Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Äitiyspakkauksesta tuli mieleen: miten te joilla on jo lapsia, meinaatte ottaa pakkauksen vai rahan? :)
Täällähän on lisää tuttuja! Etkös sinäkin ollut tuolla huhtikuisissa viime vuonna? Mulla on peukut ja varpaatkin pystyssä, että sulla olisi tällä kertaa kaikki hyvin!Sylvia, tuttu pelko. Mulla oli viime vuonna 2 keskeytynyttä keskenmenoa ja tietysti nyt sama pelko päällä. Haluan mahdollisimman aikaisin tutkimuksiin, että siellä oikeasti joku kasvaa. Edellisillä kerroilla olen elellyt monta viikkoa luullen että olen raskaana, kaikki raskausoireet pysyi vaikka alkio ei enää kasvanutkaan.
Miten ootte muuttanu ruokailutottumuksianne tai syömisiänne plussan jälkeen? Oispa kiva kuulla kuka aikoo tai on jo lisääny jotai/jättäny pois tms
Itse on pyrkinyt (niin kuin aiemminkin) syömään 2-3 h välein. Suolaista tekee mieli että olen kyllä sortunut useammin pähkinäsekoituspussin ostoon hedelmiä enemmän välipalaksi kun appelsiinit on nyt niin törkeen hyviä. Ois hyvä jos söis illalla esim salaattia mutta kun leipä on niin hyvää toki kaks lämmintä ruokaa menee niin kuin ennenkin ja aamulla of course puuroa.