Lakritsi, rv 11 asti enemmän ja vähemmän, nyt viimeiset kolme viikkoa runsaasti. Joinakin päivinä ei ole ollut yhtään mutta kolmen viikon aikana sellaisia päiviä on ollut vain neljä. Muutoin kun supistukset tulevat päälle, ne jäävät 6-8h ajaksikin. Kohdunkaula todettiin normaalia lyhyemmäksi ultralla, 2,8cm ja siksi lähti lähete Taysiin. Mulle tehty kohdunkaulalle Loop solumuutosten vuoksi, mikä heikentää kohdunkaulaa ja lisäksi itse olen keskonen, mikä lisää ennenaikaisen synnytyksen riskiä. Siksi kaikki tämä. Ja supistukset tosiaan kivuliaita, ei onneksi aiheuttaneet vielä kohdunsuulle muutoksia mutta lähtökohtaisesti siis kohdunkaula lyhyt. Kohdunsuu kuitenkin kiinni ja napakka vielä maanantaina. Kunpa nyt levolla pysyisikin. Maanantaina aloitettiin jo ultraajalääkärin toimesta Lugesteron emätinkapseleina kerran illassa aina rv 34 viikolle asti ennenaikaisen synnytyksen riskiin, sen pitäisi auttaa, että kohdunkaula ei lähtisi kypsenemään.
Supistukset siis päälle ja on kivuliaita ja tosi inhottavia, lisäksi ollut viitenä päivänä tässä muutaman viikon aikana selkään kohdistuvia supistuksia, viiltelyitä kohdunkaulalle, eilen kohdunkaulaa oikein inhottavasti viiltosärki klo 8-14.30, supistuskipu tuntui kyljissä voimakkaasti, supistustilan aikana pissaaminen sattuu kovasti, peräsuoleen tulee sellainen paineentuntu ja ilmavaivoja ja no mitähän vielä... Sellaisia vaivoja. :'(