Mulla tulee maitoa jo aika paljonkin ja rintoja pakottaa, olen välillä hieman käsillä lypsänyt niitä tyhjemmiksi kun on ollut vähän jo kipujakin sen takia. Tuota pumppaamista säilöön mäkin jo miettisin, jos jostain syystä ei imetys onnistuisikaan mutta toistaiseksi asia on jäänyt vaan ajatuksen asteelle :D Näillä viikoilla voisi jo vähän enemmänkin rintoja tyhjentää, josko vaikka synnytys siitä lähtisi käyntiin.. Tasan 3 viikkoa laskettuun aikaan <3
Mua jotenkin ahdistaa ja jännittää synnytyksessä se sairaalaan jääminen! En haluaisi sinne jäädä vieraiden ihmisten ympäröimäksi ja vielä kun kaikki on itselle vauvan kanssa ihan uutta eikä oikein tiedä mitä tekisi. Perhehuonetta toivotaan, mutta ei tiedä saakohan sellaista.. Ja toisaalta, se on vain muutama päivä sitä sairaalassa oloa jos kaikki menee hyvin, mutta silti olen huomannut sitä asiaa jotenkin stressaavani.
Ja onnittelut kaikille jo synnyttäneille! :)
Mua jotenkin ahdistaa ja jännittää synnytyksessä se sairaalaan jääminen! En haluaisi sinne jäädä vieraiden ihmisten ympäröimäksi ja vielä kun kaikki on itselle vauvan kanssa ihan uutta eikä oikein tiedä mitä tekisi. Perhehuonetta toivotaan, mutta ei tiedä saakohan sellaista.. Ja toisaalta, se on vain muutama päivä sitä sairaalassa oloa jos kaikki menee hyvin, mutta silti olen huomannut sitä asiaa jotenkin stressaavani.
Ja onnittelut kaikille jo synnyttäneille! :)
Ja unessa ainakin lapsenhoito luonnistui kuin vanhalta tekijältä ja muistan vielä, miten siinä ajattelin, että ihan eri asia on hoitaa omaa lasta kuin jonkun toisen. En siis osaa enää oikein pelätä/jännittää sitä, että pärjätäänkö me sen pienen kanssa, vaan jostain on tullut vahva luotto omaan vanhemmuuteen - kasvattaminen onkin sitten aivan eri asia.