La marraskuu 2016

Kerrohan mitä se testi sitten näyttää :)

Aamulla viimeinen digitesti tehty ja näytti edelleen 2-3 :sad001 Pissa oli tosin rakossa vain muutaman tunnin ajan, kun piti aamuyöllä vessassa käydä enkä silloin alkanut testin kanssa hääräämään. Enkä sitten malttanut jättää testin tekemistä seuraavaan aamuun.
Tulos oli pienoinen pettymys. Mutta aion olla raskaana niin kauan kunnes toisin todistetaan. Pieniä raskausoireita olen havaitsevinani, tosin en tiedä, onko ne vain kuvitelmaa. Kahdessa aiemmassa raskaudessa ei raskausoireita juurikaan ole ollut.
Alkuviikosta ajattelin soitella neuvolaan ja varailla alkuraskauden ultran, jotta saan tilanteeseen varmistuksen.

Mulla on ollut pientä pahoinvointia jo muutama päivä ennen plussausta.. Poskissa tuntuu jo sellainen kihelmöivä tunne pahoinvoinnin yhteydessä, mutta ei onneksi sitä pahemmaksi ole vielä äitynyt:) autoilu saa myös olon tukalaksi..
Kuinkahan monta testiä sitä pitää tehdä, että tosiaan uskoo olevansa raskaana.. Tänään jo 5. Plussa tikutettu :D
Nyt siis n. Rv 5+0

Täällä yksi väsynyt plussaaja liittyisi mukaan joukkoon rv 5+2 ja olen valvonut taas puol neljästä eteenpäin. Meillä olisi neljäs tulossa, edelliset lapset samoin kun sulla pilvisydän, -07, -09 ja -11. Rakenn(ut)etaan meille taloa kovaa vauhtia työssäkäynnin ohella, ja voimat alkaa olla loppu. Nyt kun tämä (toivottu) raskausväsymys lykkäs päälle niin meinaa tippua hanskat. Päivä kerrallaan täytyy koittaa mennä. Yritystä takana lokakuusta lähtien, nyt täytyy sanoo et jos olis tärpänny aiemmin niin olis kyllä työmaalla hommat viivästyny kun en olis jaksanut mitään.
Onnea kaikkille plussanneille!

Aamulla viimeinen digitesti tehty ja näytti edelleen 2-3 :sad001 Pissa oli tosin rakossa vain muutaman tunnin ajan, kun piti aamuyöllä vessassa käydä enkä silloin alkanut testin kanssa hääräämään. Enkä sitten malttanut jättää testin tekemistä seuraavaan aamuun.
Tulos oli pienoinen pettymys. Mutta aion olla raskaana niin kauan kunnes toisin todistetaan. Pieniä raskausoireita olen havaitsevinani, tosin en tiedä, onko ne vain kuvitelmaa. Kahdessa aiemmassa raskaudessa ei raskausoireita juurikaan ole ollut.
Alkuviikosta ajattelin soitella neuvolaan ja varailla alkuraskauden ultran, jotta saan tilanteeseen varmistuksen.

En tiedä onko tuo testikään kovin luotettava lopulta... Siis näyttäähän se sullekin että olet raskaana ja se riittänee. Mulla myös aika vähäoireiset raskaudet olleet aina, joten sinällään ei mitään uutta tällä hetkelläkään.

Täällä yksi väsynyt plussaaja liittyisi mukaan joukkoon rv 5+2 ja olen valvonut taas puol neljästä eteenpäin. Meillä olisi neljäs tulossa, edelliset lapset samoin kun sulla pilvisydän, -07, -09 ja -11. Rakenn(ut)etaan meille taloa kovaa vauhtia työssäkäynnin ohella, ja voimat alkaa olla loppu. Nyt kun tämä (toivottu) raskausväsymys lykkäs päälle niin meinaa tippua hanskat. Päivä kerrallaan täytyy koittaa mennä. Yritystä takana lokakuusta lähtien, nyt täytyy sanoo et jos olis tärpänny aiemmin niin olis kyllä työmaalla hommat viivästyny kun en olis jaksanut mitään.
Onnea kaikkille plussanneille!

