy mitään huonosti. Vatsaa viiltelee välillä todella kovin. Enpä silti malttanut olla tunkematta tänne kun ei tästä oikein voi vielä kenellekkään ulkopuolisellekkaan puhua :confused004 ensikertalaisena on kuitenkin kysymyksiä ja ajatuksia pää täynnä niin kiva että löysin tämän foorumin!:happy:
 
Mä lisäilen sut sinne heti vaan kun tietokoneelle pääsen :) tää foorumi on siitä hyvä kun monia samassa tilanteessa olevia, niin saa hyvää tukea täältä :)
 
Tervetuloa niinali!

Tää on kyllä kiva, kun ei tosiaan kovin monelle viitti kertoa niin saa edes jossain hölistä! :)
Vihlontaa on täälläkin, mutta se taitaa olla ihan normaalia.

Piti laittaa miehelle viestiä että tuo fazerin pähkinäsuklaata, himoitsin tuota jo esikoisen odotusaikana.
Tuleekohan taas tyttö? :D
 
Entä sit itellä kun asiakaspaikoissa aina tuputetaan karkkii, pullaa, kahvii, yms "turhaa" mitä ei juuri nyt kaipaa..!
 
Uskaltauduin liittyä ryhmään, vaikka olenkin koittanut nämä pari päivää ajatella et ei saisi vielä liikaa ajatella :facepalm:
Plussasin eilen ja olen ihan täpinöissäni, mutta on jo viikon ajan päivittäin ollut menkkamaisia alavatsakipuja/tuntemuksia ja välillä alavatsan vasemmalta puolen nipistelee. Kauhee jännitys ettei olisi vain kohdun ulkopuolinen raskaus. Tuntemuksia ei ole kokoaikaa mutta päivittäin kuitenkin. Raskaus on enemmän kuin odotettu, ensimmäinen sellainen :)
Soitin neuvolaan tänään ja jos kaikki menee hyvin niin mulla on eka ultraus jo 18.5. Olo on ihan totaalisen epätodellinen :) Onneksi otin kuvan testistä, muuten varmaan luulisin nähneeni unta :happy:
Neuvolaan on varattu aika 27.5.
Nyt ei muuta kuin peukut pystyssä, että kaikki menisi hyvin. Jännittävää tää on ja paljon mietityttää tulevat asiat. Neuvolan täti otti puheeksi jo mahdolliset sikiöseulannat ja siitä tuli lisää mietittävää..

Oireina mulla nää nipistelyt/menkka tuntemukset, arat rinnat ja jatkuva pissahätä :)
Laskettu aika olisi tammikuun alussa.
 
Takaisin
Top