Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musta tuntuu et mulla ei ikinä ala kivuliaat supistukset. Joskus monta viikkoa sitten oli pariin otteeseen, mutta ei enää. Mä kaipaan oireita lisää! Tuntuu ettei mun paikat tuu olee ikinä valmiita kun ei satu noi supistukset..
Luulen ettei tää pikkuinen halua tulla ikinä ulos. Onko muilla samaa LA 6.11 (huomenna!!) ja ketä turhauttaaaaa? :D argh! En jaksaisi odottaa enää ollenkaan! Anteeksi pakko purkaa tätä oloa..
rv 39+6
Mulla hävis menkkakivut ekan lapsen syntymän myötä, siitä on 13 vuotta. :) Hävis muuten heinänuhakin ja molemmat on pysytelleet poissa. Oli ne kivut kyllä sen verran hyvin piirtynyt mieleen että pulpahti takaisin kun nyt on vähän jomotellut samaan tyyliin.Onnea kaikille synnyttäneille ja avioituneille :) itsehän odotan vielä kumpaakin...
Mulla tuli eilen ekaa kertaa se tunne et alkais tää raskaus jo riittämää.. maha painaa, selkä on kipee,lonkkaa juilii ja vauva koittaa kaivautua kyljestä läpi.. Toisaalta samalla vähä pelottaa tuleva..
Alapäähän on nyt alkanu tulee todella kovia pitkäkestosia vihlontoja.. ja harkkasupistukset on muuttunu tukalimmiks,koko kohtu kovettuu ja se kestää kauan!
Miehelle nauroin yks päivä ku kaikki puhuu täälä niistä menkkajomotuksista et enhä mä ees muista enää miltä ne tuntuu ku menkoista on nii pitkä aika :D
38+2
Mulla on sama LA (tosin alunperin LA oli 8.11. mutta vaihtoivat aikanaan äitipolilla ultran yhteydessä LA:n ja taidan ruveta uskomaan, että se 8.11. osuu ehkä enemmän oikeaan...) Turhauttaa ja masentaa vaan odotella, että mlloin jotain tapahtuu. Ja tää on kuitenkin jo meidän kolmas, että luulis jo osaavan malttaa vähän mutta ilmeisesti ei.
Musta tuntuu et mulla ei ikinä ala kivuliaat supistukset. Joskus monta viikkoa sitten oli pariin otteeseen, mutta ei enää. Mä kaipaan oireita lisää! Tuntuu ettei mun paikat tuu olee ikinä valmiita kun ei satu noi supistukset..
Luulen ettei tää pikkuinen halua tulla ikinä ulos. Onko muilla samaa LA 6.11 (huomenna!!) ja ketä turhauttaaaaa? :D argh! En jaksaisi odottaa enää ollenkaan! Anteeksi pakko purkaa tätä oloa..
rv 39+6