La marraskuu 2016

Kaisukkene, me syötiin aamupala huoneessa 13 ja mun mies on sellainen peikkopää :) muuten kyllä yritetään olla tossa ruokatilassa syömässä ...

Onnea kaikille synnyttäneille ja tsemppiä meille yhtenä kappaleena oleville! :) Miulla kans lapsi hyöriny ja pyöriny kauheasti parina viime päivänä. Oikein kipeää välillä tekee kun tuntuu et yrittää tulla vatsanpeitteiden läpi ja kalvot vaan paukkuu. Jospa se enteilisi jotain :)

Montakohan meitä yhtenä kappaleenä kärvistelijöitä vielä on? :wink

Onnea synnyttäneille :Heartred

Minä alan olemaan sitä mieltä, että ei tää täältä mihinkään oo tulossa. Viime yönäkään en juuri nukkunut, kun niin kipeästi supisteli. Selkä ja maha ihan tulessa, oli pakko oikein vaikertaa. Nyt ei sitten taas mitään. :shifty: Puhelimen taidan laittaa kiinni kokonaan, koska käpy palaa varmaan lopullisesti jos vielä kuulen "ei sinne vielä kukaan oo vielä jääny"-kommentin..

Rv 40+1

Kaisukkene, me syötiin aamupala huoneessa 13 ja mun mies on sellainen peikkopää :) muuten kyllä yritetään olla tossa ruokatilassa syömässä ...

Mä luulen, että olin sun miehen kanssa samaan aikaan hakemassa aamupalaa! Ainakin sopii kuvaukseen :D

Kaisukkene

Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena myös, otetaanko lukua. :D
Juuri kun eilen kirjoittelin, että vauva on ihan mahdottoman levoton masussa, niin nyt sitten tänään ollut taas todella rauhallinen. Aamulla en tuntenut mitään liikkeitä ja olin jo lähdössä sairaalaan mutta sitten tuntuikin muutama liike. Tässä kuulostelen koko ajan liikkeitä. Eikös jotkut sanoneet, että vauva oli rauhallinen ennen synnytyksen käynnistymistä? Nimimerkillä toiveajattelua. :rolleyes:

Winnie 38+4

Omassa mahassani ainakin käy sellainen myräkkä ja tamppaus, että toivottavasti se ei poissulje synnytyksen pikaisen lähestymisen mahdollisuutta. :grin

Muokattu viimeksi:
Täällä myös yksi kärvistelijä, ja eilen meinasi hermo palaa tähän odotteluun. Yhtään helpommaksi asiaa ei tee että mieskin on kuin tulisilla hiilillä :-D sitten päätin eilen että ryhdyn vain määrätietoisesti ajattelemaan että 'jäljellä kaksi viikkoa'. Helpommin kyllä sanottu kuin tehty..... :-P

Sanoin miehelle että pitäisköhän sen juoda humala tänään hirvipeijaisissa niin varmana käynnistyy synnytys.. matkaa meiltä sairaalaan 70km ni ei kyl viitsis taksilla mennä :-D

39+4 tänään.

Täälä kans. Pieni viihtyy liian hyvin masussa. Mies on yllättävän rauhallinen,toki kyllä seki päivittäin masua silittelee ja totee monta kertaa et "syntyisit jo/tule ulos sieltä".
Mut kaikki muut on,mun lisäks toki,iha tulisilla hiilillä et "joko joko". Ja mulla alkaa mennä itellä hermo siihe.. ja VARSINKIN mua on alkanu ärsyttää ku ihmiset laittaa viestiä et joko ja eikö vieläkää ja perään naurava hymiö!!! Mua ei ainakaa naurata yhtää enää..
Masussa on taas viime päivinä riehuttu nii kovasti ettei mitää rajaa! Yksiössä alkaa olla selvästiki ahdasta koska jonkin näkönen laajennusoperaatio on meneillään.. monesti päivässä sanon et tulis ulos riehumaan et ulkopuolella olis tilaa.. mut ku ei!

Meillä on huomenna yliaikaiskontrolli. Saa nähä alkaako jotain tapahtumaa vai vieläkö odotellaan vaan..
41+2

Tää kans vielä jakautumatta. Eniten ärsyttää just noi "ei sinne oo kukaa vielä jääny"-kommentit. Muutoin en jaksa kans kun sellaiset ihmiset kyselee jokojokojoko, jotka ei muuten mitään ikinä ilmoittele. Rv 40+6.

Täällä myös yksi kärvistelijä, ja eilen meinasi hermo palaa tähän odotteluun. Yhtään helpommaksi asiaa ei tee että mieskin on kuin tulisilla hiilillä :-D sitten päätin eilen että ryhdyn vain määrätietoisesti ajattelemaan että 'jäljellä kaksi viikkoa'. Helpommin kyllä sanottu kuin tehty..... :-P

Sanoin miehelle että pitäisköhän sen juoda humala tänään hirvipeijaisissa niin varmana käynnistyy synnytys.. matkaa meiltä sairaalaan 70km ni ei kyl viitsis taksilla mennä :-D

39+4 tänään.

