La marraskuu 2016

Ultrassa käyty tänään. Siellä se kellui, oikeassa paikassa, pienenpieni 3mm:n möykky, viikkoja todennäköisesti 6+0 tänään. Sykekin kuului <3 <3 <3

Uskomattoman helpottunut olo. Kaksi edellistä raskautta kun ovat päättyneet itkuun ekassa ultrassa. Seuraavaksi jännätään sitten kahden viikon päähän ekaa lääkäriaikaa (täällä kun ei ole samanlaista neuvolasysteemiä, vaan joka käynnillä tavataan lääkäri) ja sen jälkeen np-ultraa. Sais jo luvan syntyä kohta, en mä jaksa odottaa Marraskuuhun asti :p

piipaa 6+0

Onnea pi
Ultrassa käyty tänään. Siellä se kellui, oikeassa paikassa, pienenpieni 3mm:n möykky, viikkoja todennäköisesti 6+0 tänään. Sykekin kuului <3 <3 <3

Uskomattoman helpottunut olo. Kaksi edellistä raskautta kun ovat päättyneet itkuun ekassa ultrassa. Seuraavaksi jännätään sitten kahden viikon päähän ekaa lääkäriaikaa (täällä kun ei ole samanlaista neuvolasysteemiä, vaan joka käynnillä tavataan lääkäri) ja sen jälkeen np-ultraa. Sais jo luvan syntyä kohta, en mä jaksa odottaa Marraskuuhun asti :p

piipaa 6+0

Onnea piipaa :love017 aivan ihana uutinen

Mullakin vaihtelee tosi paljon, on melkein oireettomiakin päiviä välissä. Nyt kun tuli nukuttua tolkuttoman lyhyt yö niin huomaa että on enemmän etovaa oloakin taas, ja mulla ainakin myös se vaikuttaa, mitä on syönyt. Tokaa odottaessa muistan että ei voinut mitään rasvaista syödä, kun siitä tuli hirveä pahoinvointi. Nyt tää on tämmöstä on/off, eilen ihan havahduin että ai niin mähän oon kai raskaana, vaikka ei mitään tunnu...

Ja vielä onnea Piipaa! Mä odottelen vielä 2 viikkoa ekaa ultrausta, mulla on silloin jo (kai) 8+, eli pitäisi kyllä näkyä jo.

Täälä kans on oireettomia päiviä, aamuisin vähän huonoa oloa mutta ei häiritsevästi. Turvottaa vieläkin mutta ei niin kamalasti kuin esim. Viikko sitten. Alavatsa kipu myös kadonnut. Niin ja viikot siis 6+0.

Muokattu viimeksi:
Onnea plussasta :)
Kiitos! :) täällä kohta keuhkot ryvitty pihalle.vatsalihakset kovilla..onneksi ei ainakaan vielä pahoinvointia...ekaltakin alkoi joskus 6 viikon jälkeen..mies nauro aamulla et kuinhan iso maha sulle tulee ku nyt turvotusta ihan mahoton...:cool01

Täällä tehtiin taas negatiivinen digi aamulla. Mutta menkkoja ei näy eikä kuulu. Voikohan "stressaminen ja plussauksen odottaminen" jotenkin vaikuttaa menkkojen myöhästymiseen? aina olleet niin säännölliset ja nyt myöhässä sen 3 pv.. vai onko joku kuullut et plussaisi kunnolla vasta "näin myöhään"? En vaan ymmärrä miten se yksi digi näytti muutama päivä sitten 1-2 viikkoa raskaana illalla, ja nyt ei aamupissastakaan saa sitä plussaa. Tosi sekavat fiilikset nyt.. v*tuttaa ja itkettää suoraansanottuna:/ ehdin olla jo niin onnesta soikeena tästä kolmannesta. Esikoinen ja kuopus saivat alkunsa ensiyrittämältä, joten onnekas tietenkin olen että 2 onnistunutta raskautta on takana, mutta jotenkin en osannut varautua tällaiseen säätöön kun yritystä on takana nyt useampi kuukausi.. voi kurjuus sentään:/

