Voikukka9,meillä alkoi sairastelut vasta,kun esikoinen alkoi käymään leikkikerhossa 2 vuotta sitten. Siihen saakka en ollut itse aikoihin sairastanut. Tuntui,kun syksyllä kerho alkoi,että koko syksyn ja talven oli joka kuukausi joku flunssa menossa :/ kohta vanhin aloittaa esikoulun,joten sieltä varmaan heti joku pöpö iskee ja kiertää vuoronperään jokaisessa ja kaksi menee kerhoon niin sieltä tulee taas omat pöpöt ja sairastelu alkaa. Joulu ja kevät juhlista ollaan joka kerta saatu flunssa,mutta ei mielellään noita lapsille tärkeitä tapahtumia viitsi sen takia jättää väliin,että pelkää sairastumista.
Marras16,olen nähnyt mainoksia tuosta suihkutettavasta vaselinesta ja harkinnut ostavani sitä,ainakin mainoksen mukaan vaikuttaisi kätevälle. Ja kiitos muillekin voide vinkkinsä jakaneille,pitää alkaa testailemaan noita teidän ehdottamianne voiteita :)
Marras16,olen nähnyt mainoksia tuosta suihkutettavasta vaselinesta ja harkinnut ostavani sitä,ainakin mainoksen mukaan vaikuttaisi kätevälle. Ja kiitos muillekin voide vinkkinsä jakaneille,pitää alkaa testailemaan noita teidän ehdottamianne voiteita :)
Noh, en tosin ressaa, kun kivut on enimmäkseen asiaan kuuluvia kolotuksia.
Mutta joitakin luin ja voi että kun jotkut on jo saaneet aikaiseksi hankkia kaikkea vauvalle.
Mun ei tarvitse paljon hankkiakaan, mutta taitaa jäädä syksymmälle nekin hankinnat.