La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä antaisin mitä tahansa kunnon yöunista :sad001
Kamalaa pyörimistä joka yö ja tuntuu että aamulla kun herää niin on vaan entistä väsyneempi :dead:
Viime yönä taas maha kuralla, sama homma kun edellisenä yönä.. Ihme touhua.
Massua ei enää juili niinku torstaina, onneks.. Mut eilen iski kamala himo banaanisuklaa jäätelöön.. :wacky:
Ennen inhonnut sitä.. Ja olipas herkkua! :woot:
Ehkä mä otan tässä heti aamupäiväunet:sour:

Varovaisesti ilmoittaudun mukaan :) Yritystä takana 10/2013 lähtien ja yksi keskenmeno 2/2014 vasta saatu aikaiseksi. LA olis oman arvion mukaan 15.1.-16, mutta menkoista laskettuna 18.12.-15. Ja testien vahvistumisen perusteella uskon menevän ainakin vuoden 2016 puolelle :)

Olen jo viikon verran seurannut keskusteluja, mutta tosiaan nyt vasta rekisteröidyin.. Niin ja rv ois n. 5+2.

Paljon onnea kaikille plussanneille <3

Tervetuloa Aliiisa! Toivotaan että pieni pysyy tällä kertaa mukana :)

Noista hajuista. Mies oli yöllä juonut olutta ja sitä oli kaatunut lattialle, no hän oli ihan hienosti sen pyyhkinyt pois pyyhkeellä, mutta se oluesta märkä pyyhe oli mytyssä pyykkikorin päällä. Se haju! Ei ollut ihan miellyttävä yllätys, kun menin yöllä käymään vessassa. :S

Tänään tuli täyteen 7+0 ja vau.fi:n sovellus sanoo, että kohtu on jo appelsiinin kokoinen. Ei ihme jos on vihlonut viime päivinä! Odotukseni-sovelluskin sanoo, että kasvava kohtu voi aiheuttaa kipristelyä. Tässä vaiheessa myös ilmeisesti alkiosta tulee sikiö <3

Tervetuloa aliisa :)

Terkku, yäk! Mies kans joi eilen yhden oluen ja hyi olkoon sitä hajua..

Heräsin ekaa kertaa aamuyöstä vessaan.
Onko muuten muille tullu sellasta kovaa pissahätää ja sit kun menee vessaan, niin tulee vaan liru? :D

Mulla nää rannekkeet ainakin auttaa. Heti huomasin tarkistaa oikean paikan kun oli torstaina aivan jäätävän huono olo. Ei ne kokonaan oloa pois vie, mutta terävimmän kärjen kyllä. Suosittelen! Jokseenkin helpompi olla ja hengittää vaikka paha olo seuraa mukana. Viime yönä pidin käsissä eikä aamulla olo iskenyt niin kovana kuin ilman rannekkeita.

Joo tänää onneks vähä parempi olo mut pakko niit on testata! Inhottaa ku jos ei okseta ni sit on vähintää pala kurkussa.. Sit menin eilen syömää viel hampparin mis oli raakaa sipulii ni jumatsuide et oli illal maha kipee.. Milloha sitä tajuis ettei raaka sipuli vaan sovi itelle

Minulla on tuo odotukseni sovellus, sellainen violetti värinen. Mikäs tuo toinen vau.fi juttu on? Onko sekin puhelimeen asennettava vai? :oops:

Hemmutar, joo vau.fi-odotussovellus on saman tapainen kuin tuo Odotukseni. Puhelimeen asennettava, ja siihen syötetään LA ja se kertoo, missä mennään.

