La marraskuu 2016

Voimia kaikille teille jotka joudutte tuskailemaan epätietoisuuden kourissa! Toivotaan, että kaikki kääntyisi vielä parhain päin :Heartred

Millä viikoilla olette tehneet digitaalisia raskaustestejä, että se on myös näyttänyt raskaana olemisen? Mä olen laskenu viikot väärin, siksi on näyttänyt negatiivista, nyt olis rv 4+4, niin mietin näyttäiskö huomenna rv 4+5 jo positiivista vaikka onkin niin niin pienet viikot, kun digi testihän ei oo herkimmästä päästä..

Mä tein cb:n digin ekan kerran rv4+1 ja näytti raskaana 2-3 :)

Mä tein positiivisen digitaalisella kp 28, ovulaatiotesti oli ollut + kp 16, eli aikaisin mulle ainakin näytti. Mulla kierto vähän arvoitus, ollut 28-30pv, nyt km:n jälkeen oon syönyt sen tasaamiseen teroluteja.

Voimia teille jotka odottelette varmuutta raskauden jatkumisesta!

Voimia jellybean, neitikevät ja piipaa :Heartred
Onneksi suurin osa säikähdyksistä päättyy kuitenkin hyvin. Toivotaan parasta.
Mutta tiedän tunteen, kun samaa elän. Viime viikolla päädyin aikaisin ar-ultraan, kun on kovia kipuja ja vuotoa.
Taas on tullut vuotoa.
Ja kipuja on myös. Lisääntyy lenkkeillessä. Mutta mulla ei ole ketään muuta, joka voisi viedä koiran ulos.
Yölläkin valvoin vatsakivun kanssa.
Mutta jotenkin en enää jaksa panikoida. Mä en voi millekään itse mitään. Voin vain toivoa parasta. Plussasta on jo lähes kuukausi, nämä riskiajat on niin raskaita, kun vielä on noita pelottavia oireita.

Tsemppiä epä varmuuden ja kipujen ja vuotojen kans kamppaileville!
Itsellä ei oo hirveesti oireita mut ekassakin alkoi vasta muutaman viikon päästä mitä nyt on viikkoja 5+6 nyt...jos alkas soittaan neuvolaan aikaa...

On edelleen niin vaikea uskoa, että tässä ollaan ihan oikeasti raskaana.. Pelottaa ettei kaikki mene niinkuin pitäisi, eikä marraskuussa meille tulisikaan vauvaa, vaikka mitään siihen viittaavaa ei ole. Kai se varhainen km viimekierrosta kummittelee niin vahvasti vielä mielessä. :( Väsyttää ihan sairaasti, rinnat kipeät ja nälkäisenä tulee paha olo. Ajattelin viikon päästä soitella neuvolaan, silloin viikkoja olisi jo 6+3 :)
Tilasin viikonloppuna vielä lisää rtestejäkin, vaikka vahvat viivat olen jo usempaan otteeseen saanut :D tulis jo toukokuu ja ns. Varmat viikot!

Oi, kerroppa sit mitä tykkäsit paikasta ja mitkä fiilikset jäi muutenki, rauhottaa mun omaa stressiä :p

Meri-Toppila äitiysneuvola on aivan ihana paikka. Se täti ultraa tosi tarkasti ja on ihana symppis <3 laittaa lisäksi kuvia vauvasta spostiin tai omalle tikulle.

Vaikka et kyllä multa ees kysynyt, mutta kerroin silti :D

Tsemppiä kaikille epätitoisuuteen!<3 toivottavasti ei ole kyse pahimmasta.

Omaa napa. Tänään tuli postissa mun digit ja nyt alko jännää! En ehkä uskallakkaan tehä sitä nytten..