Voi että kuulostaa kurjalta Gigi. Olisko sulla mahdollisuutta saada verikoetta, missä mitataan hcg? Käsittääkseni siitä ainakin varmaksi näkisi onko raskaus alkanut, vai mikä on... Meillä myös kaksi ekaa on alkaneet helposti yrittämisen alettua, mut nyt toisen jälkeen on ollut yksi kkm, ja tuntui kans vähän samalta että ei oikein osannut suhtautua ja ei ollut varautunut että hankaluuksiakin voi tulla. Tsemppiä!

Mulla jääny paripäivää lukematta ketjua niin hirveesti tullu tekstiä sen aikana :wideyed:

Onnea uusille plussalaisille!

Gigi, mun muistaaksein on niin että jossaki vaiheessa raskautta ei enää kotitestit näytä mitään, mutta sinuna soittaisin tk: hon ja pyytäsin verikoetta että asia varmistuu.

Itse ajattelin maanantaina ehkä varata neuvola ajan. Sillon olis 6+0. Pelottaa vaan kun ennen esikoista jouduin yhen ajan perumaan keskenmenon takia nii en sitä haluis uuestaan tehä..

Mulla on samoja oireitanyt kuin esikoisen kanssa, eli pahaolo tulee vain nälässä. Sittekun saa syötyä niin olo helpottuu. Cokis on kans yks mistä tulee pahaolo. Mulle pahin asia misyä joudun raskauden ajaks lupumaan on energiajuomat! Rakastan niitä ja nyt on oltava ilman :arghh:

On kyllä edelleen niin hämmentynyt olo! Tekisi mieli tehdä jokapäivä uusia raskaustestejä vain varmistaakseen että olenhan edelleen raskaana. Mahan kipristelyt ovat onneksi nyt vähentyneet, mutta mitään muita oireita ei ole. Huomaan käveleväni jo samalla tavalla, kuin olisin viimeisilläni raskaana :'DD Kyykistelen ja hieron mahaani kuin se olisi isompikin, todella huvittavaa :D vai ovatkohan piilossa oleskelleet äidinvaistot heränneet? ;D

Mä tein jo tänään digitestillä varmistelutestiä mutta näytti edelleen vaan raskaana 2-3 eikä vielä sitä 3+ (tänään siis rv5+3). En tiedä kehtaanko enää testailla vai uskonko vaan että olen raskaana ja kaikki toistaiseksi ok...

Mäkin tein tänään varmistelutestin digillä ja sain 3+ tuloksen ruutuun, viikkoja mulla 5+5. Aamulla alkoi rusehtava vuoto mitä jatkunut koko päivän, vessassa käydessä huomaa. Eihän toi testin tulos mitään kerro tai varmista mut hetken mielenrauhan sai.. Reilu viikko ni sit ultraan :)

Mä tein jo tänään digitestillä varmistelutestiä mutta näytti edelleen vaan raskaana 2-3 eikä vielä sitä 3+ (tänään siis rv5+3). En tiedä kehtaanko enää testailla vai uskonko vaan että olen raskaana ja kaikki toistaiseksi ok...

Minä tein myös rv 5+3 digitestin ja näytti 2-3. Samaa vastausta näytti myös rv4+jotain viikolla.
1 digitesti on vielä jäljellä ja sen ajattelin huomenna tehdä, jolloin rv 6+1. Se jääköön sitten viimeiseksi testiksi tässä raskaudessa :)

Onnea ultrauutisista piipaa! :)

Gigi, verikoetta suosittelisin minäkin... Todella kurja tilanne, parempi olisi saada vastaus ettei tarvisi huolehtia pidempään :(

Täällä meni viime yö pyöriessä, ku dödö ja hiuksiin jätettävä hoitoaine haisi nii pahalle ;) muuta oiretta ei oo vielä ollu.. Paitsi mahassa on ihan oma sirkus ja rakennusprojekti menossa. Neuvola on varattu 18.4 ja 31.3 eka ultra (varhais). Hyvä fiilis. Onnellinen, kiitollinen ja väsynyt.

