La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itselläkin esikoinen on melko helppo :) toivottavasti tämäkin olisi yhtä helppo! Edellisen kohdalla ei kyllä pahoinvointi ollut näin voimakasta mitä tämän kanssa. Olisi to-la vielä töitä ja sitten pääsisi 2 viikoksi lomalle toipumaan :) tosin esikoinen pyörii silloin myös ympärillä.

Muistakaa ton kalenteri on kiinalaisten vuosien mukaan et jotka on syntyny alkuvuodesta katsokaa onko uusivuosi viellä vietetty silloin ja muut muistakaa lisätä se 1 vuosi ikäänne eli kun.minä olen 22 vuotis katson kohdasta 23 vuotiaan eli 23 ja huhtikuu eli poika :)

Niinkoska joinain vuosina siellä vietetään vasta helmikussa uutavuotta :)

Miirumaarum minäkin rekisteröidyin vasta eilen :) meillä sama laskettu aika :)

Mulla tuo kalenteri ei pidä paikkansa ainakaan esikoisen kohdalla. Nyt on vähän poika-olo ja pikkuveli olisikin meidän tulevalle isosiskolle ihana

Kävin tuon hassun valkovuodon (joka nyt tosin taas normaalia) takia tänään labrassa jättämässä tulehdusnäytteet, aaas nähdä onko alkavaa bakteeria vai menikö hormonien tms piikkiin..

Zede, paljonko sulla nyt viikkoja? Voisko olla valemenkat eli kierto siinä vaiheessa että normaalisti sulla alkais kuukautiset?

Ymmärrän pelkosi, nuo on kauheita tilanteita mutta sen oon nyt tässä raskaudessa oppinut sekä neuvolalta että äitipolilta että vuodot on tosi yleisiä, vaikka se ei omalla kohdalla lohdutakaan ja aina sitä pelkää pahinta. Minähän vuosin alussa ihan kunnolla, keskenmenoksi luulin mutta ainakin ar-ultrassa oli tyyppi vielä mukana. Tsemppiä, toiv. pääset tarkistamaan asian <3
Mulla on nyt viikkoja 6+3. Kyllä tää aika huonolta näyttää.. Meen tänään käymään yksityisellä lääkärillä, kun äitiysneuvolasta sanottiin, et pitää vaan kattella kolme päivää. Vaikka tää niin selvältä kmenolta näyttää, niin haluan silti varmuuden. Mä kerron sitten tänne vielä. Ja kiitos!! <3

Mää syntyny tammikuussa ja ikää 33 ja huhtikuussa alkusa saanu niin... Näyttäs poikaa? Vai katsonko ihan väärin... o_O

Ihan ihme olo... Siis tissit nyt hellät vielä mut ehkä se pahin takana.. Pientä menkkajomotusta sillon tällön, ehkä iltaisin enemmän..
Olo.. Normaali... *outoa* pientä närästystä jos unohtaa syödä kunnolla, tämä väsymys mut millonkapa ei vuorotyöläistä väsytä :grin
Illalla turvottaa massua mut...
Ei pitäs tätä sanoa mut voiko tää olla näin hyvä oloista touhua.... :wideyed:
Tänään 8+6.

Jos kävi vaan mielessä että voisko jonkun listan tehdä silleen huumorimielellä tosta kiinalaisesta kalenterista että mikä olisi muka tulossa.. Olisi kiva sitten tammikuussa katsoa miten monella piti paikkaansa :)

Meillä taasen esikoisen odotusaika oli super rankkaa, oksensin ihan koko ajan ja kärsin kaikista mahdollisista oireista. Sitten tyttö syntyi tosiaan rv 32, eli ekat kolme viikkoa älyttömän raskasta aikaa sairaalan ja kodin väliä edestakas. Todella vaativa ja äkkipikainen luonne, valvotti ja valvottaa joskus vieläkin, eli ei mikään helppo tapaus. Nyt pukkaa neljän vuoden uhmaa ja kokeilee taas rajojaan.. Ihan selviö ei ollut saada enempää lapsia, iloinen yllätys oli tämä raskaus mutta ei mitenkään suunniteltu. Toivon todella että nyt kaikki menis hyvin, ja seuraava olis jokseenkin helpompi tapaus ... :nailbiting:
Ainakin nyt raskausoireet on ollu toistaiseks helpompia verrattuna edelliseen. Jee! :)

Hiukan pelottaa, kun on ihme pistoja välillä mahassa. Makaan vaan sängyssä enkä uskalla tehdä mitään, töihin kyllä pitäis lähteä tunnin päästä.. :o

Ton kalenterin mukaan poika ois tulossa, esikoisen kohdalla piti myös paikkansa.. En uskalla kyllä ihan 100% luottaa :alien ennenku näen. Miehen kanssa kyllä juteltu että kumpi vaan on tervetullut, mutta uskoisin hänen siltikin salaa haaveilevan pojasta... Tyttö kun on jo ja maatila kaipais apumiestä :p

Muistakaa ton kalenteri on kiinalaisten vuosien mukaan et jotka on syntyny alkuvuodesta katsokaa onko uusivuosi viellä vietetty silloin ja muut muistakaa lisätä se 1 vuosi ikäänne eli kun.minä olen 22 vuotis katson kohdasta 23 vuotiaan eli 23 ja huhtikuu eli poika :)
Siis mikä homma toi + 1v on? en oo kuullukaan..sen mukaan kyl edelliset pitäs paikkansa ja nyt olis poika..mut jos ei lisää, ni sit taitas edelliset olla menny väärin...

Hemmutar vuonna 82 on uusivuosi vietetty 25.1 jos oot syntyny 1-24 päivä tammikuuta niin lisäät omaa. Ikääsi 2 vuotta jos oikein ymmärsin.

Mulla on molemmat raskaudet ollut vaikeita pahoinvoinnin (ja supistelujen) suhteen ja kumpikin lapsi on ollut moniallerginen, mahavaivainen 24/7 huutava ja huonosti nukkuva. Tästä raskaudesta sovittiin jo etukäteen, että on helppo ja syntyvä vauvakin ongelmaton ja nukkuu vähintään 10h öisin yhteen menoon. ;)

Toivotan teille kaikille ihanaa odotusaikaa ja onnea! Mulla ei kohdussa ollut merkkiäkään raskaudesta. Onko ollut kohdunulkoinen vai jo tyhjentynyt, se jää mysteeriksi.

Voimia Zedelle :Heartbigred

Näyttääkö testi vielä mitä? Ei saisi kysyä mutta uteliaisuuttani kuitenkin utelen, oireita?

*hali*

Voimia Zedelle :Heartbigred

Näyttääkö testi vielä mitä? Ei saisi kysyä mutta uteliaisuuttani kuitenkin utelen, oireita?

*hali*
Raskausoireet hävisi, lähes kokonaan ja eilen sitten alkoi vuoto. Siitä osasin päätellä nyt tän vahvistetun tuloksen..

Meillä ensimmäinen on ollut alusta lähtien hyvä nukkumaan, mutta erittäin liikkuvainen ja energinen tapaus. Toinen taas on ollut tosi huono nukkuja, mutta onneks vähän rauhallisempi...

Takaisin