Joo ei tee
IceQueen paljon mieli edes synnyttääkään, kun tietää, että sairaala on ihan tupaten täynnä.
Lääkärikin oli huolissaan ruuhkasta ja siksi ajat polillakin olivat yli tunnin myöhässä.
Mun tuttukin oli laitettu synnytyksen jälkeen johonkin varastoon vauvan kanssa ja tilojen vain ruuhkautuessa lisää häneltä tultiin vielä kysymään poliklinisesta synnytyksestä, kun oli jo toinen vauva ja kaikki silloin hyvin. Ja nyt jälkeenpäin ihan katunut, että suostui, kun lähti vauvan kanssa synnytyksen jälkeen kotiin.
Tuli mm jotain terveydellisiä juttuja ja joutui sit kuitenkin ravaamaan vauvan kanssa sairaalassa.
Ja kuulemma se tunne, kun ihan turhaan oli pakannut sairaalakassinkin ja moni muukin kiva jäi pois...
Mutta sanoi kyllä minullekin, että jää vaan sairaalaan, äläkä lähde kotiin, vaikka ne ehottais.
No kyllä varmasti jään, jos sinne nyt joudun...eikä ne mun tapauksessa varmaan edes ehottaisi, kun olen tämmönen "riskisynnyttäjä".
Mutta miltä
Ellami sun mielestä osasto näytti?
Joko pääsit kotiin?
Ja ehkä viikonlopun jälkeen tilanne rauhottuu sielläkin...??
Mutta mutta...pesisköhän sitä tänään saunan vai eikö pesiskö??
Hmmm...
Ehkä minä pesen.
Niin ei sitte synnytyksen jälkeen enää tarvi sitäkään miettiä ja voi keskittyä vaan pikku puuhiin ja just siihen ihanaan lapsivuodeaikaan...
Ja vauva tulee, kun on tullakseen.
Oli sitä ruuhkaa tai ei.
Eli en ala enää liikoja varomaankaan...
Ja onnea taas kaikille synnyttäneille!
Ja ketäs meitä kokonaisia onkaan enää jäljellä?
-m-