La Helmikuu 2016

Höh, ei kiva! :( toivottavasti menee pian ohi! :)
 
Toivotaan ja eiköhän tuo mene.. On tullu huhkittua tänään ku pitäny leipoo ja siivota. Nuoremman pojan 3v synttäreitä juhlitaan nimittäin lauantaina..
 
Mulla on ollut nyt viikon verran aika kovia päänsärkyjä. En oo mitään lääkettä ottanut ja ne on mennyt ajan kanssa kyl ihan kivasti ohi (ei ole unia haitannut), mutta on kyl kovempia, kuin aikaisemmin.
Täällä vajaa kaks viikkoa ultraan, en jaksais millään odottaa! Hyvä että pysyn housuissani, kunnes saan sen dopplerin huomenna!!

Meillä on huomenna isot juhlat, joihin tulee kutsujien 125 läheisintä ystävää ja toki paljon meidänkin tuttuja. Ei olla vielä isolle joukolle kerrottu meidän odotuksesta mitään ja olenkin ihan varma, että mun teltta ja juomattomuus aiheuttaa kysymyksiä. Bileet on siis yleensä kestänyt puolesta päivästä aamuun asti ja voin kertoa, ettei olla koskaan lähdetty ensimmäisinä XD
Miten ihmeessä mä selviän siitä...
 
Me otetaan pakkaus ja osallistutaan seulontoihin :)

En oo vieläkää saanu nt-ultra aikaa
Tänään rv11+0

Tänään ollu hirveetä alavatsanipistelyä, toiv. Kasvukipuja vaan...
 
Moikkamoi! Onko teillä muilla jo alkanu massu näkymään? meillä nyt rv 10+2 ja vielä ei näy, kovasti tahtoisin masun jo ☺Milloin äippäpakkauksen muuten saa?
 
Iia-Liisa ite koen kaikki bileet ja pirskeet nyt hankaliks, en mä ainakaan jaksa myöhäseen olla vaikka voi toki olla hauskaakin vaikkei voi mitään ottaa. Tässä mullakin ollu kahet polttarit ja kolmet häät :) Meette vaan ja ootte sen aikaa ku huvittaa :)
 
Mulla just keskiviikkona työkaveri kysy pari päivää ensin silmäilleenä että koska mulla laskettu aika, enemmän on mahaa tullu vaan turvotuksen takia, iltasin näyttää että mentäis jo toisen kolmanneksen lopussa :D
 
Haha Mulla vaan semmonen turvonnu olo mutta ei omasta mielestä vielä näy, farkutkin vielä mahtuu, tosin ne on hyvin joustavia :)
 
Äitiyspakkauksen saa sitten kun saa todistuksen neuvolalääkäriltä että on ollut raskaana 154 päivää. Se todistus pitää sit toimittaa Kelaan. Ja Kelan sivulta voi tehdä sen äitiysavustushakemuksen.

Mulla on pahimmat turvotukset nyt onneksi takana. Mahtuu taas normaalimmat vaatteet päälle. Kohta alkaakin varsinainen vatsan alueen kasvatus :biggrin

Viralliseen ultraan aikaa enää 5 yötä! Eli tottakai käyn seulonnat läpi ja reagoin sitten sen mukaan (jos on korkeat riskit niin otatan sitten ensijaisesti erityisen trisomiaverikokeen yksityisellä).
 
Mä vaihdoin jo äitiyshousuihin tänään rv 12 kunniaksi mahtuisi varmaan vielä tavalliset housut, mutta maha on niin arka ettei tunnu hyvältä. Viimeiset pari viikkoa mennytkin verkkareissa. Ja iltaisin on kans jäätävä turvotus, mut nyt alkaa jo aamuisinkin vähän näkyä masua ❤
 
Terveisiä ultrasta, löyty 6 päivää isompi kaveri. Nt oli 1,4mm kovin liikkuvainen kaveri. :) laskettu muuttui siis mulla 31.1-->25.1 en ollu ensin varma kumpaan suuntaan muuttuu niin pompin teidän luona sekä tammikuisissa.. Tätä onnen määrää! ;) <3 ImageUploadedByVau Foorumi1437722997.244285.jpg
 
Mulla tosiaan on iso maha, ei ollu pieni ennen raskauttakaan ja välillä tuntuu että oisin kuudennella kuulla raskaana kun oikein turvottaa... :D
 
Mullakin on sellanen "alareppu maha" eli roikkuu laihdutusten jäljiltä. Voih ootan niin et alkaa näkyy.. miten pitkällä oot Balacenia?
 
Mun maha näyttää siltä että ootan vauvaa :-D ja kun tää on jo neljäs niin ties vaikka näkykin jo turvotus ja kaikki :-) mulla on muista ollu iso maha siis todella iso :-D
 
Mulla on semmoset me&i magichousut siihen ainakin mahtuu ja ei purista mistään inhottava jos kiristää :)
 
Mulla on jo aika mahdottoman kokoinen maha näille viikoille! Turvotustahan se on, mutta ihan kunnon maha. Mulla kun luonnostaan on litteä vatsa niin pömppiksen kyllä huomaa heti. Ja jotenkin maha on alkanut laajeta sivuillekin päin :eek:
Viikko sitten olin bileissä, jossa saunottiin ja vedin koko saunomisen ajan vatsaa sisään, jotta en paljastuisi :joyful: Siellä olleita ihmisiä tapaan aika harvoin eli tuskin huomasivat mitään. Paitsi ehkä se mehun ja vissyn juominen saattoi pistää silmään, jos joku nyt ylipäätään ennätti kattomaan mitä mä juon.

Muutenkin oon tehnyt huomion, että harvoin bileissä ihmiset tarkkailevat, mitä toiset juo. Juhannuksena join appelsiinimehun ja vissyn sekoitusta ja meni ihan täydestä, että appelsiinidrinksuja juon :wink Lähimmät ystävät ja läheiset ihmiset varmaan ehkä huomaa helpommin, mutta tuttavat ja kaverit ei välttämättä.

Vielä 5 päivää np-ultraan, kääk!! Mies on alkanut nykyään antamaan jonnekin lähtiessään pusun vatsallekin, olis se kamala paikka, jos ens viikolla selviäiskin, että ei pienokaista tulis..Mutta nyt on vaan yritettävä uskoa ja luottaa, että kaikki on hyvin. Muuten tulee kyllä hulluksi tän huolen kanssa!
 
Jep, täytyy vain luottaa siihen että kaikki on kunnossa. Joku sanoikin "raskaana kunnes toisin todistetaan" :)

Onko muilla "down there", eli emättimessä nopeita vihlaisuja? Jostain luin,että niitä kutsutaan "sukkapuikkokivuiksi", mutta ilmeisesti niitä pitäisi olla vasta loppuraskaudessa.
Minulla tuntuu sellainen jännä tuikkaisu aina välillä. Tuntui jo ennen plussaa pariin otteeseen ja plussan jälkeen satunnaisesti silloin tällöin. Viime aikoina vähenemässä määrin.
 
Takaisin
Top