Mullakin väsymystä ilmenee mutta viime yönä kolmelta heräsin ja valvoin. Sitten hetkeksi ehdin torkahtaa kunnes herätyskello soi ja nyt pitäis töihin suunnata...

Pahoinvointi alkoi sillon viikko sitten, oisko ollut 5+1.. ja edelleen näillä mennään, ihan kun ois kauhee krapula. Päätä jomottaa, yököttää, heikottaa, vapisuttaa, karmee nälkä, suuta kuivaa :hilarious: eipä oo ennen viikon krapulaa ollutkaan, otetaan kokemuksena :hilarious:

Mileim rv 6+0

Täällä mä vielä olen ku menkat ei oo vielä alkaneet mutta mulla todella epäsäännöllinen kierto 39pv ja sit 60pv ja menkat oli viimeksi 3.2 digitaalinen näytti negaa 6pv en tiedä milloin testailla uudestaan

Mulla nyt herätessä lievästi etova olo... Ei nyt kunnon pahoinvointia kuitenkaan. Saa nähdä että tästäkö se alkaa :O nännit aivan mahdottoman arat, joka päivä aremmat. Iltaisin alamahakipua, välillä kovaakin mutta ollut koko ajan niin kuulunee asiaan kun ei mitään vuotoa ole ollut..
Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa! <3

Jeanney rv 6+2

Mitenkäs pian teillä oli varhaisultra? Tai yleensäkin ensimmäinen käynti? Mulle laskettiin, että 8 viikkoa tulisi pääsiäisen aikaan täyteen joten ultra on 29.3. Viimeisimpien kuukautisten mukaan se laskettiin, mutta koska aika tarkalleen tiedän hedelmöittymis ajankohdan (25.2) niin tuntuu hassulta että kohta olisi jo 8. viikko? Laskurikin väittää että nyt olisi 4+3 joten eihän parin viikon päästä voi olla mitenkään rv8. Mitä en nyt oikein ymmärrä?

Raskausviikothan menee niin, että rv 4+3 on jo 5. viikko. Tuolloin sulla ois 29.3. just alkamassa 8.viikko jos oikein lasken? Meillä on 8.viikon tienoilla eka neuvolakäynti, mutta siellä ei tehdä alkuraskauden ultraa (omalla rahalla pitää mennä jos haluaa). Noi alkuraskauden ultrat tehdään käsittääkseni ennen viikkoa 10, jos on siis tarkoitus tarkistaa että sikiö on oikeassa paikassa ja sydän lyö. Meillä eka kunnallinen ultra on sitten 12.viikon tietämillä.

Heips!
Elämäni ensinmäinen positiivinen testi tuli perjantaina ja sen jälkeen myös tehny eilen ja tänään testit. Ja nyt sitten olisin niinkun raskaana.. :D ihan hassua kun tässä sai pitkään toivoa ja yrittää.

Vauvaa alettiin yrittää 9/12 ja monen monta negaa tuli nähtyä.
Vuosi sitten toukokuussa meillä oli ensikäynti naistenklinikalla, jossa mulla todettiin endometroosi.
Puoli vuotta piti odottaa laparoskopiaa ja vihdoin se tuli viime marraskuussa ja endo poltettiin pois. Jatkosuunnitteluaika naistenklinikalla oli tammikuussa ja silloin sovittiin et jos ei raskautta kuulu, mennään kesäkuussa jonottamaan IVF:ää ja se jono on siis 6kk eli eka ivf olisi ollut joulukuussa. Ei onneksi tarvinnut! Aika yllätyshän tämä silti oli tai siis kun en oikeesti odottanut niin vahvaa plussa testiä.

