La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja tosta huomaa. Viidennen viikon yläraja on 7340mIU. Kun taas seitsemännen viikon alaraja on 7650mIU about. Joten viimeistään rv7 mun hgc pitäisi olla niin korkea että testi näyttää 3+ jos menen pienillä hormooneilla eteenpäin :)

Mimi joo melkeinpä :) joissakin esim. Rfsuissa pitäisi olla 50mIU jopa herkkyys. Eli eivät aina puhu totta alkuraskauksissa. Mut mä uskon kyllä ton listan nähtyäni et mulla toivoa on vielä. Masuasukki pisti mut voimaan pahoin ja yökkäämään hetkellisesti ennen kun ehdin aamupalaa syödä. Joten uskon että kaikki hyvin ja mennään pienillä hormoonimäärillä :)

Mut sai kans vähän mietteliääksi kun clear blue digi näytti edelleen viikkoja 2-3 vaikka mulla oli eilen kun testasin viikot 5+5 mutta eihän se välttämättä mitään tarkoita hormonitasot kun nousee niin yksilöllisesti kuitenkin. Koitan malttaa olla ostamatta enää kolmatta digitestiä kun tosiaan se varhaisultra on kuitenkin jo aika pian.

Paleltaa, ja paleltaa vähän lisää. Melkee koko päivä menny sohval maatessa, ku kuvottaa ja paleltaa. Mitää ei oo jaksanu tehä.

Bambulle voimia <3

Mullakin kamaluus jatkuu. Enkat tänään, neljä kertaa jo pää pöntössä. Tuskin jää siihen. Tää on karseeta!! :( Eikä sais alas oikein mitään ja sit tulee vielä huonompi olo. Jostain syystä Mäkkärin ateria uppos kyllä, mut kotoa ei kelpaa mikään ns. tavallinen. Haaveilen vissyä, limsaa ja pizzaa. Äääh.

Pahoittelut niille joilla vuoto alkanutkin :sad001

Hemmutar, mulla kans ollut ripulia, ihan yhtäkkiä alkaa ja sit saa istuu pöntöllä useempaan otteeseen :sour: Sit taas tyyliin seuraavana päivänä ummettaa.

Mulla näytti digitesti 3+ kun oli 5+5. Vähän alkanu pahoinvointi helpottamaan, röyhtäily sen sijaan jatkuu eikä oikein mikään ruoka maistu. Viime viikko oli tosi rauhallinen vatsatuntemusten suhteen mutta nyt on alkanut välillä jomottelee ja vihloo hennosti. Tää väsymys on vaihtunut totaaliseen uupumukseen, ei tosiaan huvittais tehdä mitään ja toisaalta masentaa maata vaan sohvalla ja sängyssä vuorotellen :grumpy:
Täällä odotellaan ultraa jännityksellä... ihan kauheeta kun päivät menee niin hitaasti ja kaikki unet keskittyy vauvajuttuihin, oon nähny jo unta kaksosistakin!! :D No enää kaks yötä..:nailbiting:

Lucija rv 6+5

Muokattu viimeksi:
Jos tänne nyt sit uskaltautuisi ilmoittautumaan:)..tosi varovasti..

Vapun päivänä plussasin. Takana yritystä marraskuusta 2013 ja saldo tähän asti viime syksynä tuulimuna ja tammikuussa kkm. Kovasti toivon, että tämä kolmas olisi nyt se, joka jaksaisi loppuun asti ja tulisi terveenä ulos.
Mä täytän loppuvuodesta 32 ja mies kesällä 36. Joka toinen viikko meillä on miehen edellisestä liitosta tytsy ja poika täällä.

En halua vielä mihinkään listoille..Tössä in valitettavasti oppinut sen, ettei se rt:n plussa tarkoita vielä lasta...se on vasta mahdollisuus..katsotaan sitten, KUN nt-ultra on onnellisesti ohi:grin. Mulla olis ollut ens tiistaina varhaisultra, mutta koska olin aina varma (toispuoleisten kipujen takia), että on kohdunulkoinen, niin tungin itseni polille ja siellä onnekseni todettiin kohdunsisöinen raskaus ja hyvä syke nykeröllä..vastasi rv 6+2.

