La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt en muista, että oliko täällä tästä jo juttua?

http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/

Hauska kumminkin! :) tämän mukaan olisi tyttö tulossa. Onko tämä kalenteri pitänyt paikkaansa aiemmin synnyttäneiden osalta? :)

Täällä ensimmäinen pvä ilman oksua vähään aikaan! Tosin rannekkeista ei oo ollut lainkaan apua.. Viikon verran on testissä olleet. Ja voihan tätä väsyä! Tänään tuli nukuttua 3h päikkärit ja nyt silmät aivan sirrissä. Hyvää yötä mammat! <3

(6+6)

Toi kalenteri on aika hauska :) Mulla on kolme lasta ja kaikkien kohdalla on pitänyt paikkansa. Nyt olisi kalenterin mukaan tyttö tulossa, saa nähdä sitten osuuko vieläkin oikein :D

Jaksamista Zede! ❤️
Toivotaan että olisi vain jotain harmitonta vuotoa ja tarrasukat olisi kovasti kiinni!

Huomenta kaikille odottajille :)
Täällä tosi huonosti nukuttu yö takana ja kohta varmasti pikkuneitikin herää ja täytyy olla pirteenä koko pvä..aamusta mennään käymään ystävän luona jolla 2 poikaa, niin saavat lapset leikkiä keskenään..ja päikkäreiden jälkeen sit shoppailemaan kesävaatteita neidille.
Ihanaa kun on kesä tulossa eikä tarvii pukea niin paljoa päälle. :smiley-bounce015☀️

Täällä ei neuvolassa sen kummempia kysytty kuin miten usein syön, maitovalmisteiden käyttö ja perussairaudet ja alkon käyttö ja tupakointi kummaltakin. Nii ja kysyttiin, koska viimeksi hammaslääkärissä käyty :) eli ei mitään tenttiä elämisestä :D

Täällä kiinalaisen kalenterin mukaan esikoisen piti olla tyttö ja niin myös oli :) nyt pitäisi tulla poika ;) isännän puolesta sitä toivoisin, kun se kalakaveria tahtoo :D

Täällä alkoi tänään vuoto neljän aikaan. Huomasin, kun kävin vessassa ja pyyhkiessä tuli ihan kirkasta verta. Nyt iltaa kohden vuoto niukentunut todella paljon, ja on sellasta ruskehtavaa. Huomenna johonkin tarkistuttamaan asiaa, että onko tää nyt km vai mitä. Ihan kamala olo :(

Zede, paljonko sulla nyt viikkoja? Voisko olla valemenkat eli kierto siinä vaiheessa että normaalisti sulla alkais kuukautiset?

Ymmärrän pelkosi, nuo on kauheita tilanteita mutta sen oon nyt tässä raskaudessa oppinut sekä neuvolalta että äitipolilta että vuodot on tosi yleisiä, vaikka se ei omalla kohdalla lohdutakaan ja aina sitä pelkää pahinta. Minähän vuosin alussa ihan kunnolla, keskenmenoksi luulin mutta ainakin ar-ultrassa oli tyyppi vielä mukana. Tsemppiä, toiv. pääset tarkistamaan asian <3

Ton kalenterin mukaan tänne olis myös tulossa tyttö. Mies on jo muutamana päivänä sanonu, että toivois ehkä enemmän tyttöä, isin prinsessaa. :D

Mä en oikee itte usko tohon, mut en sit tiiä. Vissiin meillekin olisi muka tyttö tulossa. Sen näkee sitten myöhemmin.. :)

Hei vaan! Oon eilen liittyny tänne enkä oikein osaa vielä käyttää tätä Mulla la 7.1.2016 ja nyt ois rv 8+5 menossa. Yks keskemeno takana maaliskuulta ja heti perään hieman yllättäen tärppäsi. Keskenmenon jälki tarkastuksessa selvisi että olin raskaana ja pari viikkoa myöhemmin näkyi jo selvästi alkio ja sydämen syke <3 Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin että nyt menee kaikki hyvin.

-miirumaarum

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa! Minäkin liityin tänne viime viikolla. Vielä on hakemista tämän käyttämisessä! :D Mutta hei, oikein paljon onnea! Toivotaan että kaikki menee hyvin! :)

Osaisko joku kertoa miten tota nimimerkkiä muutetaan? En osaa :D Pääsin kyllä muokkamaan kuvaa mutta nimimerkki ei saa napautettua... :/

Oman profiilin kautta. Jos olet tietokoneella, niin vasemmalla marginaalissa on jossain kohti kohta, missä saa nimimerkin muokattua :)

En ole ihan varma, mutta voi olla että nimimerkkiä ei saa ainakaan puhelimella vaihdettua. Meet sinne omiin tietoihin ja sieltä pitäisi onnistua.

Esikoisesta on näemmä pitäny kalenteri paikkansa. Nyt näyttäs poikaa.. vähä epäilen kyllä :D Tosin täytin vuosia hedelmöittymisajankohan liepeillä.. ja tälle iälle taas näyttää tyttöä. Epäilen kuite et tapahtu ennen synttäreitä.

Mulla toi kalenteri ei päde. Sen mukaa esikoisen pitäis olla tyttö, mutta kyll tolla meidän "tytöllä" on selvät vehkeet jalkojen välissä. :D samaten seuraavan pitäis olla tyttö, mutta saa nähdä kumpi tulee. :)

Niin ja täällä ollaa espoosta eli myös pk-seudulta.

Meillä tuo kalenteri pitää paikkaansa, ja toinen poika olisi sen mukaan tulossa. :) Mulla on nyt jo tosi vahva 'poika-olo', niin oli viimeksikin heti alusta alkaen. Vaikka pahoinvointi ja muut inhottavat liitetään yleensä tytön odotukseen, mutta täältä ainakin löytyy yksi joka joutuu synnärille asti oksentaa lähes päivittäin. Mutta mielummin oksennan koko raskauden ja saan ihanan, terveen ja kiltin lapsen sitten syliini. ÄitiysLOMA tuntui todellakin lomalta kun esikoinen on syntymästään lähtien nukkunut 8-10 tunnin yöunia ja kaikki ruoka menee kitisemättä kurkusta alas. Toivotaan että tämä pahoinvointi enteilee samanlaista lasta tästä toisestakin.. :)

Takaisin