Minäkin pitkästä aikaa ajattelin kirjoitella, tiiviisti olen kyllä seurannut, mutta kirjoittelu jäänyt. :)
LA olisi nyt sunnuntaina ja kovasti toivottu, että tuo pikkuinen 'Nuutti' tuolta tulisi jo pihalle, kun alkaa olla aika tukalaa kaikin puolin. Esikoinen siis tulossa, joten ei ole mitään hajua mistään, mutta toiveissa oli, että tämä syntyisi ennen LAta, sillä omalla äidilläkin syntyny 3 lasta etuajassa, esikoinenkin viikkoa ennen. Mutta eipä tuo tunnu tuolta ulos haluavan ja pelkään, että menee reilusti yli :D
Yöt on kamalia, kun herään parin tunnin välein vessaan ja harkkasuppareita on koko yön. Viime yönäkin tuli käytyä 6x vessassa
. Joka kerta herätessä oli myös ihan hirveän kuuma ja se tuli ja meni aalloittain.
Mulla ei kunnon supistuksia ole ollut, kaikki kivuttomia, vaikka ikäviä. Tosin viime viikolla oli yksi supistus, joka vihloi selkään ja sattuikin vähän, mutta siinäpä se.
Valivali! Sitten kun synnytys käynnistyy, toivon varmaan, että ei vielä syntyisi ja kadun valittamistani :D
Mulla ei neuvolassa ole katseltu alakertaan ollenkaan, niin en tiedä yhtään mikä tilanne siellä on menossa. Viime neuvolakertana vauva oli laskeutunut hyvin, muttei ihan vielä täysin.
Tsemppiä kaikille!
RV 39 + 2