Voimia kaikille teille jotka joudutte tuskailemaan epätietoisuuden kourissa! Toivotaan, että kaikki kääntyisi vielä parhain päin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Millä viikoilla olette tehneet digitaalisia raskaustestejä, että se on myös näyttänyt raskaana olemisen? Mä olen laskenu viikot väärin, siksi on näyttänyt negatiivista, nyt olis rv 4+4, niin mietin näyttäiskö huomenna rv 4+5 jo positiivista vaikka onkin niin niin pienet viikot, kun digi testihän ei oo herkimmästä päästä..
Oi, kerroppa sit mitä tykkäsit paikasta ja mitkä fiilikset jäi muutenki, rauhottaa mun omaa stressiä
Meri-Toppila äitiysneuvola on aivan ihana paikka. Se täti ultraa tosi tarkasti ja on ihana symppis laittaa lisäksi kuvia vauvasta spostiin tai omalle tikulle.
Vaikka et kyllä multa ees kysynyt, mutta kerroin silti :D
Raskasta on kyllä tämä alkuraskaus ja tietämättömyys ja voimia teille keillä vuotelee ei ole helppoa epätietoisuus ja se mitä tapahtuu!! Kyllähän alkuraskauteen voi kuulua pienet verenvuodotkin ja se on normaalia.
Kuinkas moni on jo päässyt ultrassa käymään? Päivät matelee ultraa ootellessa :D
Onko monilla pahoinvointia? itsellä menee ohi syömällä puolen tunnin välein. Milloin mikäkin auttaa.. välillä kurkku ja välillä jotain leipää tai ruokaa on saatava, Hankala yhtälö töissä ollessa kun eväitä täytyy kannella mukana autossa :D (ns.liikkuvatyö)
Myös suussa epämiellyttävä maku ilmaantunut.. voi olla jo tästä liiallisesta syömisestä