Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kerrohan mitä se testi sitten näyttää :)
Aamulla viimeinen digitesti tehty ja näytti edelleen 2-3 Pissa oli tosin rakossa vain muutaman tunnin ajan, kun piti aamuyöllä vessassa käydä enkä silloin alkanut testin kanssa hääräämään. Enkä sitten malttanut jättää testin tekemistä seuraavaan aamuun.
Tulos oli pienoinen pettymys. Mutta aion olla raskaana niin kauan kunnes toisin todistetaan. Pieniä raskausoireita olen havaitsevinani, tosin en tiedä, onko ne vain kuvitelmaa. Kahdessa aiemmassa raskaudessa ei raskausoireita juurikaan ole ollut.
Alkuviikosta ajattelin soitella neuvolaan ja varailla alkuraskauden ultran, jotta saan tilanteeseen varmistuksen.
Täällä yksi väsynyt plussaaja liittyisi mukaan joukkoon rv 5+2 ja olen valvonut taas puol neljästä eteenpäin. Meillä olisi neljäs tulossa, edelliset lapset samoin kun sulla pilvisydän, -07, -09 ja -11. Rakenn(ut)etaan meille taloa kovaa vauhtia työssäkäynnin ohella, ja voimat alkaa olla loppu. Nyt kun tämä (toivottu) raskausväsymys lykkäs päälle niin meinaa tippua hanskat. Päivä kerrallaan täytyy koittaa mennä. Yritystä takana lokakuusta lähtien, nyt täytyy sanoo et jos olis tärpänny aiemmin niin olis kyllä työmaalla hommat viivästyny kun en olis jaksanut mitään.
Onnea kaikkille plussanneille!
Heips!
Elämäni ensinmäinen positiivinen testi tuli perjantaina ja sen jälkeen myös tehny eilen ja tänään testit. Ja nyt sitten olisin niinkun raskaana.. :D ihan hassua kun tässä sai pitkään toivoa ja yrittää.
Vauvaa alettiin yrittää 9/12 ja monen monta negaa tuli nähtyä.
Vuosi sitten toukokuussa meillä oli ensikäynti naistenklinikalla, jossa mulla todettiin endometroosi.
Puoli vuotta piti odottaa laparoskopiaa ja vihdoin se tuli viime marraskuussa ja endo poltettiin pois. Jatkosuunnitteluaika naistenklinikalla oli tammikuussa ja silloin sovittiin et jos ei raskautta kuulu, mennään kesäkuussa jonottamaan IVF:ää ja se jono on siis 6kk eli eka ivf olisi ollut joulukuussa. Ei onneksi tarvinnut! Aika yllätyshän tämä silti oli tai siis kun en oikeesti odottanut niin vahvaa plussa testiä.
Nyt vasta viikkoja 4+2, mutta olen vaan niin innoissani että haluan jo tänne liittyä :)
LA olis 18.11.2016
Morango, onnea ylläri plussasta! Mitä avokki oli mieltä kun kerroit? :) ja kiitos myös onnitteluista