La marraskuu 2016

Täällä vuotaa siteeseen jotain ruskeaa eilisen sisätutkimuksen ja seksin jäljiltä, verta varmaankin vähän? Aukeileekohan paikat siellä jo paremmin? Muutama napakka supistuskin tuli, eivät tosin kestäneet kovin kauaa ja menkkajomotuksia oli koko eilisen päivän. Mutta ei vieläkään vauvaa! No tiistaina viimeistään.. :D

Minulla tuli kans toissapäivänä verta sisätutkimuksen jälkeen ja jomotteli. Siitä asti ruskeaa limavuotoa, mutta supistuksista ei tietoakaan. Vain sitä jomottelua. Pikkuisen turhauttavaa..

Onnea Ellukkainen! Olikin sitten vauvalla lopulta kiire. :)

Ihanaa kuulla kuulumisia Yllatus2016! <3 olisi kiva kuulla mitä muillekin kuuluu, heille joilla matka jäi kesken tai niille jotka seuraavat keskustelua mutta eivät ole omia kuulumisiaan kertoilleet :)

Onnea pikkuisesta Ellukainen! <3
Kuulostaa jännittävältä synnytykseltä :O
Mä heräsin yöllä ekaa kertaa kunnon supistuksiin, ja niitä tuli aikavälillä 02.00-06.00 säännöllisen epäsäännöllisesti. Oli jo todella napakoita ja tuntui että selkä on tulessa koko ajan, jopa supistusten välissä. Harmi vaan kun ei tullut niin tiheään että olisi synnytys alkanut. Mutta eikös tämä tarkoita sitä että siellä paikat kypsyy lisää :) toivotaan että lähipäivinä tapahtuu.. nyt väsyttää ja päätä särkee.

Heips! Minäki nyt ekaa kertaa kommentoin tähän vaikka oon lueskellut pitempäänkin täältä teidän kuulumisia. Ensinnäkin onnea kaikille synnyttäneille ja tsemppiä niille jotka eivät vielä ole synnyttäneet!! Kyllä se hetki on sitten ihana kun saa vauvan syliin <3

Meidän pikkuinen syntyi 6.11 raskausviikolla 40+4. Kaikki meni aivan mahtavasti ja tässäpä tämä pikkumies tuhisee nyt sylissä <3

Oii onnea Samari <3 ja onnea myös taas uusimmista vauvoista niillekin joita en ole muistanut onnitella :D

Tulin toivottamaan onnea kaikille marraskuisille mammoille! Meillähän matka jäi kesken toukokuussa kromosomivian takia. Nyt olisi kuitenkin uusi pulla uunissa ja toivottavasti sylissä heinäkuussa 2017. :greet025

Onpa kivoja uutisia. Kovasti nyt onnea tähän uuteen raskauteen! :)

Täällä aloin ihan ihmettelemään peilin edessä kun ei mulle oo tullut yhtä ainutta raskausarpea mahaan ja la on huomenna eli tuskimpa ehtii enään tullakkaan? Ei oo tullut raskauden aikana mieleenkään että yleensähän niitä tulee..

Tosiaan laskettu aika on huomenna, eikä mitään merkkejä että synnytys alkaisi. Iltaisin on tullut EHKÄ muutama tujumpi supistus, mutta edelleenkin hankala sanoa kun en tiedä miltä ne tuntuu..kaikki vaan sanoo että kyllä sen sitten tietää! Tänään oon ollut vaan sängyn pohjalla, tuntuu ettei ole energiaa mihinkään. Ajattelin nyt sitten vaan levätä sillon kun siltä tuntuu, ehkä kroppa nyt vaan kerää voimia tulevaan ? :)

Onnea kaikille nyytin syliin saaneille ♡

Ihana Murmele <3 ja onnea pienoisista :)

Ajattelin antaa isänpäivälahjan, koska la on sen verran lähellä että en ollut varma lahjaa hankkiessa että onko tyttö täällä vai ei :D

Rv 39+0

Kevennys.... Tässä yks yö mies oli ollu hereillä ku minä nukuin. Sitten musta oli kuulunut "joku" ääni. Mies luuli että se oli SE naksahdus kun vedet menee ja oli sitte käsikopeloinu mun jalkoväliä :D kunnes älys että naisetkin saattaa päästää pierun. Et sillai...

Ellami, ihana :) Mulla on ollu totuttelemista, koska ruoansulatusongelmien vuoksi röyhtäilen ja paukuttelen useina iltoina monta tuntia putkeen. Mulla ei normaalioloissa pauku peräpää eikä ole koskaan ollut närästystä. Varoittelen pysymään etäällä päivinä, jolloin lemuan vahvalle suolikaasulle :)

Onnea taas uusille äideille! Ellukkainen, olisi tosi kiva kuulla miten kaikki loppujen lopuksi meni. Itse olen miettinyt että pitäisikö laittaa hame päälle kun lähtee sairaalaan. Viime synnytys kesti 2,5 tuntia ekoista supistuksista istukan synnyttämiseen. Tosin sairaala on alle puolen tunnin päässä.

Isänpäivälahjasta sen verran että aion antaa vaikka vauva ei ole syntynytkään. On ottanut sen verran hyvin mun lapset "omikseen" ja varmaan loukkaantuisikin jos en antaisi, sen verran pitää lahjoista ja yllätyksistä. Mitä itse taas en voi sietää. Ja mulla maanantaina synttärit.

39+3

Muokattu viimeksi:
Takaisin