Ellami, mäkin olin pari päivää töissä, mutta mun oli kyllä annettava palautetta miehelle, että voisi jälkensä siivota, vaikka tytön kanssa onkin..
Olin siis torstaina ja lauantain töissä, perjantaina siivosin koko huushollin ja pesin pyykit, kun mies lähti kaupungille - oli kuulema ansainnut omaa aikaa, kävi jopa syömässä itsekseen jossain ja joskus neljän jälkeen yöllä tuli himaan, sohvalta kävin sen aamulla herättämässä, että voisiko nousta ja olla tytön kanssa, kun mulla oli tosiaan aamusta töihin lähtö. Eilen, kun tulin kotiin, oli olkkarin lattialla likaisia vaippoja, tyhjiä limsapulloja, tytön ruokasilppua, pyykkiä pitkin kämppää, puhtaat vaatteet ottamatta narulta, tiskit tiskaamatta ja keittiön tasot täynnä kaikkea sälää likaisista tuttipulloista lääkelaatikon sisältöön ja kaiken kruunasi sohvalle (jo sadannen kerran) kaatunut babyoilpullo ja siitä jäänyt läiskä. Ja toki myös syöttötuoli oli olkkarissa..
Tai jos rehellisiä ollaan, niin kaikki paska on edelleen tuolla siivoamatta vaippoja lukuunottamatta (ne mies naristen laittoi roskiin, kun huomautin asiasta) ja koska lattialla oli miehen vaatemyttyjä, oli kissa käynyt yön aikana kusella sen päällä ja nyt on siis matto myös kusessa.
Mutta hei, töissä oli kivaa! Ja ihanaa on ollut leikkiä koko tää aamupäivä tytön kanssa, mies on istunut tuolla paskaisessa olkkarissa katsomassa leffaa, kuinkas muutenkaan. Ja kohta lähtee taas viettämään ansaitsemaansa henkilökohtaista laatuaikaa.