La Helmikuu 2016

Viikolla 12 viimeistään pitäisi kuulua. Itse sain ensimmäisen kerran kuulumaan 10+0. Riippuu istukan ja kohdun sijainnista. Itsellä on istukka vatsan puolella niin saan äänet kuulumaan vähän sivusta, mutta kuuluu kuitenkin :) viimeksi kuuntelin kun viikkoja oli 11+6.
 
Mulla kuului 11+1 mutta en kyllä aikaisemmin yrittänytkään.
Ja se angelsounds on kyl minust vähän pilipali, että en yhtään ihmettele jos ei sieltä suolten ja ihran joukosta viel rv12 helposti löydy.
Olis kiva kun näkyis se syke lukema näytöllä, tietäa vähän helpommin että onko oikeilla jäljillä. :D
 
voi nyt kun lukee teidän dobblerkokemuksia niin tekisi itsekin mieli hankkia sellainen.. :) en kyllä tiedä onko se fiksua vai ei kun olen varsin neuroottinen ja jännittävä luonne :D
 
Meillä on kyllä ihana neuvolan täti. Ehdotti tosiaan viimeviikon loppupuolella kun minulla alkoi tulemaan sitä rusehtavaa vuotoa, et voidaan ultrata nyt maanantai aamuna varmistaa et kaikki ok. Katsoi vatsan päältä ja hienosti siellä pikkuinen näkyi, oikeassa paikassa, sydän sykki ja oli kasvanut kovasti viime viikkoisesta <3 <3 <3 Laittoi mulle varmuuden vuoksi lähetteen vielä tk.n labraan emättimen bakteeriviljelyyn ja hiivaviljelyyn. Kävin sielläkin nyt aamulla.
 
Ultrassa sanottiin noista doplereista että ne on ihan leluja. Kun mä en tosiaan saa kuulumaan sydänääniä sillä. Mutta sielä se sydän pamppailee menemään.
 
Mulle sanottiin neuvolassa ettei erikseen suosittele hankkimaan mut jos lupaa ettei panikoi ja stressaa niin hyvin voi ostaa :)
 
Nt ultra takana. Pieni ihminen siellä heilui menemään. Turvotusta 1.1ml. Mullakin on doppler tuolla kaapussa ja lnhan se kiva kun voi kuunnella ääniä ennenkun liikkeitä tuntee. Mutta ei tuo päivittäisessä käytössä ole.
Nyt odotellaan syyskuun loppupuolelle ja sitten on rakenneultran vuoro
 
Kääks miten sitä jaksaa odottaa ja jännittää keskiviikon asti silloin nt-ultra :-) mutta kiva kuulla muiden nt-ultrien kertomuksia! :-)
 
Hienoa että teilöä ultrassa käyneillä kailli hyvin ♡ Mikä dobbler ois sit hyvä jos angelsounds ei oo?? Hei vähän ohi aiheen, mutta onko joku raskausaikana värjänny hiuksia kasviväreillä? Esim sante? kokemuksia?
 
Täälläkin huomenna nt-ultra :) jännittää eikä malttais odotella!

Muaki kiinnostaa että millaisella värillä uskaltaisi hiuksia värjätä, kun itellä punaseksi värjätyt hiukset ja muutaman sentin vaalen ruskea juurikasvu paistaa päälaella :/ ei oo kivan näköstä muttei viittis niitä myrkkyjä laittaa päähän nyt :confused:
 
Juu ei missään nimes kemiallisia värejä niistä ei tie mitä aiheuttaa.Mul kans punanen tukka. Täällä porissa on ekokampaamo joka värjää kasviväreilöä ja sanoivat et on täysin turvallista niillä värjätä..
 
Kyllä toi Angel sounds ihan hyvin o mulla ainakin toiminu.. Sitä sykettä ei toki näe lukuna, mut on se vauvan syke ihan toista luokkaa ku oma että kyllä sen helposti tunnistaa vauvan sykkees..
 
Niinpä niin, onko tietoa mistä näitä värejä löytyisi millä uskaltaa värjätä, löytyykö ihan perus kaupoista? :rolleyes:
 
Jos ei kovin tumma oo oma hiusten väri niin kannattaa kokeilla kc:n värinaamioo. Mulla on se pepper ja sillä saa tyvenkin loistavasti piiloon. Tosin mulla on oma väri ihan vaalee. Ja siis punaseks värjätty :)
 
Heidä: mulla ei tee omalle värille mitään noi naamiot :/

Okei, pitää siis käydä sokkarilla lähipäivinä :)
 
Biozell myy täysin turvallista Color Maskia ja sitä saa Anttiloista, cittareista jne.
Toi KC:n värinaamio on tietääkseni kielletty alle 16-vuotiailta ja siinä on samoja myrkkyjä, kuin housväreissäkin. Vaan vähemmän, kuin kestoväreissä.
Mulla on ainakin tummanruskeaan tukkaan hyvin toiminu tuo Biozellin myrkytön versio. Vaan 5min päässä ja esim. saunassa senkin ajan ja valmista on!
 
Takaisin
Top