La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin kyllä tuollaisille kyläreissuille voikin pakastimesta mukaan ottaa mut pidemmillä reissuilla ei oikein onnistu :) sit ku on syksyllä se matkakin tulossa niin siellä joutuu antaan koko reissun purkkisapuskaa..

Hyvännäköistä FF! Mitä tuossa on? Toi leivinpaperi on kyllä kokeilemisen arvoinen :)
Nyt meidänkin tyttö aukoo suutaan jos on sylissä ja otan esim. vesihuikan ja kattoo, että väärään luukkuun meni. Myös oon antanut D-tipat & maitohappobakteerit lusikalla ja tää söis siitä kuin aikamies! Vielä pari viikkoa sitten ei ymmärtänyt lusikan päälle alkuunkaan, mutta nyt annoin kokeeksi maitoakin lusikasta ja tyttö auko suutaan lusikan nähtyään niin että olisi voinut kitarisat tarkistaa samalla :D.

Hän täyttää 4kk tulevana lauantaina ja ajattelin sillon antaa ekan maisteluannoksen hälle.

Ei tuu mitään, voin heivaa kohta leikkimaton hiiteen ku ei poika pysy enään paikallaan. Taas se oli liikkunu pois sieltä ku kävin väsää iltapalaa itelleni. :D

alinah: meillä jäbä vaan huutaa kun ei pääse eteen eikä taakse eikä osaa kääntyä takas selälleen :smiley-bounce022 ja mua vähän huvittaa jäbä silloin kun pitää raivota kun eivaan onnistu

Meillä kanssa raivotaan kun ei päästä liikkeelle :D Tosin meillä ei käännytä vielä edes itse vatsalleen. Eka rutistaan ja kaveri tarvii käydä kääntämässä ja sitten alkaa vähän päästä kauhee ärjyminen kun ei pääse eteenpäin :D

Täällä alkoi eilen ekat menkat synnytyksen jälkeen :) Kivaa, että kroppa siis ainakin suunnilleen on palautunut ja toimii :) Hauskaa, että mulla oli siis ovulaatio tismalleen samaan aikaan kuin viimevuonna(miehen syntymäpäivänä:hilarious:) ja jos nyt olisin tullut raskaaksi, uudelle tulokkaalle olisi tullut sama LA kuin pojalla :D Meille sattui vielä pieni vahinkokin juuri tuolloin ja olisin ensviikolla tehnyt testin, jos menkat ei ois alkanut :grin

Voi kiva.. Tytsy on ehkä oppimassa uuden taidon. On kaks kertaa tänään purru noilla ikenillään tissistä ja kovaa :D auts!

Huomenna meillä olisi fysioterapiaan aika. Tytsy kun tykkää katsella niin paljon oikealle puolen, kääntyy pelkästään oikean puolen kautta ja välillä vetää "karrelle" oikealle kun häntä nostaa kainaloiden alta.

Mitenkä teillä joiden vauvat kääntyilee, kääntyvätkö molempien kylkien kautta vai vaan toisen? :)

Enni85, Auts. Tuota puremista täälläkin välillä harrastetaan. Onneksi hampaat ei ole vielä tulleet läpi!

Enni meillä käännytään vasemman kyljen kautta :) mä luulen että se on ihan normaalia oppia yksi puoli kerrallaan... tai jos ei ni kai ne huomenna neuvolassa siitä sanoo! Mutta ei mun esikoinenkaan osannut kääntyä kuin toiselta kyljeltä ja ei sitä koskaan mihinkään tarvinnut viedä tms

Juu, ei tuon kääntymisen takia olekaan menossa vaan noiden muiden juttujen takia :) mietin vaan tässä et meneekö yleensä noin et oppii eka toisen kyljen ja sit myöhemmin toisen :)

Nykyään ollaan kaikesta niin tarkkoja ja lääkäri teki lähetteen tuonne fysterapiaan. Toki mennään ku lähete saatiin, eipä tuosta haittaakaan ole :)

Niimpä! Mä ite kävin pitkään fyssärillä ja musta se on niin kuningas paikka että lääkärit sais kyllä herkemmin laittaa lähetteen sinne :) mäkin opin ihan uuden tavan kävellä eikä oo sen jälkeen kertaakaan tarvinnut laittaa kortisooni tai syödä kipulääkkeitä niveltulehduksiin :)

Meil käännytään pääasias oikean kyljen kautta mut nyt viikonloppuna alkoi harjoittelemaan vasemman puolen kautta kääntymistä.. :) siinä jo onnistuukin mut käsi jää herkemmin jumiin mahan alle ja siitäkös se kiukku tuleekin..

Meillä kääntyy molempiin, mutta suosii vasempaa!
Mä en ole silleen huolissani, kaikki muutkin ollut samanlaisia ja ovat 3 vuotiaina hiihtäneet ja ajaneet pyörällä sujuvasti :)

Enni85, Auts. Tuota puremista täälläkin välillä harrastetaan. Onneksi hampaat ei ole vielä tulleet läpi!

Miten imetys on sujunut nyt raskauden edetessä? Oliko niin, että aluksi oli jotain haastetta sen jatkamisessa? Hyvä jos on lähtenyt taas rullaamaan :) !

Miten imetys on sujunut nyt raskauden edetessä? Oliko niin, että aluksi oli jotain haastetta sen jatkamisessa? Hyvä jos on lähtenyt taas rullaamaan :) !

Herumisongelmaa oli tuossa parisen viikkoa. Nyt taas ilman kiukkua imetään rintaa. Tosin nyt rinnat tulivat uudelleen erittäin aroiksi. :(

Meillä kans kolme edellistä lasta aloittaneet kääntyilyn eka sinne vahvemmalle puolelle. Myöhemmin sit molempiin suuntiin. Tämä poitsu suosii selkeästi yritystä kääntyä vasemman kyljen kautta mut ei vielä ole onnistunut. Saa nähdä kuin kauan vielä kestää... Perjantaina tulee 4kk täyteen.

Takaisin