La Helmikuu 2016

Mulla on tällä hetkellä toi biozellin color mask, mutta ei tosiaan vaikuta juurikasvuun ollenkaan, pelkästään parantaa valmiiksi värjätyn hiuksen väriä :/
 
Aika jännä leipälapio. Mulla kyllä vaikuttaa juurikasvuunkin, kun muita värejä en ole vuoteen käyttänyt.
Harmaita se ei peitä (sääli), mutta muuten on kyllä toiminut.
 
hmh, soittelin vielä neuvolaan tänään siitä vuodosta ja siellä sanoivat että todennäköisesti kaikki on ok kun kerroin siitä ultrassa näkyneestä verestä jne. ja kun tosiaan oli niin vähäistä se vuoto. jos jatkuu niin sitten uudelleen tutkimuksiin. vähän alle pari vkoa np-ultraan..

tästä jännityksestä ja huolesta huolimatta menin ja ostin ensimmäisen vauvanvaatteen kun sattui tulemaan aivan ihana samettihuppari ja -housut kokonaisuus vastaan.. <3 jospa Nirppu voisi kuitenkin hyvin.
 
Noi biozellin colormaskit ei yleensä tartu värjäämättömäön tukkaan. Mulla on vaalee latva ja oon noilla colormaskeilla sen nyt laittanu violetiksi. Vaikka se menee tuohon juureenkin, joka on tuollainen keskiruskea, niin ei se siihen tartu. Oisko ollu KC:n color gloss tai vastaava, niin se tarttuu jonkun verran värjäämättömään.

Viime raskaudessa vaalensin omat hiukset kaksi kertaa ja eipä nousta mitään tullu. Nyt on kohta vuosi edellisestä kerrasta ja juurikasvu on tuollanen 20cm pitkä :D
 
Ultrassa saatiin huonoja uutisia :( sikiö kuollu 8+5 ja nyt vaan odotellaan lääkäriin aikaa tyhjennykseen:( kiitos kaikille tuesta mitä olen saanu ja tsemiä kaikille loppuun asti
 
voi ei Pilvisydän! :'( oikein sydän muljahti lukiessani surulliset uutiset. kovasti tsemppiä ja voimia surun kanssa!

loppuisivatpa ikävät uutiset nyt tässä ryhmässä jo :'( itseäkin alkoi taas pelottaa. oih.
 
Pilvisydän, kamalaa. Oon pahoillani. :( Ite otin tänään aamulla cytotecit ja täällä vaan kotona odottelen, että jotain alkais tapahtumaan... Tsemppiä!
 
Voimia Pilvisydän :( kamalan surullista.

Mä istun just äitipolin aulassa ja odotan pääsyä ultraan... saapa nähdä mikä on meidän tilanne.
 
Pilvisydän, kamalaa. Oon pahoillani. :( Ite otin tänään aamulla cytotecit ja täällä vaan kotona odottelen, että jotain alkais tapahtumaan... Tsemppiä!
Mulla tuo oli syyskuussa ja varmaan sama nytkin edessä ..vielä niin toivon että silti lähtisi luomuna tuleen pois:(
 
Kiitos kaikille osanotoista, lämmittää sydäntä. Syyskuussa kun tämän kävin viimeksi läpi niin silloin en tiennyt mitä tapahtuu mutta nyt kun tietää mitä seuraavaksi tapahtuu niin ehkä helpompi odottaa tulevaa :( sumussa on mennyt tämä päivä js itkien :( kyllä se tästä taas pikku hiljaa..
 
Takaisin
Top