Hopeasydän
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tänään olin liikenteessä reilu 4 tuntia, kierrettiin kaverin kanssa kaupungin isoin kirppis(mistä löysin hyväkuntosen puuhamaton ) ja sit käytiin syömässä abc:llä, okei no sielä istuttiin aika kauan et kaverin lapset sai leikkiä sielä, mut olin kuitenki jo väsyny ku pääsin kotiin. Kotona laitettiin pyykkejä kuivumaan, syötiin ja lähettiin miehen kaa kauppaan vielä. Kotona join vadelmanlehtiteetä ja moneen kertaan tokasin pikkuselle, että nyt ois hyvä päivä syntyä, mutta ei se haluu vaan tota yksiötä nyt jättää Mieliala ajoittain on onneks tosi virkee ja kaverit muistuttaa nauttimaan viimesistä päivistä, että tätä aikaa tulee kaipaamaan ku vauva on vielä mahassa (koska eihän lasten kanssa aina helppoa oo) mut kyllä mä sen käärön jo tänne ottaisin + mulla repee tosi kipeeks alamahan arvet nyt ja en haluis yhtään niitä lisää! Ja nyt viime päivinä oon ruvennu kuorsaamaan ku tullu painoo ja turvotusta kroppaan +limakalvot iha turvoksissa niin mies nukkuu levitettävällä sohvalla, joten kyllä mä senki viereen takas haluisin ja ei saa muutenkaa nukuttuu vieressä ku mä pompin nii paljon sängyssä.. :bag: pitää toivoo et painoo jää synnärille ja kuorsaus loppuu hdt