Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei,meillä sama homma.2.11 syntyi tyttö ja imetys ei ole lähtenyt hyvin käyntiin. Annan kyllä tissiä,mutta lisäksi pakko antaa korviketta.Unet ollut aika epämääräisiä
Kaitsu hali sinne onko teillä imetystuki ry:n imetystuki-iltoja? Voisitko kysyä apua esim. imetyksen tuki ry:n facebooks-sivulta (myös yv voi laittaa koulutetuille imetystukiöidielle? Tai soittaa imetyksen tuen puhelimeen? Muista, että monella äidillä on haasteita imetyksen kanssa. Toivottavasti saat tukea ja pääset imetyksen kanssa siihen pisteeseen, mihin haluat. Suosittelen myös imetyksen lohtukirjaa (esim. ilmaiseksi netistä voi lukea). Se oli itelle imetyksen alussa todella hoitava. Itellå tosiaan alkuvaikruksien jälkeen tuli 2,5v imetystaival esikoisen kanssa!
Onnea Varpahat ja voimia paranemiseen
Kävin synnärillä eilen juttelemassa asiasta samalla kun vauva oli valohoidossa. Oltiin vuorokausi synnärillä.
Koitettiin imetystä mun rinnasta, mutta ei onnistunut. Vauvalta katkaistiin jännekin kielestä jos olisi auttanut kun oli kireä.
Ei auttanut kuitenkaan ja rintakuminkin kanssa imuote on väärä ja siksi sattuu- kokoajan (vaikka imettäisin pari tuntiakin putkeen).
Vauva ei osaa hamuta rintaani ja ei avaa suuta ja kieli menee hänellä jotenkin väärin ja ei osaa tarttua rintaani (kuulemma nänni on niin pehmeä verrattuna rintakumiin johon on tottunut joten ei hiffaa tarttua siihen).
Torstaina neuvolatäti tulee käymään kotikäynnillä ja pääsen juttelemaan hänenkin kanssaan hieman tästä.
Itken välillä kun tuntuu että olen epäonnistunut tässä täysin ja olen huono äiti kun maitoa kuitenkin tulee hyvin rinnoista, mutta en pysty imettämään normaalisti.
Ei olisi raskausaikana tullut mieleenikään että imetyksen kanssa tulisi ongelmia..