Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kauhee kun jalat on ihan väsyneet heti herättyäkin. Tuntuu et olis kävelly maratonin
Marraskuun vika päivä eikä merkkiäkään mistään eli joulukuulle mennään.
Onkohan toi limatulpan lähtö yksilöllistä kun en muista sellasta nähneeni esikoisen aikaankaan kuten en nytkään. Ehkä se irtos vasta sairaalassa niin kun kalvotkii puhkastii vasta siellä.
40+2
Multa irtos ilmeisesti limatulppa vasta siin vaihees ku olin 6cm auki...
Miten te synnyttäneet,missä vaihees ootte päässy kotiin vauvan kaa? Täällä neitille tulee illalla 2vrk täytee ja nää on sitä mieltä et kotiin vaan illalla.. ei nää paljo äitin oloja kato.. mä oon tänää periaatteessa ekaa kertaa vasta jalkeilla synnytyksen jälkeen ku on päässä heittäny ja jalat ei oo kantanu..
Kauhee kun jalat on ihan väsyneet heti herättyäkin. Tuntuu et olis kävelly maratonin
Marraskuun vika päivä eikä merkkiäkään mistään eli joulukuulle mennään.
Onkohan toi limatulpan lähtö yksilöllistä kun en muista sellasta nähneeni esikoisen aikaankaan kuten en nytkään. Ehkä se irtos vasta sairaalassa niin kun kalvotkii puhkastii vasta siellä.
40+2
No sepä se tässä juurikin ku mä oon tänää ollu verrattain vaik eiliseen ni paljo paremmas kunnos.. varmaa kertoo olosta sen et lähettii joo osastolta,nyt mä istun kanttiinin pöydäs syömäs mandariinia et saisin sen verra voimaa et jaksan kävellä autoon.. ei täs muute,pää toimii jo iha ok mut ku jalat ei kanna.. mut vähemmästäki ku on vaa maannu sängyn pohjalla.. mulla jalat tärisee jo iha pelkästä istumisesta!! Mun piti kantaa pieni labraan mut oli sanottava miehelle et on turvallisempaa et se ottaa pienen.Sairaalassa kattovat myös äidin voinnin ja jos on kovin huonovointinen niin sillon kyllä pitäs ehdottaa vielä jäämään. Tai jos esim. imetyksessä ongelmia niin voivat pyytää jäämään vielä yhdeksi yöksi. Jos on kovin täynnä sairaala niin saattavat yrittää savustaa ulos, tämä tietty väärin jos äiti kokee vointinsa huonoksi ja haluaisi vielä jäädä. Toivottavasti nempsu saatte vielä yhden yön olla jos niin haluat..
Kannattaa nempsu varautuu siihen että se vointi saattaa huonontua kotona. Toivottavasti ei, mut saattaa. Mut hyvä jos on jo parempi :)
Miulla kävi niin että synnytyksen (klo 14.00) jälkeen vähän heikotti sen illan, en ollu varma kestääkö jalat alla. Seuraavana päivänä huippuolo, kaks päivää synnytyksestä sama, tosi hyvä olo ja kotiuduttiin. Sit kotiin tulon jälkeisen päivän touhusin kotona vaikka mitä kun oli niin paljon tekemistä. 4. päivä synnytyksestä tuli ihan järkyttävä paine alakertaan ja siitä asti oon nyt viikon ajan liikkunu tuolista toiseen, pakko istua koko ajan kun en pysty kivuiltani paljoa seisomaan.