auringonkukka82
Vauhtiin päässyt keskustelija
Täällä itsensä hemmottelu on kyllä jäänyt aivan minimiin. Rahaakaan ei toki liiemmin nyt oo ollu kun kotiätinä oon ollu jokusen vuoden. Töissä ollessa itseni hemmottelu koostui enimmäkseen sisustukseen liittyvistä asioita sekä pienistä lomamatkoista. Kampaajalla käyn max kerran vuoteen, jos silloinkaan. Viimeksi itse leikkasin kuivat latvat itse, kun ne rupesi ottamaan ärsyttämään sen verran eikä kampaajalle ollut aikaa mennä eikä kyllä tehnyt mieli sellaista summaa maksaa latvojen leikkuusta. Arvelin, että jos ennen pienokaisen kastajaisia kävisi sitten vihdoin oikeella kampaajalla ja jos vaikka värjäisikin sitten =) Esitin jo miehelleni toiveen, että joululahjaksi antaisi lahjakortin/rahaa kampaajaa varten.
Meikkiä käytän ainoastaan juhliin mennessä, kun ei saa aikaiseksi muulloin meikata, enimääkseen tympäsee se että ne pitää sitten muistaa pestä poiskin =D Hiukset nykyään olleet lähes aina ponkkarilla, etenkin sen jälkeen kun nuorimmainen syntyi. Alussa kun aina tyttö meinasi niitä kiskoa ja nykyään oon niin tottunut että hiukset eivät ole jokapaikassa tiellä =)
Auringonkukka rv 23+6
Meikkiä käytän ainoastaan juhliin mennessä, kun ei saa aikaiseksi muulloin meikata, enimääkseen tympäsee se että ne pitää sitten muistaa pestä poiskin =D Hiukset nykyään olleet lähes aina ponkkarilla, etenkin sen jälkeen kun nuorimmainen syntyi. Alussa kun aina tyttö meinasi niitä kiskoa ja nykyään oon niin tottunut että hiukset eivät ole jokapaikassa tiellä =)
Auringonkukka rv 23+6
Minä haluaisin kyllä ehkä jossakin vaiheessa toisen lapsen, mutta avomieheni/kihlattuni on ainakin tähän asti ollut sillä linjalla, että tämä yksikin riittäisi. 

Tietysti tällä kertaa niille on todella hyvä syy!