Tuli tosta maidon juomattomuudesta mieleen... Mulla ei mee järkeen mikä pakko sitä maitoa on nimenomaan juoda?! Mulla ekassa neuvolassa täti tarttui heti siihen ettei tuu niitä jotain n kappaletta maitolasillista päivässä ja huolehti saanko nyt kalsiumia tarpeeksi. Enkä ole millään rajotteisella ruokavaliolla, vaan syön kyllä maitotuotteitakin päivittäin useamman annoksen mm. raejuuston, rahkan ja juustojen muodossa. Mä en vaan nää mieltä kaloreiden jatkuvassa juomisessa, kun tykkään niin paljon syömisestä ja edistää kylläisyyden tunnettakin paremmin kun pureskelee ja mussuttaa kalorinsa. :)
Jee jee, selkäjumpat auttaa, selkä kesti vaikka kuinka hyvin koko päivän kokoustelun ja seminaarissa istumisen. :) Unta ei vaan tullut kuin kolme tuntia, ja pelkäänpä ettei tule enempää ens yönä... Se ei tosin liity tähän raskauteen, vaan lukioiässä kärsitty vuosien unettomuushelvetti vaan aina aika ajoin yrittää puskea pintaan ja tekee maailmasta ihan erilaisen paikan öisin. Uskomatonta, mitä kaikkea typerää sitä öisin alkaakaan stressaamaan.