Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tarkoitatteko että viikolla 6+ jotain pitäisi sykkeet näkyä ultrassa vai vko 7+ jotain? Itsellä on oireet huomattavasti vähentyneet, nyt vaan väsyttää ja ajoittain etoo ja turvottaa koko ajan. Ja pissittää. No onhan noita oireita tuossakin mut teidän esimerkeistä innostuneena hain apteekista digitestin, täytyy aamulla testailla mihin suuntaan hormoonipotoisuudet menossa! Nyt 5+5.
Ihanat ultrakuulumiset, NeitiKevät! Eiköhän siellä ole kaikki hyvin ja 3 viikon päästä siellä näkyy paljon muutakin kuin pelkkä ontelo! Nyt tosiaan nukut kunnolla ja yrität rentoutua (helppo sanoa, joo tiedän).
Itsellä rentoutuminen ei nyt oikein ole onnistunut. Googlettelen hormonitasoja ja ei kannattais, tiedän. Ja nyt mun Facebookikin on sitten täynnä hedelmöityshoitoklinikoiden mainoksia, kun olen käyttänyt sopivia hakusanoja. Kiitos vaan, internet, juuri tätä tarvitsinkin
piipaa 6+5 (kunnes toisin todistetaan)
Ok :) no sitten ymmärrän tuon. Ei kai kukaan nyt raakaa tomaattia syö muutenkaan, et sikäli minusta hieman harhaanjohtava ohje :) tai sit olen vaan hidasRaaka tomaatti tarkoittanee siis vielä vihreää tomaattia, ei normaalia "kypsää" punaista kuten itse ensin ymmärsin ennen kuin aloin asiaaa järkeilemään :)
Näin minäkin sen tulkitsen. Viimeksi mulla oli 6+3, kun kävin ultrassa ja hyvin näkyi syke. Nyt meen huomenna ultraan rv 7+2Korjatkaa jos oon vääräs mutta mun mielestä 6+ pitäisi näkyä. Sehän on siis seitsemäs viikko, kun 6 on täynnä.
Mä vetäydyn ryhmästä, oireet on mutta testit on negatiivisia...
Voih Mut kuitenkaan ei tullu vielä menkkoja? Mulla oli pari kuukautta sitten kun yritettiin, yhdessä kierrossa juuri noin niinkun sulla, oireet oli valtavat, väsyä, kipua ja huonoa oloa, sit menkat vähän myöhässä ja testit negaa. Mut sit menkat alko kumminkin ja oli tavallista kivuliaammat. Ehkä jotain tapahtui mutta raskaus ei ollut päässyt käyntiin.Mä vetäydyn ryhmästä, oireet on mutta testit on negatiivisia...
Voih Mut kuitenkaan ei tullu vielä menkkoja? Mulla oli pari kuukautta sitten kun yritettiin, yhdessä kierrossa juuri noin niinkun sulla, oireet oli valtavat, väsyä, kipua ja huonoa oloa, sit menkat vähän myöhässä ja testit negaa. Mut sit menkat alko kumminkin ja oli tavallista kivuliaammat. Ehkä jotain tapahtui mutta raskaus ei ollut päässyt käyntiin.
Mut ihme juttu sulla jos menkat ei edelleenkään ala, ja monta päivää jo mennyt?? Voimia tähän päivään ja halit!
Tsemppiä kovasti. Koitan ite aina ajatella että kaikella on aikansa, etenkin asioilla, joille ei voi itse tehdä mitään.Joo, menkat on 2vk myöhässä, ja oireet on kauheet. Esikoisen aikaan oli kans näin ettei mitkään testit näyttäneet raskautta ennen kuin rv 5+ sain haamuviivat. Oireet siis silloin alkoi ennen kuin varsinainen raskaus oli edes alkanut.. Ja nyt ei ole varmuutta milloin mahdollinen hedelmöitys on alkanut niin viikot voi olla mitä vain. Mutta vetäydyn pois ettei liikaa rupee harmittaa kun itse en tiedä olenko vai enkö..