Jos tänne nyt sit uskaltautuisi ilmoittautumaan:)..tosi varovasti..
Vapun päivänä plussasin. Takana yritystä marraskuusta 2013 ja saldo tähän asti viime syksynä tuulimuna ja tammikuussa kkm. Kovasti toivon, että tämä kolmas olisi nyt se, joka jaksaisi loppuun asti ja tulisi terveenä ulos.
Mä täytän loppuvuodesta 32 ja mies kesällä 36. Joka toinen viikko meillä on miehen edellisestä liitosta tytsy ja poika täällä.
En halua vielä mihinkään listoille..Tössä in valitettavasti oppinut sen, ettei se rt:n plussa tarkoita vielä lasta...se on vasta mahdollisuus..katsotaan sitten, KUN nt-ultra on onnellisesti ohi
. Mulla olis ollut ens tiistaina varhaisultra, mutta koska olin aina varma (toispuoleisten kipujen takia), että on kohdunulkoinen, niin tungin itseni polille ja siellä onnekseni todettiin kohdunsisöinen raskaus ja hyvä syke nykeröllä..vastasi rv 6+2.
Olette ehtineet jo tosi kovadti kirjoitella, enkä ole ihan kaikkea kahlannut vielä läpi..pikku hiljaa:)
Digistä olitte puhuneet..mä testasin plussan kp 34/34, digillä sain viikot 2-3 rv 5+2 ja 3+ Rv 5+6. Mulla on ollut aika vähän oireita. Edellisessä kkm:ssa pahoinvointi alkoi jo 5+ viikolla, joten olin aika varma et joku on nyt hullusti kun oireita ei juurikaan ole. Tosin eilisen jälkeen onkin sitten lievää ällötystä alkanut tulemaan..pääsiköhän joku stressi laukeamaan, kun ultrasta löytyi pieni.
Toivon kaikille onnellista ja hyvin sujuvaa odotusta:)