Tulikohan meillä rokotteista mitään ihmeempää ku vaan samana päivänä/iltana oli tosi kiukkunen ja väsyny ja seuraavana päivänä ja eilen halus nukkua koko päivän... Tai en minä muista :D päivät menee niin kauheen nopeesti ja kiukuttelu on meille aika jokapäivästä. Aina ku tyttö on pitemmän aikaa tyytyväinen eikä kitise ni ollaan tosi yllättyneitä :D Kyllä se on alkanu nyt viihtymään yksin aika paljon ja just siinä leikki matolla (ei ehkä ihan tuntia kummiskaan) Hyvä jos jaksaa olla tunnin putkeen edes hereillä xD ). Juttlee leluille ja käsille.
Käytiin fysioterapiassa eilen, täällä joku yleinen käytäntö että 3kk iässä käydään. Tyttö on vähä tukevampi vasemmalle puolelle (minkä mä oon ite kans huomannu) Mut se miäs siellä sano että kannattaa laittaa leluja ja virikkeitä oikeelle puolelle että se kans kehittyis, muuten tosi tukeva tyttö. Näytin kans sitä että ku käsistä otetaan kiinni ni puskee itteensä ylös. Setä oli ihan yllättyny, hänellä ei vissiin vielä kauheesti kokemusta ollu ku oli just valmistunu :D mutta 3 viikon päästä mennään uudestaan.
Pitäisköhän Näätämöstä käydä hakee simaa... hmm.. :P
Käytiin fysioterapiassa eilen, täällä joku yleinen käytäntö että 3kk iässä käydään. Tyttö on vähä tukevampi vasemmalle puolelle (minkä mä oon ite kans huomannu) Mut se miäs siellä sano että kannattaa laittaa leluja ja virikkeitä oikeelle puolelle että se kans kehittyis, muuten tosi tukeva tyttö. Näytin kans sitä että ku käsistä otetaan kiinni ni puskee itteensä ylös. Setä oli ihan yllättyny, hänellä ei vissiin vielä kauheesti kokemusta ollu ku oli just valmistunu :D mutta 3 viikon päästä mennään uudestaan.
Pitäisköhän Näätämöstä käydä hakee simaa... hmm.. :P