Joo tänää onneks vähä parempi olo mut pakko niit on testata! Inhottaa ku jos ei okseta ni sit on vähintää pala kurkussa.. Sit menin eilen syömää viel hampparin mis oli raakaa sipulii ni jumatsuide et oli illal maha kipee.. Milloha sitä tajuis ettei raaka sipuli vaan sovi itelle
Me ollaan miehen kanssa ravattu taas hesen ja mäkkärin väliä... Koskaan ei oo tykätty sipulista hamppareissa joten tilataan aina ilman raakaa sipulia. On valitettavasti iskenyt taas roskaruokavaihde päälle. .. Esikoista odottaessa vierailtiin myös erittäin usein alkuraskaudessa mättöruokaloissa. Minä en kiloja kerryttänyt normaalia raskautta enempää mutta miehessä sen sijaan näkyi. Reppana. Sijaiskärsijänä mun himoille...

Mun on kans nyt vissiin elettävä roskaruualla vaan tässä, kun muuta ei alas saa. Käypi kalliiksi tämmönenkin! Ärrinmurrin.

Itselläni oireet on toisaalta vie vähäisiä lukuun ottamatta etovaa oloa. Eli toisaalta pientä joskus huomaamatonta jomotusta alavatsassa. Minulla on jo 3 vuotias neitokainen. Me emme sinässään olla yritetty ja tämä sai alkunsa ehkäisystä huolimatta. Mutta tervetullut silti <3

Ilmottaudun mukaan varovaisesti. Yritystä on takana 2,5vuotta, olemme olleet mieheni kanssa lapsettomuushoidoissa ja nyt tärppäsi ensimmäisen kerran. Jännitystä ilmassa lisää, että meille on mahdollisesti tulossa kaksoset. Selviää tarkemmin varhaisultrassa 29.5.

Olen noin viikon ajan seurannut keskusteluja.

Tänään olisi menossa rv 5+1. Joten la on 16.01.2016 toivottavasti <3 Olemme jo niin kauan odottaneet lasta elämäämme.

Onnittelut Kiiamarialle ja muille plussanneille :)

Mun pitäs likkojen kanssa lähteä naapuritytön synttäreille, ja nyt jännittää se tarjoilu. Mikää makea ku ei meinaa mennä alas, ja pakkohan se jotain on syödä ihan kohteliaisuudesta. Kahviki tökkii tosi pahasti :/ Ei tosiaan tekis miel kertoa tästä raskaudestakaan, niin se on vaan pakko jotain syödä :(

Mekin ollaan menossa synttäreille. Oon oksentanu jo neljä kertaa tänään. Mun on jotenkin pakko onnistua peittämään tää siellä! :( Olo on aivan kamala.

Onnea uusille plussanneille! :happy:

Täällä tänään aamulla ekan kerran pahoinvointia. Ei ihan vielä tarvinnut oksentaa, mutta kamalan makuisia röyhtyjä tuli, närästi ja sitten oli kamala olo vatsassa :depressed:
Väsyttää kiitettävästi, haluaisi vain nukkua :meh:

Tervetuloa uusille :)

Voi eiii! Nytkö tää hiusten rasvottuminen alkaa :o kävin eilen aamulla suihkussa ja nyt jo hiukset näyttää niin likasilta että pakko mennä suihkuun :/ Aiemmin oon pärjänny hyvin 2-3pv pesuvälillä.
Tätä samaa oli esikoista odottaessa, mutta muistaakseni se alkoi vasta puolen välin tienoilla.
Saa nähä tuleeko taas tyttö :D nehän vie äitinsä kauneuden raskausaikana ;)

Mulla taas on alkanu hiukset irtoilemaan, raskaudesta johtuu ilmeisesti sekin? Ja kyllä nää rasvoittuukin nopeasti. Ja naama on täynnä finnejä. Joten oiskohan lie tyttö tulossa tännekin :D

Minä raskauden alkumetreillä ilmoittaudun mukaan. Perjantaina plussasin kun menkkojen olis pitänyt alkaa, nyt siis rv4+2.
Oireena on ainoastaan huimaaminen, muuten melko normaalia elämää.
Me aloitettiin toisen muksun yrittäminen 10/13, sen jälkeen km 1/14 ja 12/14. Nyt toivotaan että päästään perille asti.

Ihanaa Mykerö napata sut tuolta meidän salaisista tänne mukaan:hug013. Tammikuuhun asti mennään nyt eiks joo:)

Takaisin