Nyt vasta viikkoja 4+2, mutta olen vaan niin innoissani että haluan jo tänne liittyä :)
LA olis 18.11.2016

Niin ja siis mähän tilasin 2kpl digitaalista testiä ja oottelen niiden saapumista. Katotaan teenkö heti yhen! :D
Perjantaina teen ainakin yhen ja sitte soittelen naistenklinikalle jos pääsen varhais ultraan niinkuin toukokuussa sanoivat :)

Hejsan!
Täällä tehtiin ylläripylläri positiivinen raskaustesti keskiviikkona. Työpaikan vessassa! Koitapa siinä puurtaa loppu päivä! : ) Klassisesti pissin kolmeen tikkuun, ja jokainen näytti edellistä vahvempaa tuplaviivaa. Nyt kun muutama päivä on kulunut on pahin järkytys laantunut. Löysin tieni maanisen informaation googlettamisen jälkeen tänne. Olen pihalla kuin lumiukko tämän raskausasian kanssa. Vau.fi:n laskurin mukaan la on 12.11 ja rv 5+1. Raskaus ei ollut suunniteltu, tosin asiasta ollaan avokin kanssa puhuttu, mutta varsinaista päätöstä ei ehditty tehdä ja omassa mielessäni olin lykännyt asiaa ainakin vuodella. Mieltä ehtikin painaa jo ensimmäisten viikkojen ruokavalio ja nautittu alkoholi. Onneksi mitään suuria juhlimisia ei tuohon aikaan sattunut. Onko täällä muita yllättyneitä? Nyt tai aiemmissa raskauksissa?

Mymmelistille onnittelut raskaudesta! : )

Heips!
Elämäni ensinmäinen positiivinen testi tuli perjantaina ja sen jälkeen myös tehny eilen ja tänään testit. Ja nyt sitten olisin niinkun raskaana.. :D ihan hassua kun tässä sai pitkään toivoa ja yrittää.

Vauvaa alettiin yrittää 9/12 ja monen monta negaa tuli nähtyä.
Vuosi sitten toukokuussa meillä oli ensikäynti naistenklinikalla, jossa mulla todettiin endometroosi.
Puoli vuotta piti odottaa laparoskopiaa ja vihdoin se tuli viime marraskuussa ja endo poltettiin pois. Jatkosuunnitteluaika naistenklinikalla oli tammikuussa ja silloin sovittiin et jos ei raskautta kuulu, mennään kesäkuussa jonottamaan IVF:ää ja se jono on siis 6kk eli eka ivf olisi ollut joulukuussa. Ei onneksi tarvinnut! Aika yllätyshän tämä silti oli tai siis kun en oikeesti odottanut niin vahvaa plussa testiä.

Nyt vasta viikkoja 4+2, mutta olen vaan niin innoissani että haluan jo tänne liittyä :)
LA olis 18.11.2016

Aivan huippua onnea kovasti!tiedän niin ton tunteen ku itellä ekan saamiseen meni melkeen 5vuotta...käytiin naistenklinikalla mut multa ei mitään löytynyt sillon..mut ei oo montaa kk ku kystä räjähti mahaan eikä ollut eka kerta...nytkin ku toista ootan 5+3 niin tuntuu tämäkin ihmeelliseltä ku ei oikeen yrityskään oo ollut päälle et tulee jos on tullakseen :-)

Kiitos maan! :)
Oliko teillä mitään apuja käytössä raskautta varten vai onnistuiko ihan luomuna?
Onnea toisen lapsen odottamiseen myös sinne päin :)

Morango, onnea ylläri plussasta! Mitä avokki oli mieltä kun kerroit? :) ja kiitos myös onnitteluista :grin

Avokki on onnensa kukkuloilla, selvästi vauvakuumeillut ennemmän kuin minä :D. Itsekin alan nyt olla varovaisen innostunut asiasta ja harmittaisi, jos kuukautiset vaikka yhtäkkiä putkahtaisivat.

Takaisin