La Helmikuu 2016

Voimia Pilvisydän.

Minusta tuntuu, että noita samanlaisia uutisia tulee vielä tähän ryhmään useita, kun tosiaan ensimmäisen kolmanneksen keskenmeno ei välttämättä ilmoita itsestään mitenkään, vaan näkyy vasta nt-ultrassa, joka on usein se ensimmäinen ultra monelle, ja suurimmalla osalla meistä tuo nt-ultra on vielä edessäpäin. :(
 
Voi että mua ärsyttää tää töihin paluu. Motivaatio on niin nolla! Mieluiten vaan olis lasten kans kotona ja ottelis talvea.
 
Voi kamala pilvisydän :'( itkettää sun puolesta ja myös siksi, kun odotan itsekin keskiviikon ultrasta samanlaisia uutisia. Paljon voimia keskenmenosta toipumiseen:Heartred
 
Paljon voimia pilvisydän toipumiseen! <3 Onpa ikävää :'(

Meillä ultra keskiviikkona.. Jäntskättää.. Moni on jo hoksannu raskauden. Jännä kuin nopeasti masu tuleeki näkyviin. Mietin vähä että ku edellisestä raskaudesta niin vähän aikaa että jos tulee sen takia näin vauhdilla näkymään.. :confused:

Minä oon värjänny ihan kestovärillä hiukset raskauden aikana ja ihan normilapsi tuntuu ainaki vielä olevan tuo esikoinen. Tietenkään en aivan alku raskaudessa, enkä niin lähelle ja hyvin tyveen oo laittanu mitä normisti. :)
 
Voi että se on raskas kokemus keskenmeno. Kaikille sen kokeneille ja vielä elämässään kokeville paljon voimia! Itsekin sen kokeneena tiedän, ettei ihan heti yli pääse. <3
 
Täällä yksi jonka vauva oli kuolleena yli kk ennen kuin asia selvisi.. selvisi rv20+ ja vastasi n.15+.. lääkkeellinen tyhjennys onneksi riitti.. vauva olisi nyt yli 1,5kk jos olisi jaksanut ♡ :/

Tsemppiä kaikille ikävien uutisten keskelle ♡ vain aika auttaa ♡
 
Mäkin esikoista odottaessa värjäsin ihan normaalisti hiuksia ja värjään nytkin. Ja kampaajana värjään myös asiakkaiden hiuksia. Ihan normaalilta toi esikoinen vaikuttaa enkä tunne yhtään kampaajaa jonka lapselle olisi tiettävästi mitään haittaa ollut äidin ammatista. Toki en kaikkia maailman kampaajia tunnekkaan ;) eikä kampaajan ammattia lueta niihin joista olisi työn vaarallisuuden vuoksi mahdollista jäädä jo aiemmin mammikselle :)
 
Täällä np-ultrassa kanssa huonoja uutisia, oli mennyt kesken joskus rv7. Tyhjennys keskiviikkona. vähän sitä arveltiinkin kun eilen alkoi vuoto ja yön aikana oli vaan pahentunut.
 
Pilvisydän :'( <3 voimia.. toivon hartaasti ettei tuo enää toistu!!! :(

Heidän sanaan yhtyen värjään töissä asiakkaiden hiuksia koko raskausajan ja no omaa tukkaani en värjää koska kasvatan omaa väriäni ja olen kasvattanut yli puoli vuotta sitä :) muuten värjäisin myös omiani. Toki kaikki kemikaalit mitä voi välttää niin on varmaan ihan hyvästä.. :) ja mitä tulee noihin värimaskeihin mistä puhuitte niin ne on kaikki turvallisia koska mitään kemiallista reaktiota ei tapahdu hiuksessa.. niinkun kesto/kevytvärjäyksessä... ja noi colormaskit / color glossit on enemmän hoitoainetta kun väriä.. tarkkalleen hoitoainetta mihin on lisätty väripigmenttiä mikä tarttuu hiuksen pintaan samalla periaatteella kun lika. Tästä voi kirjottaa vaikka romaanin... mut suosittelen käymään kysäsemässä ihan kampaajalta jos joku askarruttaa :)
 
Takaisin
Top