La Helmikuu 2016

Mun oli nyt pakko tehdä toi viimeinen kaapissa lojunut testi. Äh, ei ois pitänyt. Täytyy kyllä todeta että nää RFSU:n testit on siis kerta kaikkiaan aivan p*skoja. Kaikista haaleinta viivaa näyttänyt koko ajan - tein siis neljää erimerkkistä testiä ja nyt kun ekasta testistä on jo viis päivää niin tää näyttää edelleen tältä. Pah!

Kyllä toi nyt vielä näyttää tummuvan kuitenkin testiajan jälkeen ja puolen tunnin ajanhan sen saa lukea. Mutta ihan hullua että nää liuskat on näin huonoja... Ilmeisesti ne on hyviä vaan negan osoittamisessa. Siitä ei ole kyllä koskaan ollut pienintäkään epävarmuutta.
 

Liitteet

  • WP_20150602_002.jpg
    WP_20150602_002.jpg
    136.1 KB · Katsottu: 60
Radioboca: mä oon tehnyt joka aamu testin. Vahvempi aina vähän on tullut. Mut vois tän varmaa jo lopettaa. Testejä on.jäljellä vielä jotain 10...
 
1c46e1a7aed8c65ae4a2de2831338839
 
Tossa on mun tämän aamunen. Oon testannut aina ekaksi noilla halppis jutuilla ja sit ostanu sen viikko näytöllisen :),
 
Onko toikin siis RFSU:n testi? No nyt kun toi on tummunut niin ehkä se on VÄHÄN vahvempi kuin mitä ne kolme päivää sitten tekemäni... Eri merkkisethän taas ei ole keskenään vertailukelpoisia. Eikä eri naisetkaan, kaikillahan ei vaan oo yhtä paljon sitä hormonia eikä se myöskään kai nouse kaikilla alkuun yhtä nopeasti. Miten pitkällä sä nyt olitkaan?

Mulla ei nyt oo enempää testejä ja hyvä niin. Ihan turha jatkaa testailua. Jos tulee keskenmeno tms. niin sehän näyttää siltikin kai positiivista vaikka kuinka pitkään.
 
Rfsu:n testeistä en oo kuullu mitään muuta kun huonoa palautetta. Suosin pregcheckin testipuikkoja ja apteekin omaa puikkoa ja digitestiä :) älä radioboca lannistu tuosta. Sit myös se että hormoonit nousee niin eri tahtia kaikilla.. joskus jossain näin sen taulukon missä oli viitearvot hcg:n nousulle ja ne oli todella isoilla haitarilla laitettu kullekin viikolle.
 
Joo on tuo rfsu testi, ja plussaa näytti heti ja tuo kuva on otettu pari min testin tekemisen jälkeen ja tummu vielä tosta. Itellä ainakin eilinen testi oli haaleampi, mutta kuitenkin selvä plussa. :) ja rv pitäis olla 5+1, neuvola tädin mukaan, kun tänään soitin.
 
Minä tänään plussasin ja la näyttäs olevan 10.2.2016.

Meillä on jo yksi poika, joka on syntynyt 12.2.2014. Nyt tärppäsi meidän suureksi yllätykseksi ensimmäisestä yrityskierrosta.

Pitää yrittää aktivoitua forumin suhteen. Ekan yrityksen aikana kirjottelin paljon raskaaksi-forumille, mutta raskaaksi tulon jälkeen jäi, kun perustettiin tätä kautta aivan maailman mahtavin fb-ryhmä, jossa sitten juteltiin salassa kaikki mieltä askarruttavat asiat. Vieläkin ryhmä aktiivisena porskuttaa eteenpäin, vaikka beibit on jo kesän lopussa 1,5 vuotiaita! Näyttää vaan olevan nykyään täällä kiellettyä perustaa yhdessä noita fb-ryhmiä mikä on tosi tylsää. Vaikka tokihan se vie keskustelua pois täältä ja pois vau:n mainostulojen ääreltä, eihän sitä voi kieltää. Pitää yrittää saada aikaan fb-ryhmä sitten muiden vauva-forumeiden helmikuisten kesken. Ja toki yrittää aktivoitua tänne palstankin puolelle :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Amy
Moikka! Mä hyppään tuolta helmikuu 2014 ryhmästä tänne, eli toinen helmikuinen tulossa :) poika syntyi 12.2.2014 <3

Meiän pojat onki muuten syntyny tismalleen samana päivänä ja samana vuonna. Saa nähdä tuleeko nää kakkosetki :happy:
 
Tervetuloa!

Täältä tosiaan poistetaan aika herkästi kaikki maininnat yhdestä sosiaalisen median palvelusta. Jos siihen on tarvis viitata, kannattaa käyttää jotain hupailunimeä.
 
Silv joko digi tehtynä? Katoin muuten ettei varmaan asuta ihan kauheen kaukana toisistamme :rolleyes:

radioboca älä masennu sisko! Noi liuskatestit vaan on sieltä minne aurinko ei paista. Tee digi?

ainut Onnea!! :smug::woot:
 
Last edited by a moderator:
Voi vitsit! Kauhee halu tuli itelle nähdä toi 2-3vk ku tein jo kun näytössä luli sen 1-2. Empä kyllä toista viitti ostaa. Sen verran suolainen hinta.
 
Mä oon tähän asti tehny vaan noita raskauskeijun liuskoja.. Oli vain pakko varmistaa tolla.
 
Ja katarina, en tiä mihin silmien väliin toi sun edellinen viesti jäi kun huomasin sen vasta nyt :D joo siis todennäköisesti aika liki ollaan :)
 
Silv postattiin vissii vaah täysin samaan aikaan. :D

Täällä ehdoteltiin "föbö" ryhmää helmikuisille. Olisko innostusta muilla ja jollakin perustaa ja olla ylläpitäjänä? Im in!
 
Föbö ryhmä ookoo, ehkä sitä uskaltais naamansa paljastaa tässä kohtaa jo :D mutta oon niin huono hoitaan mitään tommosia et ylläpitäjää musta ei kyllä saa :/
 
Mä jotenki taidan jäädä tänne vau-puolelle toistaseksi. Oottelen meidän omaa salaista ryhmää :) en oo valmis tulemaan ulos kaapista vielä :D
 
Takaisin
Top