Mua on supistellut nyt kipeästi 1,5h mutta ei mitenkään erityisen säännöllisesti eikä superkipeästikään vielä. Kipeämmin supistelee mitä eilen illalla mutta nyt vaan toivon, että nämä eivät loppuisi. Miehen patistin kyllä varmuuden vuoksi jo nukkumaan kun oli jo ysin maissa ihan väsynyt. Mutta en mä nyt millekään lapsenvahdille kehtaa soittaa vielä, riski kuitenkin että nämäkin tästä vaan hiipuu...
Eikä ole kuin 130km matkaa synnärille ja edellisten synnytysten kestot 10,5h ja 5h että ehkä mä soitan lapsenvahdille jos seuraavat kaksi supistusta tulee myös alle 10min välein...

Esikoisesta ei arven arpea, mutta nytpä onkin tullut parissa päivässä alavatsan täydeltä. Kuitenkin tässä raskaudessa tullut melkein puolet vähemmän kiloja. En sitten tiedä onko tuolla rasvaamisella osansa asiassa, vaikka monet väittävät että ei ole mitään merkitystä, vain kudostyyppi ratkaisee. No, esikoista odottaessa rasvasin joka päivä bio-oililla ja nyt en ole jaksanut rasvata millään. Kudostyyppi tuskin on muuttunut..