La Helmikuu 2016

Niin vielä meillä ultrataan joka tavallinenkin neuvolakäynti +vielä rakenne ja np-ultra ja vielä synnytystapaarvio missä mulla vaan tutkitaan lapsen koko kun ollu iso lapsi ennestään :-)
 
me osallistutaan seulontoihin :) meilläkin kun on ikää enemmän niin on se ihan hyvä.

ja nyt minäkin varasin ultran 11.8, eli aikalailla tasan kaksi viikkoa pitäisi malttaa odottaa! ❤
 
Minä en osallistu. En oo aiempien kohdalla osallistunu, joten päätimme jatkaa samalla linjalla. Ne on niin epävarmoja, ei välttämättä mitään kertovia ne tulokset ja tiedän muutaman äidin joiden kohalla on seuloista tullu riskilukuja ja lapsi ollu terve. En sitten jaksa aiheuttaa itselleni enempää harmaita hiuksia. . Jos siis jotai näkyisi.. Tiedän myös äidin jonka seulat ei näyttänyt riskilukuja lainkaan ja lapsella on down...
 
Nyt on ehkä vielä aikaista tähän kysymykseen mutta aika mene nopeasti :-D eli kuinka moni meinaa ottaa äitiyspakkauksen? :-) mä haluaisin mutta ku mulla on kummallekin sukupuolelle vaatetta. Kiinnostaisi kyllä kovasti :-)
 
me otetaan ehdottomasti äitiyspakkaus kun on esikoinen kyseessä. niin paljon just vaatetta ja vieläpä ihan tosi kivan näköisiä kun mehän saadaan se vuoden 2015 pakkaus :)
 
Otetaan pakkaus, vaikka edellinenkin vielä tallessa on siinä niin paljon enemmän kun mitä sillä rahalla saisi ja itseä miellyttää myös nyt jaossa olevan pakkauksen tyyli.
 
Kyllä mekin otetaan pakkaus :) pääsee taas hipelöimään vaatteita :) kaikkee tarpeellista täynnä
 
Ja seulontoihin osallistuin molempien kanssa vaikka ikäriskiä ei vielä olekaan. Meillä ei neuvolassa ultrata kuin korkeintaan lääkärikäynneillä ja rakenne ultrassa kuitenkin nähdään jo paljon muutakin kuin vain trisomiariski.
Pakko seuloista vielä sen verran kommentoida että niillähän tosiaan saadaan kiinni noin 85% trisomia raiskauksista eli negatiivinen tulos ei tarkoita että lapsella ei missään tapauksessa ole trisomiaa. Ja se on tosiaan seulonta millä on tarkoitus löytää ne äidit jotka ohjataan jatkotutkimuksiin. Ei siis suurimmassa osassa tapauksista tarkoita että vauvalla olisi trisomia.
 
Kyllä mäkin haluan sen pakkauksen se makuupussi ja laatikko on niin ihana ja meillä on vuoden 2009 pakkaus muista ei olla otettu. Nyt vois olla pakkauksen aika :-)
 
Me osallistutaan seulontoihin.
Periaatteessa ihan sama, mutta nyt näkee sen pikkusen vielä yhden kerran enemmän :wink

Mulla alkoi olla jo tosi varma ja rauhallinen olo tän odotuksen kanssa mutta kaikki noi kauhutarinat sai mut ihan tolaltani. Tänään 10+6 ja ultraan 2vkoa.
Tuntuu ihan tuhottoman pitkältä ajalta, vaikka kuinka yritän tsempata.
Tuntuu että noita huonoja uutisia on niin älytön määrä näissä ryhmissä. :confused:

Tällä viikolla ollut pahoinvointi kovempaa kuin aikaisemmin vaikka pitäis kai jo helpottaa.

Ja joo, otetaan äitiyspakkaus.
Onhan se kiva muisto lapsellekin sitten aikuisempana.
 
Mä vielä pohdin sen pakkauksen ottoa! Kahdelta ekalta otin, kolmannelta en, mut toisaalta se raha menee niiiiiin helposti että pakkauksesta on kyllä pidempi aikainen hyöty! :)
 
Osallistutaan seuloihin, vaikka tuskin aborttia tekisin vaikka jotain löytyiskin...

Ja äitiyspakkaus otetaan ehdottomasti, varsinkin kun kyseessä on esikoinen.
 
Mekin otetaan tuo äitiyspakkaus! <3 :) ja seulonnassa mulla otettiin 5 putkea verta ja vein kotona tehdyn pissanäytteen mukanani. Siitä pissasta sitten löytyi joku bakteeri johon sain antibiotin, onneksi ei ollut sen vaarallisempi. :) huomenna olis toi nt-ultra aamusta! On sitä jo odotettukin! :) :)
 
Me osallistutaan kanssa ja äitiyspakkaus on ehdoton ☺ maanantaina olis eka ultra, alkaa jo vähän jännittämään
 
Varmaan otetaan pakkaus, vaikka meillä on 2013 pakkaus esikoisesta. Toki saattaa mieli muuttua matkalla :)

Me ollaan matkalla Etelä-Suomeen lomalle. Ihan kiva päästä pois kotoota. Maanantaina sitten nt-ultra
 
Minä jappaan pakkauksen kanssa, kun on 14 pakkauksen tuotteet ja siellä mieluisat topat yms. Mutta toisaalta harmittais kovasti jos se ihana hiplausvaihe jäis kokonaan kokematta :-) Joten saattaa olla, että täytyy kuitenkin ottaa... Minäkin tykkäsin 15 valikoimasta.

Seulontoihin en meinaa mennä.

Ja Kameli, kiva kun asiat hyvin!
 
Takaisin
Top