La marraskuu 2016

Tomaattiakaan!? :o onko jossain netissä tällänen uus suosituslista näistä ruokailuista? Jos joku tietää niin voiko linkata? :)

Tarkoitatteko että viikolla 6+ jotain pitäisi sykkeet näkyä ultrassa vai vko 7+ jotain? Itsellä on oireet huomattavasti vähentyneet, nyt vaan väsyttää ja ajoittain etoo ja turvottaa koko ajan. Ja pissittää. No onhan noita oireita tuossakin mut teidän esimerkeistä innostuneena hain apteekista digitestin, täytyy aamulla testailla mihin suuntaan hormoonipotoisuudet menossa! Nyt 5+5.

Minun mielestä se tosiaan on että olet rv 7:lla kun on menossa 6+0 - 6+6 ja olet rv 8:lla kun on menossa rv 7+0 - 7+6 jne

Ihanat ultrakuulumiset, NeitiKevät! Eiköhän siellä ole kaikki hyvin ja 3 viikon päästä siellä näkyy paljon muutakin kuin pelkkä ontelo! Nyt tosiaan nukut kunnolla ja yrität rentoutua (helppo sanoa, joo tiedän).

Itsellä rentoutuminen ei nyt oikein ole onnistunut. Googlettelen hormonitasoja ja ei kannattais, tiedän. Ja nyt mun Facebookikin on sitten täynnä hedelmöityshoitoklinikoiden mainoksia, kun olen käyttänyt sopivia hakusanoja. Kiitos vaan, internet, juuri tätä tarvitsinkin :(

piipaa 6+5 (kunnes toisin todistetaan)

Hei kävitkö mittauttamassa hcg arvot (en kännykällä jaksanut alkaa lärään ketjua taaksepäin)? Millä rv:llä ja paljonko ne oli? Nyt ihan mielenkiinnosta kysyn :) koita sinäkin rentoutua ettei niin ressaisi vaikka tiedän ettei se helppoa ole :sad001

Raaka tomaatti tarkoittanee siis vielä vihreää tomaattia, ei normaalia "kypsää" punaista kuten itse ensin ymmärsin ennen kuin aloin asiaaa järkeilemään :)
Ok :) no sitten ymmärrän tuon. Ei kai kukaan nyt raakaa tomaattia syö muutenkaan, et sikäli minusta hieman harhaanjohtava ohje :) tai sit olen vaan hidas ;)

Mukaan ilmottautuu myös yksi epäuskoinen, esikoistaan odottava :woot:. Nyt olisi rv 6+5, ovulaatiosta on n. 4 viikkoa. Digitaalinen testi näytti 2-3 eli aika hyvin täsmää. Laskettu aika 4.11. Tosi vähällä olen päässyt oireiden kanssa, mitä nyt mahaa kipristelee, väsyttää ja janottaa. Aurinko paistaa ja ainakin erilainen kevät on tiedossa, toivotaan että kaikki menee hyvin :Heartred

Korjatkaa jos oon vääräs mutta mun mielestä 6+ pitäisi näkyä. Sehän on siis seitsemäs viikko, kun 6 on täynnä.
Näin minäkin sen tulkitsen. Viimeksi mulla oli 6+3, kun kävin ultrassa ja hyvin näkyi syke. Nyt meen huomenna ultraan rv 7+2

Uskallan nyt kanssa hypätä tänne mukaan! La 15.11. Olen ekaa kertaa raskaana ja monen monta vuotta on yritetty. Kävin tänään ultrassa, rv 5+1. Näkyi kaksi ruskuaispussia ja kummassakin sikiö, 1.5mm ja 1.4mm. Waaa-uuu! Tervetuloa uuteen kotiinne, pikkuiset. <3 <3

Uskallan nyt tännekin ilmoittautua, kun kolme testiä on näyttänyt positiivista. Neljäs lapsi olisi tulossa ja La olisi 19.11. Viikkoja olisi nyt 4+4. Muita oireita ei ole kuin väsymys ja ajoittainen menkkajomotus. Vielä on aika epäuskoinen olo koko tästä raskaudesta.

