Mulla tosi vaikeat päivät henkisesti sen jälkeen, kun määrättiin vuodelepoon. Lohduton olo, itkettää ja huolestuttaa vaan. Supistuksia tulee levossakin vaikka olisin maannut koko päivän tai siis vatsa pingottuu kovaksi, on kivulias, ja jää päälle moneksi tunniksi. Viime yönkin tila oli päällä. Lisäksi ollut torstaista lähtien kipu oikealla puolella lantiossa, kova pistävä kipu. Eniten sattuu kylkeä kääntäessä mutta muutenkin. Eilen kipu oli monta tuntia, rauhouttui Panadolilla mutta yön aikana tuli takaisin eli kun lääkkeen vaikutus lakkasi. Tänä aamuna pistäviä viiltokipuja ihan alavatsaan, eilen oli viiltävä kipu monta tuntia kohdunkaulalla.
Täysmakuu tästä eteenpäin tuntuu lohduttomalta ja yksinäiseltä. :'(
Täysmakuu tästä eteenpäin tuntuu lohduttomalta ja yksinäiseltä. :'(
myötätunnot! Jotenki kuitenki kiva lukea sun päivityksiä etenkin kun itselläkin alkoi kaksoisraskautena (epäidenttiset). Sulla on varmasti vähän vielä tukalampaa kuin meillä muilla.
mut totta puhuakseen tietenkin imetyksen oon tupakoimatta ja voi että sitä toisaalta toivoo totisesti että ei enää alottaiskaan. Mut oln määki kuullu sen kerran tupakoitsija niin aina tupakoitsija
ja ehkä ensimmäistä kertaa huomasin harkkasupistuksen parin kilsan kävelylenkin jälkeen! Nytkö ne vaivat sit mullakin alkaa, kun oon niin helpolla tähän saakka päässyt
kädet puutuu yöllä niin että pitää ihan aamulla tarkistaa onko sormet tallessa..