Mulla tuli esikon raskausaikana +26kg, ei mua kukaa synnärillä punninnut, mut n viikko synnytyksest oli -11kg.. Jotka kyllä surun keskellä palautu melkein kaikki takaisin.. N. 3kk:n pääst synnytyksest aloitin kunnon treenit ja tiukemman dieetin ja sain tiputettua n.13kg 12vkon aikana.. Ja siitä lähdettiin tähän raskauteen..
Synnytyksen jälkeen aloitin kyl surun keskel lantionpohjalihasten treenin, kävelylenkit sekä hengitysharjotukset, jälkitarkastus oli 8vkon pääst ja sen jälkeen aloitin salitreenit lähinnä liikeratojen läpikäymisellä ja kropan totuttamisella liikkumiseen kun melkein koko raskausajan oli liikkumatta erilaisten vaivojen takia..
Nyt on kiloja tässä raskaudessa tullut rv 30+2 mennessä n. 8kg.. Olen sillä ajatuksella että tulee mitä tulee, osa lähtee luonnollisest ja osa sit aikanaan.. Olen pystynyt onneksi liikkumaan koko raskaus ajan melko aktiivisesti (3-4 kertaa viikossa salilla+ koiran kans lenkkeilyt päälle).. ei jaksa stressata..
Maitoa en juurikaan juo, kahviin lähinnä lisään.. Maitorahka on pääsääntönen maitotuote, sit joskus ajoittain kun syön leipää niin juustoa siihen päälle.. Pyrin syömään säännöllisest n. 3-4 tunnin välein; 5 ateriaa päivässä, paljon kasviksia, juon reilusti vettä.. Herkuttelua viikonloppuisin mut satunnainen pulla tai keksi viikolla ei mulle stressiä aiheuta..
Tuohon rauhalliseen kuntoilun aloitukseen synnytyksen jälkeen kehoitan myös kaikkia.. Keho tarvii aikaa palautuakseen..