Neuvolatäti vaikutti mukavalta :)

Nyt on 4+0.

Minä tein myös rv 5+3 digitestin ja näytti 2-3. Samaa vastausta näytti myös rv4+jotain viikolla.
1 digitesti on vielä jäljellä ja sen ajattelin huomenna tehdä, jolloin rv 6+1. Se jääköön sitten viimeiseksi testiksi tässä raskaudessa :)

Kerrohan mitä se testi sitten näyttää :)

Ihania uutisia Piipaa:Heartred ja Gigi kannattaa se varmaan vielä verikokeella tosiaan käydä vilkaisemassa, miltä ne hcg arvot näyttää..

Meillä on nyt arvuutellut kaksi, jotka meidän vauvauutisesta tietävät, että meille ois tyttö tulossa kun minulla on niin karsea olo jo näin alussa :grin Ja jostain luin, että kaksosraskauksissakin oireet voivat olla heti alusta asti aika voimakkaita. Meillä suvussa kaksosraskauksia äidin puolelta joka polvessa, joten.. Tosin jokainen kun on yksilö, niin eipä niitä voi sen kummemmin ennustaa :p Hitsi kun ei malttas oottaa ekaa neuvolakäyntiä ja ultraa, saati sitten mietin jo sitä ultraa siellä puolivälin tienoilla, kun saisi ehkä sukupuolenkin tietää :woot:

Naamakin käynyt kukkimaan kivasti, toivottavasti pysyy suht aisoissa. Olen yleensä ollut ihan hyväihoinen, paitsi teininä selkä ja olkapäät kukki kivasti. Kasvot säästyi. Nyt tietysti käy kukkimaan kasvot :sad001

Tuosta kukkimisesta: musta ainaki tuntuu että kaikki näkee näistä näppylöistä että oon raskaana :meh: (ainaki itse kiinnittää oman naaman näppyihin huomiota että kai sitä luulee muidenkin kiinnittävän)

Mileim, mä jännitin kans kaksosia, koska toinen keskenmenneistä raskauksista oli kaksoset... Mutta yksi siellä nyt kuitenkin näkyi. Vähän ehkä helpotuin siitäkin :)

Soitan kyllä maanantaina ja kysäisen tuosta verikokeesta, josko pääsisi pikaisesti testaamaan. Alavatsaa nipistelee voimakkaasti (lähes kramppeja), enkä oikein tiedä, että onko nyt menkat alkamassa vai onko tämä sitä alkuraskauden nipistelyä.. tosi voimakasta ainakin on. Oireita mulla on ollut muutenkin parin viikon ajan tosi paljon, pahimmat on tolkuton väsymys, rintojen aristelu, huonovointisuus - etenkin jos ehtii nälkä tulla, ja aivan hirveä turvotus,.. niin ja ne ihanat finnitkin, vaikka iho muuten aina sileä. Niin kauan kuin menkat ei oo alkanu niin toivoa on :) Meilläkin muuten kaksosia suvussa, toinen vanhemmistani on kaksonen, mutta kukaan sisaruksistani ei ole ainakaan vielä saanut kaksosia.. jotenkin olen salaa itse sitä aina toivonut (vaikka se on kyllä toisaalta hullua toivoa kahta samaan aikaan) riskiraskauden yms takia. Ja mikä tupladuuni.. mutta itse jotenkin kuitenkin toivoisin saavani vielä jonain päivänä ne kaksoset kun kerta haaveillaan suurperheestä, ja mulla jo 2 sektiota takana, joten seuraavat syntyvät automaattisesti leikkauksella.. välttyisipä ainakin useammilta leikkauksilta ja parhaassa tapauksessa kaikki menisi hyvin :) mutta pitää nyt toivoa että olisi edes se yksi elämä tuolla kasvamassa!<3

Takaisin