La Helmikuu 2016

Ehkä mä nyt voisin uskaltaa jo tänne kirjoittaa vaikka kuvittelen heti peilien hajoavan
ja kotitieni ylittävän mustan kissa. :woot: Joo oon tällänen ihmeellisiin juttuihin uskova pölhö.
Mutta vertaistuen toivossa.. eilen siis plussattu digillä parin plussaliuskan jälkeen.
Alussa ollaan.. 3+5.

Minä 28 mies +10v. Kummallakaan ei lapsia ennestään eli esikoinen olis nyt tuloillaan.
Asutaan kivassa ok-talossa koiran kanssa. Paikkakuntaa en viitti kertoa koska välttelen
että ihmiset tunnistaa mutta Länsi-Suomessa. Kovin rakastuneita vieläkin, 3v yhdessä ja 2,5 kihloissa.

Mulla vauvakuume ollut koko suhteen ajan, mies vähän himmaili koska on luonteeltaan
äärimmäisen varovainen ja harkitsevainen mikä on toisaalta erittäin hyvä piirre.
Minä tällänen spontaanimpi kai. :)
Toisesta yrityskierrosta sitten nappasi. Oon kuitenkin persoona joka miettii kaikki kaameimmat
skenariot niin en pysty oikein vielä puhtaasti ilakoimaan asiasta.
Ultran jo varasin yksityiseltä ja sekin musta toi pahaa karmaa vaikka työkaveri siihen painosti
ja sanoi että kesäisin tuppaa ajat olemaan kortilla niin nyt kannattaa se jo heti tehdä.
Hassu tunne eikö??

Oireina ei nyt oikeastaan paljon mitään muutakun alati painostava alavatsa.
Eli siis "ilmoittelee" olostaan. Vaikea selittää. Jomotusta ja kutittelua.
Toivon kovasti ettei mulla toi pahoinvointi äityis kauheen kovaksi raskauden edetessä.
Oon melko hoikahko eikä olisi kovin montaa kiloa varaa laihtua.
 

Liitteet

  • 20150601_113316 (768x1024).jpg
    20150601_113316 (768x1024).jpg
    225.5 KB · Katsottu: 43
Ite soitin just sen takia heti neuvolaan, kun on se kohdunulkopuolisen raskauden pelko niin piti saada aika mahd. nopee. Tulee olee tuskanen pari viikkoa ennen ku pääsee sinne ultraan ku miettii vaan et mahtaako kaikki olla kunnossa...
 
Tervetuloa uusille joukkoon :) mukavaa saada lisää porukkaa tänne!
Ihania tarinoita myös teillä :) toivotaan että kaikkien odotus sujuu mukavasti ja ongelmitta!

Itse tässä poden taas jonkinlaista nippailua ja vihlontaa vatsalla. Siellä se papunen tekee tilaa itselleen ! :Heartred 5+1
 
No mulle tuli töissä ensin sellainen tunne että mua peloteltiin että "Soita nyt jo se neuvola koska kaikki ei välttämättä kuitenkaan ole kunnossa vaikka raskaaksi tulitkin."
Mutta kun hetken järkeilin niin musta toi oli ihan älyttömän hyvä neuvo. Mukava tietää
ajoissa jos on tuulimuna.

Muok. Oliko teillä muilla tällästä kauheeta jomotusta jo viikoilla 3+5 ?? :sad001
Siis ei niin kovaa että joutuisi ähkimään mutta sellanen hieman jopa epämiellyttävä...
 
No mulla esikoinen leikattiin sektiolla ja 2013 keväällä sitte tapahtu kohdunulkoinen ja vasenmunajohdin pois ja johtui juuri kiinnikkeistä ku munasolu ei ollu päässy kohtuun niin jäi sit johtimeen kasvamaan... :/
 
Tota mä just kans pelkään!! Kuinka pitkälle sulla oli edennyt raskaus? Pääsisköhän kunnallisella se-ultraan :sad001
 
Mulla se oli 7+ jotain muistaakseni... Siks mulla on nyt varattuna varhaisultraan aika siltä varalta et on varmasti menny oikeeseen paikkaan kasvamaan.
 
