Mulla on jo aika mahdottoman kokoinen maha näille viikoille! Turvotustahan se on, mutta ihan kunnon maha. Mulla kun luonnostaan on litteä vatsa niin pömppiksen kyllä huomaa heti. Ja jotenkin maha on alkanut laajeta sivuillekin päin
Viikko sitten olin bileissä, jossa saunottiin ja vedin koko saunomisen ajan vatsaa sisään, jotta en paljastuisi
Siellä olleita ihmisiä tapaan aika harvoin eli tuskin huomasivat mitään. Paitsi ehkä se mehun ja vissyn juominen saattoi pistää silmään, jos joku nyt ylipäätään ennätti kattomaan mitä mä juon.
Muutenkin oon tehnyt huomion, että harvoin bileissä ihmiset tarkkailevat, mitä toiset juo. Juhannuksena join appelsiinimehun ja vissyn sekoitusta ja meni ihan täydestä, että appelsiinidrinksuja juon
Lähimmät ystävät ja läheiset ihmiset varmaan ehkä huomaa helpommin, mutta tuttavat ja kaverit ei välttämättä.
Vielä 5 päivää np-ultraan, kääk!! Mies on alkanut nykyään antamaan jonnekin lähtiessään pusun vatsallekin, olis se kamala paikka, jos ens viikolla selviäiskin, että ei pienokaista tulis..Mutta nyt on vaan yritettävä uskoa ja luottaa, että kaikki on hyvin. Muuten tulee kyllä hulluksi tän huolen kanssa!