Mymmelisti
Kommentoinnin ninja
Paljonko se paino arvio suunnilleen on paljonko vauva kasvaa nyt viikossa loppuajan? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sen kunniaksi tuli ostamani äitiystalvitakki ekaa kertaa käyttöön kun ulkoilin tytön kanssa pyöräillen ja leikkipuistossa, ja ulkona 0°C. On jo kylmä! Ihan kiva, kun sai laittaa takin ihan kiinnikin kun tähän asti oon viilettänyt (normaali) takki auki. 
Mä niin rakastan noita kylmiä säitä <3 Jaksaa koiran kanssakin paljon paremmin mennä ja tehdä. Nytkin ollaan kävelty viiden kilsan lenkkejä metsässä ja nautittu olosta.
Täällä nukutaan ihan huoletta se 7-9h putkeen. Joskus saatan yöllä herätä, mutta sekin on niin satunnaista ja yleensä nukahdan heti uudestaan. Veikkaan, että aikaisempi unettomuus johtui osittain stressistä, joka on nyt lauennut aika hyvin, kun on päässyt kotiin rentoutumaan.
Kohta pitäs KYSsille lähteä käyrille ja ultraan. Vähän meinaa jänskättää, kun on kokonaan uusi paikka ja sairaala. Toivottavasti mun pääkoppa pysyy kasassa ^^''

Maatuska83 kerrohan sitten kuulumiset! Äläkä stressaa noista tekemättömistä jutuista, kyllä ne hoituu sitten ajallaan :)
Rasti seinään, meikä putsas just ikkunat. Siis ihan oikeasti minä, maailman pahin laiskamato. Varsinkin nyt raskaana ollessa en ees imuroi, koska "en voi".
Asiasta kukkaruukkuun, onko muilla tää sama ongelma? (hihittelen jo nyt tälle kysymykselle).. Oonko mä anatomisesti jotenkin viallinen kun mulla ei osu pikkuhousuissa ne vahvikeosat oikeelle kohalle? Jos tulee valkovuotoa, varsinkin vetistä niin ne menee just sen vahvikeosan yläpuolelle. Ja se ärsyttää. Oon miettiny tätä KAUAN mut hei, mikäs sen parempi paikka kysyä tätä kuin täällä, on täällä intiimimpiäkin asioita kyselty :D
Rv 33+4