Onnea Katarina! Tosi aikaisin plussasit. Mä tein ekan testin päivä menkkojen oletetun alkamispäivän jälkeen eli vissiin rv 4+2 ja sain niin haalean plussan että tein seuraavien kolmen päivän aikana seitsemän testiä lisää... Vasta digi vakuutti mut.

Muakin jännittää ihan hirveästi onko kaikki hyvin ja tuntuu ihan loputtomalta että pitää odottaa kolme viikkoa ultraa. Onneks sentään pääsen jo niin aikaisin, en kyllä tiedä miten selviäisin jos pitäisi sinne viikolle 12 odottaa...
 
radioboca juu vasta tuo digiplussa sai mut uskomaan enkä oo sen jälkeen testin testiä tehnyt. Mua ärsyttää kovasti ne halvat liuskatestit. Se herkkä 10mlU näytti niin hailakkaa plussaa aamupissasta että superhaamuks leimasin ja viivakin tuli vasta tovin odotuksen jälkeen mutta kuitenki cbn digi herkkyydessä 25mlU 2 tunnin pidättelyn jälkeen näytti heti et raskaana. Oli kyllä hyvä se tunne kun sai varmistuksen.
 
Mä plussasin kans 3+4 digin tein tosin vasta 3+6 ja siinä jo sit raskaana 1-2 :) että ajoissakin voi näkyä :) mulla ainaski jatkunut nyt mahan nippailu ja vihlonta tässä ajoittain tähän asti :)
 
bb ok huojentava tietää että varmaan kuuluu asiaan.. aloin vaan jo hermostua ku oon töissä ja lähdin kävelemään ympäriinsä niin nippas niinki lujaa et teki mieli pysähtyä seisomaan.. sellasta samanlaista friikkiä vihlontaa tuolla toosassa ku oli oviksen aikaan. Argh! :mad:
Ja tää sama mitä tuntuu olevan muillaki eli aina vessaan tarkistamaan et nytkö ne menkat alko mut aina väärä hälytys.
 
Moi!

Pahoittelen, että heti tulee vähän copypastea tuolta toisesta ketjusta.

Varoivaisen ilosena voisin liittyä joukkoon, plussasin lauantaina apteekin omalla ja tänään aamulla clearbue näytti raskaana 2-3!

Omasta taustasta sen verran, että elämäni ensimmäinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon viime lokakuussa ja tämä on ensimmäinen tärppi keskenmenon jälkeen.Toivottavasti pysyisi tällä kertaa matkassa loppuun asti :Heartred

Oman lisäjännityksensä odotukseeni tuo keskenmenon yhteydessä löydetty kaksiosainen kohtuni (uterus bicornis). Käytännössä tämä siis meinaa sitä, että kohtuni on sydämen muotoinen ulkoapäin ja se jakautuu paksulla, kohdun suulle asti ulottuvalla, väliseinällä kahtia. Vauvalla on siis puolet vähemmän tilaa kuin normaalissa kohdussa ja riskinä mm. loppuraskauden keskenmenot, ennenaikainen synntys ja perätilasynnytys.

Kesäterveisin
Tiikerikuu rv 4+3, 28v, 1. lapsi toivottavasti tulossa
 
Tervetuloa Tiikerikuu :) erikoista en ole koskaan kuullut tuollaisesta jakautuneesta kohdusta :) toivotaan ettei siitä ole sinun raskaudellesi haittaa ja pieni pysyisi mukana loppuun asti ongelmitta :)
 
Onnea Tiikerikuu! Hui hurjaa, en ole minäkään kuullut tuollaisesta. Tsemppiä ja toivotaan että kaikki menee hyvin! :Heartred
 
Tiikerikuu Voi kuinka ihanaa että plussasit uudelleen!! Piti purra hammasta kun herkistyin tosta tekstistä. Ollaan muuten samanikäisiä. :) Tsempit multakin!
 
Onnea plussasta tiikerikuu! Tosta sydämenmuotoisesta kohdusta. Juuri synnyttäneellä ystävälläni oli myös se. Koko raskaus ja synnytys meni tosi hyvin. Sai sen takia yhden ylimääräisen ultran. Toivottavasti sinullakin kaikki menee hyvin :)
 
Takaisin
Top