Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli kans loppupäivinä paljon päänsärkyä,monta kertaa jouduin särkylääkkeen ottamaan. Mä pystyin kotona mittamaan kylläkin paineet ja ne oli ihan hitusen koholla.. Toivottavasti sullakin ihan harmitonta. Mä en soittanut neuvolaan,kun olo ei ollut mitenkään järkyttävän huono.Tänään olisi tosiaan laskettu aika :-) nyt jäin tuossa miettimään ku päätä särkee, eilen jo vähän jomotti mutta ei pahemmin.. äsken otin panadolin..
Verenpainemittaria ei oo kotona mutta viime viikon keskiviikkona oli neuvolassa paineet vähän koholla.. 133/81 p.68, (edellisellä viikolla 111/71 p. 68 )
Huolestunko nyt ihan turhaan vai kannattaisiko soitella jonnekkin? Sairaalaan matkaa 70km, niin ei kehtaisi ihan eestaas ajellakkaan...
Ollaa just lähössä kotiin, vauva nyt 3 vrk vanha. Oltais voitu olla vielä huomiseen, kun bilirupiinit vähän koholla, mutta saadaan lähteä kun huomenna tullaan käymään täällä labrassa ja polilla.Multa irtos ilmeisesti limatulppa vasta siin vaihees ku olin 6cm auki...
Miten te synnyttäneet,missä vaihees ootte päässy kotiin vauvan kaa? Täällä neitille tulee illalla 2vrk täytee ja nää on sitä mieltä et kotiin vaan illalla.. ei nää paljo äitin oloja kato.. mä oon tänää periaatteessa ekaa kertaa vasta jalkeilla synnytyksen jälkeen ku on päässä heittäny ja jalat ei oo kantanu..
Multa irtos ilmeisesti limatulppa vasta siin vaihees ku olin 6cm auki...
Miten te synnyttäneet,missä vaihees ootte päässy kotiin vauvan kaa? Täällä neitille tulee illalla 2vrk täytee ja nää on sitä mieltä et kotiin vaan illalla.. ei nää paljo äitin oloja kato.. mä oon tänää periaatteessa ekaa kertaa vasta jalkeilla synnytyksen jälkeen ku on päässä heittäny ja jalat ei oo kantanu..