Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Minäkin sain juuri, vaikka äitiysloma alkaa vasta kuun lopussa. Oletko käynyt katsomassa kelan sivuilla mitä hakemuksen kohdalla lukee? Minulla luki monta viikkoa, että odottaa tietoja työnantajalta. Olisiko sinulla sama?Mä en ole vieläkään saanut päätöksiä lapsilisästä tai vanhempainrahasta, vaikka hakemukset laitettu elokuussa. Onko kaikki muut jo saanut?
22.10 alkaa äitiysloma eikä mitään hajua, että minkälaista rahaa saa.
No siis. Mistähän sitä aloittaisi. Hirmu iso paikka, kun kokemuksena on tuo Hämeenlinnan pää. Marssittiin aika kasuaalisti suoraan synnytys-ovesta sisään ihmettelemään ja infotiskillä oli ainakin tosi ystävällinen nainen, joka meidät sitten eteenpäin ohjasi. Oudot pömpelit ja olivat vielä myöhässä varatusta ajasta. Kukaan ei tullut kutsumaan ja joutui itse eksymään huoneeseen, joka ainakin mulle oli hirveän vaikeaa. Oon tottunu siihen, että huudellaan nimellä ja palvelu on ns. henkilökohtaista.Mä oon tosiaan käyny Kysillä vaan nt ja rakenneultrassa, ja molemmilla kerroilla oli sama täti. Muuta kokemusta ei ole ennen kuin synnyttämään pitää lähteä :D kerro sitten millaisen vaikutelman sait :) niin ja me muuten käytiin hakemassa ne vaunut Kuopion Partaselta, sieltä saa ne heti mukaan :D muistaakseni sanoitkin ettei teilläkään vielä niitä ole. Joten jos kiire tulee niin sieltä tosiaan saa ne samantien matkaan :D
onkos kukaan joutunu vielä aikaansa näin kuluttamaan? En muistanut moniakaan puheenaiheita enää... olihan hauska lukee
se oli musta ihan hyvää mut se on ite tosi perso makeelle, puuroonki tunkee sokeria??
sit sain tehtyy kasviskeittoo ja pilkottua punajuuria ja porkkanoita uunikasviksiks, huomenna pitäis tehdä niiden seuraks täytettyjä paprikoita. Ihanaa syödä vähä kevyemmin ku tonne heseen on taas jostain syystä tullu niin helpolla mentyä tai sit syöny muuten vaan vähä raskaammin..Mä en ole vieläkään saanut päätöksiä lapsilisästä tai vanhempainrahasta, vaikka hakemukset laitettu elokuussa. Onko kaikki muut jo saanut?
22.10 alkaa äitiysloma eikä mitään hajua, että minkälaista rahaa saa.