ImageUploadedByVau Foorumi1458051746.530584.jpg

Kävin kumminkin ostamassa pari pc pakettia et niillä saisin testailla vielä. Ja joo mun on testattava kaikki elämäni negat positiivisiksi. "Yksi paha tarvitsee kymmenen hyvää" :D

Meri-Toppila äitiysneuvola on aivan ihana paikka. Se täti ultraa tosi tarkasti ja on ihana symppis <3 laittaa lisäksi kuvia vauvasta spostiin tai omalle tikulle.

Vaikka et kyllä multa ees kysynyt, mutta kerroin silti :D

Juu, kaveri kans kehui kyllä todella mukavaksi ja osaavaksi paikan pitäjän :)

Pikkumyy 6+4

Raskasta on kyllä tämä alkuraskaus ja tietämättömyys ja voimia teille keillä vuotelee :( ei ole helppoa epätietoisuus ja se mitä tapahtuu!! Kyllähän alkuraskauteen voi kuulua pienet verenvuodotkin ja se on normaalia.

Kuinkas moni on jo päässyt ultrassa käymään? Päivät matelee ultraa ootellessa :D

Onko monilla pahoinvointia? itsellä menee ohi syömällä puolen tunnin välein. Milloin mikäkin auttaa.. välillä kurkku ja välillä jotain leipää tai ruokaa on saatava, Hankala yhtälö töissä ollessa kun eväitä täytyy kannella mukana autossa :D (ns.liikkuvatyö)

Myös suussa epämiellyttävä maku ilmaantunut.. voi olla jo tästä liiallisesta syömisestä ;)

Toivottavasti pahoinvointi pysyis kohtuu tasolla.. ettei pahenis. Mutta onko tietoa paheeneeko yleensä kun vasta nyt näin vähän viikkoja?

Terese 5+6

Raskasta on kyllä tämä alkuraskaus ja tietämättömyys ja voimia teille keillä vuotelee :( ei ole helppoa epätietoisuus ja se mitä tapahtuu!! Kyllähän alkuraskauteen voi kuulua pienet verenvuodotkin ja se on normaalia.

Kuinkas moni on jo päässyt ultrassa käymään? Päivät matelee ultraa ootellessa :D

Onko monilla pahoinvointia? itsellä menee ohi syömällä puolen tunnin välein. Milloin mikäkin auttaa.. välillä kurkku ja välillä jotain leipää tai ruokaa on saatava, Hankala yhtälö töissä ollessa kun eväitä täytyy kannella mukana autossa :D (ns.liikkuvatyö)

Myös suussa epämiellyttävä maku ilmaantunut.. voi olla jo tästä liiallisesta syömisestä ;)

Täytyy kyllä syödä koko ajan! Nyt parina päivänä lievää ellottavaa oloa ajoittain... Ja jotkin ruuat maistuu pahalle, esim. Kurkun kuori ja salaatinkastike.... :D ja hajut haisee voimakkaammalle kuin ennen... Kaupassakin hais ihan kamalalle :,D

Jeanney 6+4

Myös huuhteluaineet on boikotissa.. erehyin laittaa mietoa hajua, niin piti ulkona tuuletella sit ne pyykit laughing7

Minuu etoo ihan hirveesti meijän koirien haju.. se ns. Tassuhiki :D ja koirien hengitys. Ei tekis mieli olla lähelläkään koiria, mut eihän toiset ymmärrä :grin

Mileim rv 6+2

Muokattu viimeksi:
Mulla ei oo muuta kun jano ja sitten kun juo koko aika niin sitä täytyy pissalla käydä koko aika. En tiedä onko oire mut pekonia haluaisin syödä.

Ei huonoa oloa eikä mitään ällötyksiäkään oo tullu, mut kai ne vielä kerkee.
Nyt 4+4

Lievää pahoinvointi täälläkin, mutta onneksi ohimenevää tähän asti. Muutenkin oireita on ollut tosi vähän tähän asti, ilman menkkojen puuttumista ja aristavia tissejä voisin hyvinkin ajatella kuvitelleeni kaiken! Toki en pistä pahakseni jos se näin jatkuu :D

Takaisin