Olette ehtineet jo tosi kovadti kirjoitella, enkä ole ihan kaikkea kahlannut vielä läpi..pikku hiljaa:)

Digistä olitte puhuneet..mä testasin plussan kp 34/34, digillä sain viikot 2-3 rv 5+2 ja 3+ Rv 5+6. Mulla on ollut aika vähän oireita. Edellisessä kkm:ssa pahoinvointi alkoi jo 5+ viikolla, joten olin aika varma et joku on nyt hullusti kun oireita ei juurikaan ole. Tosin eilisen jälkeen onkin sitten lievää ällötystä alkanut tulemaan..pääsiköhän joku stressi laukeamaan, kun ultrasta löytyi pieni.

Toivon kaikille onnellista ja hyvin sujuvaa odotusta:)

Liljaana, mulla on kans maito riittänyt hyvin. Tyttö oli vasta kipeänä ja yks kaks reilu viikko sitten rupes kiinteet maistumaan tosi hyvin. Liittyykö sitten raskauteen vai, ni en tiiä. Voi liittyä siihen paranemiseenkin. Mulla rintojen kipu tuntuu lähinnä herumisen yhteydessä tosi kovana paineena. Tunne voimistu muutama päivä sitten.

Mä sain 3+ digiin 5+3. Mutta Lauruskaah se on varmaan niin että meillä esim. On mennyt niin että mulla on tapahtunut hedelmöitys esim. päivän pari ennen sun hedelmöitystä, ja siksi mulla on näyttänyt aikaisemmin tota 3+. :)
Eli en olis yhtään huolissaan. Esim. kun digi näyttää 2-3, niin se voi olla silloin juuri siinä rajoilla että menee 2 kohdalle. Eli silloin näyttää pidempää tuota 2-3. Taas jos on ollut juuri lähempänä tuota 3 kohdan rajaa, niin voi vaihtua jo nopeastikin 3+:ksi. :)

Sainkohan nyt yhtään selitettyä sitä mitä tarkoitin.. toivottavasti ei ollut kovinkaan epäselvä! :)

Mulla reagoi maha nyt herkästi kaikkeen. Ja mikä hyvä, ei oikee herkut maistu! Vaikka oon ennen ollu kauhee hiiri! Ja jos vähääkää syö herkkuja nyt nii pitää kohta mennä vessaan ja ilmaaki on loppupäivä maha täys.

Pahoinvointia ei oo nyt niin ollu, jos vaa muistaa syyä. Väsyttää kamalasti. Ja välillä huimaa. Ei oo ylimäärästä energiaa kyllä.

Vähä mietityttää ku töissä on väkivaltaa. Et missä vaiheessa oikee pitäs kertoo, ettei "tarvii enää mennä" niihin tilanteisiin.

Ihme juttu toi viikkonäyttö kun se sai pienoisen stressin mulle aikaseks, tuskin maltan kuitenkaan olla testaamatta vielä ens viikolla josko sitten tulis se 3+.
Ei auta yhtään vaikka jo kolmas raskaus, samalla lailla sitä huolehtii ja huolestuu ja oireita tarkkailee kuin ensimmäisessäkin :)

Täällä ollut ekan kerran alavatsassa jomotusta keskivaiheilla, kun tänään kävi kävelyllä. Mutta illalla tuli yht äkkiä kaamea kipu rintalastan alle ja sen jälkeen ollut ihan voimaton.. Ei meinannu jaksaa edes esikoista paimentaa.. Toivottavasti huomenna olisi parempi päivä.

Mä oon Meli töissä päiväkodissa ja siellä sellaisella osastolla jossa väkivallan mahdollisuus on joka hetki läsnä. Olen jo töissä kertonut lähimmille kollegoille että olen raskaana ja olemme yhteisesti sopineet ettei mun tarvitse mennä niihin tilanteisiin joissa saattaisin vaarantaa sikiön turvallisuuden.
Yökötys ja huonovointisuus pitää täällä pintansa. Tänään tuli 7+0 täyteen vaun laskurin mukaan ja myös mielialan vaihteluita on alkanut ilmaantua... :D

Kata88, Mulla ei ainakaan vielä oo juurikaan ollut rinnat kipeet, ainut ero aikasempaan on oksetus olo välillä kun imettää ja siihen on auttanut kun juo ja syö jotakin.

Onko sun raskausoireet jotenki poikennut edellisestä kerrasta nyt kun imetät?
Mulla on ihan uus juttu tämä että tuntuu kuin kävis ylikierroksilla, aikaisemmissa raskauksissa olin alkuun niin väsynyt että olis voinu nukahtaa melkein mihin vaan.

Takaisin