Päätin kans ryhtyä aattelemaan, että pari viikkoa vielä niin viimeistään sitten savustetaan ulos. Oon toki tässä nyt eilen ja tänään ravannut ahkerasti kauppoja että jos se saisi jotain aikaan. Kipuja nyt ainakin on tullut ja jopa pari supistusta. Wuhuu.... Varmaan ne onkin sitten viikonlopun saldo..

Muoks. Vessassa käydessä holahti jonkin verran vaaleanpunaista vuotoa. Ja ollaan n. 50km päässä kotoa kaupungissa ja tultiin vielä kattomaan yksi lyhyt elokuvakin puolessa välissä matkaa. :D olo on vähän huono ja paikkoja vihloo ja jomottelee mutta supistuksia ei niin vielä ole. Varmaan toiveajattelua että pääsisi tänään tositoimiin...

Muokattu viimeksi:
Täällä mennään harkka supistuksilla ja eilen tuli kipeä vatsa kramppi autossa.. painoi varmaan pieni hermoja tuolla :(

Nyt tosiaan muuten jees päivä , mut kovettuu vatsa todella usein , vähän ruskeaa vuotoa tulee ? :o ja selkä vähän jumissa..

Lakritsi 39+2

Miulla kans koko päivän harkkasupistuksii.. Vatsa kireenä vähän väliä ja välillä pakottaa tonne alapäähä kun taitaa pieni työntää päätä tuonne alas. En ole kyllä huomannut limatulpan irtoomista, valkovuoto on kyllä välillä tosi löysää et en sit tiiä onks pelkkää valkovuotoo. Alaselkä on tosi jumissa ja kipeä :( jospa saunan lämpö helpottas

Miulla kans koko päivän harkkasupistuksii.. Vatsa kireenä vähän väliä ja välillä pakottaa tonne alapäähä kun taitaa pieni työntää päätä tuonne alas. En ole kyllä huomannut limatulpan irtoomista, valkovuoto on kyllä välillä tosi löysää et en sit tiiä onks pelkkää valkovuotoo. Alaselkä on tosi jumissa ja kipeä :( jospa saunan lämpö helpottas

Mulla sama, harkkasupistuksia tulee koko ajan ja maha on iha kivikova.. ja alakerta vihloo ja jomottaa. En tiiä onko limatulppaa vai mitä,mut välil tulee semmosta paksumpaa kellertävää limaa,ja iha ku siinä ois välil jotai ruskehtavaa mukana(?).. selkä on parempi,sen huomasin et autolla ajo pahentaa sitä kipua joten ei tarvii enää ajella.. huomen yliaikaiskontrolli,katotaa alkaako tapahtumaa jotai vai ei..
41+2

Täälläkin vielä yhtenä kappaleena. Nyt kyllä voisin jo melkein vannoa, että viikonlopun aikana tämä syntyy. (Tai viimeistään kahen viikon sisällä :hilarious:) On kyllä niin kipeitä supistuksia ja nyt jo tihentynytkin hieman. Ei niitä liian usein kyllä tule vieläkään. Ihan kunnolla tuntuu selässä supistukset ja reisiin vetää tosi kipeästi. Mahakin toiminut ihan tarpeeksi.

No kävi niin tai näin, niin tuskin tulee paljon nukuttua.. Joten kertokaahan yölläkin käänteistänne. :) Kun eihän ihmisillä voi olla yöllä muuta tekemistä kun pyöriä täällä foorumeilla...

Rv 40+1

Jospa Muruliini edes pääsisit kohta tositoimiin :) me muut varmaan vielä odotellaan. Mulla takaraja alkaa olla viikon päästä. Mut eiköhän me (tai ainakin minä) täällä käydä yölläkin katsomassa miten menee, kun kuitenkin valvon jossain välissä. Hyvää yötä kaikille anyway :)

Rv 40+6

Täällä kans yks, joka öisin herättyään ensimmäisenä fiilistelee, onko oma synnytys vieläkään alkanut. Kun jälleen totean, että mitään muutoksia olotilassa ei ole, lähden foorumille katsomaan, olisko jollain muulla tilanne päällä. Täytyyhän sitä jännitystä jostain repiä. Ja jos se synnytys vaikka tarttuisi flunssan lailla...:laughing021

Kara 39+3

Meillä vauva ilmeisesti pelästyi puhelua kun torstaina varasin ajan yliaikaistarkastukseen. Samana iltanahan se sitten päätti syntyä.

Pahoittelut Willalle, tosi ikävää että sulle kävi noin. Itse täytyy olla kiitollinen siitä, mitä toivoinkin, että kamala odotus niin helppo synnytys. Tänään oltiin miehen kanssa sängyssäkin vaikka synnytyksestä kaksi päivää. En tiedä kyllä tuntuko miltään kun yli nelikiloisen sieltä työnsin :laughing025.

Täällä kärvistellään aivan järkyttävän päänsäryn kourissa. Eikä auttanut särkylääke. Olo on sen takia huono. Yök!
Vähäistä veristä vuotoakin tulee välillä vessareissulla ja perinteisesti jomottaa ja vihloo kipeästi alakertaa ja ristiselkää. Supistuksia tuli muutama harvakseltaan, ei kovin kivuliaita edes.
Pitää yrittää nukkua ja toivoa että päänsärky edes sillä hellittäisi aamuun mennessä.

Takaisin