Mä vetäydyn ryhmästä, oireet on mutta testit on negatiivisia...
Voih :( Mut kuitenkaan ei tullu vielä menkkoja? Mulla oli pari kuukautta sitten kun yritettiin, yhdessä kierrossa juuri noin niinkun sulla, oireet oli valtavat, väsyä, kipua ja huonoa oloa, sit menkat vähän myöhässä ja testit negaa. Mut sit menkat alko kumminkin ja oli tavallista kivuliaammat. Ehkä jotain tapahtui mutta raskaus ei ollut päässyt käyntiin.

Mut ihme juttu sulla jos menkat ei edelleenkään ala, ja monta päivää jo mennyt?? Voimia tähän päivään <3 ja halit!

Voih :( Mut kuitenkaan ei tullu vielä menkkoja? Mulla oli pari kuukautta sitten kun yritettiin, yhdessä kierrossa juuri noin niinkun sulla, oireet oli valtavat, väsyä, kipua ja huonoa oloa, sit menkat vähän myöhässä ja testit negaa. Mut sit menkat alko kumminkin ja oli tavallista kivuliaammat. Ehkä jotain tapahtui mutta raskaus ei ollut päässyt käyntiin.

Mut ihme juttu sulla jos menkat ei edelleenkään ala, ja monta päivää jo mennyt?? Voimia tähän päivään <3 ja halit!

Joo, menkat on 2vk myöhässä, ja oireet on kauheet. Esikoisen aikaan oli kans näin ettei mitkään testit näyttäneet raskautta ennen kuin rv 5+ sain haamuviivat. Oireet siis silloin alkoi ennen kuin varsinainen raskaus oli edes alkanut.. Ja nyt ei ole varmuutta milloin mahdollinen hedelmöitys on alkanut niin viikot voi olla mitä vain. Mutta vetäydyn pois ettei liikaa rupee harmittaa kun itse en tiedä olenko vai enkö..

Joo, menkat on 2vk myöhässä, ja oireet on kauheet. Esikoisen aikaan oli kans näin ettei mitkään testit näyttäneet raskautta ennen kuin rv 5+ sain haamuviivat. Oireet siis silloin alkoi ennen kuin varsinainen raskaus oli edes alkanut.. Ja nyt ei ole varmuutta milloin mahdollinen hedelmöitys on alkanut niin viikot voi olla mitä vain. Mutta vetäydyn pois ettei liikaa rupee harmittaa kun itse en tiedä olenko vai enkö..
Tsemppiä kovasti. Koitan ite aina ajatella että kaikella on aikansa, etenkin asioilla, joille ei voi itse tehdä mitään. <3

Täällä krapula olo vasta tuloillaan. Vielä ei oksennus tule, mut nyt muutaman päivän ajan alkanu joka päivä joskus iltapäivällä, huono olo. Jos ei oo syöny kunnolla ja sit tulee viel päälle joku paha haju nii sit saa loppuillan kärsiä ällöstä olosta.. Koska oksentaa ei vielä tarvitse ja näin alussa ollaan nii tästä olosta osaa iloitakki, tähän asti ollu niin oireeton et pelottanu et onko sielä enää mitään elävää. Nyt voi taas vähän rennommalla mielellä odottaa ultraa johon vielä kaks viikkoa, huoh :D
Nyt on menossa siis rv 6+1 ja ultra on 8+0. Tuo vau:n raskaus sovellus sano et 5+1 alkaa alkion sydän sykkiä et sieltä asti se syke varmaan näkyy :)

Lumiela mulla on kanssa vähän sama tuon pahoinvoinnin kanssa, että vähän se helpottaa huolta onko kaikki kunnossa. On edes jotain oiretta niin tuntuu raskaana olevalta tää olo:) Mulla vaikuttaa sekin, kun se keskenmennyt raskaus oli niin oireeton verrattuna onnistuneisiin. Ultran odottelu on piinaa... Mulla vielä kiirastorstaihin asti sitä piinaao_O

Takaisin