La Helmikuu 2016

Just yritin kuunnella doplerilla sykettä mutta en saanu kuulumaan..Huoh..pelottavaa. Maanantaina sitten nähdään onko kaikki hyvin vai ei..odottavan aika on vaan niiiiin piiitkäääää ...
 
Mulla oma syke sekoittaa paljon kuuntelua mutta hyvin kuuluu sitten kun kuulee ensin pienen jyskeen... niin tietää suurinpiirtein missä kohtaa kuuluu niin saa itettyä ja paremman kuuluvuuden
 
Minäkin olisin dopplerin kanssa varmaan ihan hermona, jos ei kuuluiskaan aina sydänääniä. Vaikka eihän se ole silleen kovin luotettava, kun ei ne neuvolan terkkaritkaan saa aina sydänääniä kuulumaan vaikka kaikki olisi kunnossa, varsinkin alussa. Ajattelin silti ostaa dopplerin kunhan tässä pidemmälle raskaudessa edetään, kun onhan se varmasti kiva ainakin sillon kun löytyy ne äänet :) Loppuraskaudessa olin nimittäin ihan romuna sen kanssa, onko vauva vielä elossa kun tarkkailin vaan liikkeitä, varsinkin kun meni roimasti yli lasketun ajan.

Ja aion vauvan sukupuolen selvittää jos se vain näkyy etukäteen, kun olen huomannut että vauvojenkin vaatteet on suunnattu pitkälti joko tytöille tai pojille. Saisi kyllä enemmän olla sellaisia unisex malleja pikkuvauvoillekin ihan vaan siksi, kun pikkuvauvan sukupuolesta ei etukäteen voi olla täysin varma. Myös taaperoiden tyttöjen vaatteissa olen huomannut pinkin värin yliedustuksen, kun itse tykkään muistakin väreistä, vaikka pinkistä tykkään muuten myös mutta kohtuus kaikessa :)
 
Mulla kyllä menee hermot, en kuule mitään tumpsutus ääniä mun doplerilla mutta sykkeet pomppii kuitenkin 120-165 välillä. Huomenna selviää onko tuolla tosiaan enään ketään, luulisi kyllä kun eilenkin lensi kesken syömisen oksennus...
 
Ilomielin otetaan/otan äitiyspakkauksen.
On sisältö muuttunut paljon vuojesta - 05 tosi monipuolisempi (ainakin vaikuttais siltä) eikä taija sillä raha määrällä saaha nuin hyvä laatuista kampetta.
Ekan lapsen vaatteet on kierrossa ja lahjoitettu etiä päin että tarpeeseen että uusi pakkaus on tervetullut

En mene seulontoihin.
 
Täällä kans otetaan äitiys pakkaus ja saan sit vielä serkulta viime vuoden pakkauksesta mitä haluan :) on se jotenkin kiva mennä hakemaan sitä ja yhessä kattella ja hypistellä. :)
 
Me otetaan pakkaus ehkä sit kuitenkin. On se niin mageeta hakee se laatikko postista ja päästä tonkimaan niitä aarteita. Plus teen siitä laatikosta muistolaatikon, kuten oon tehnyt tosta esikoisenkin :)

Mä en kyllä voi suositella doppeleria ollenkaan. Mä en kuule sillä vieläkään vaikka nyt on jo rv 11+4. Pikkasen huolesta soikeena. Alle viikko ultraan..
 
Mä en kyllä voi suositella doppeleria ollenkaan. Mä en kuule sillä vieläkään vaikka nyt on jo rv 11+4. Pikkasen huolesta soikeena. Alle viikko ultraan..[/QUOTE]
Mulla oli viikkoja 11+4 ku eka kerran pääsin doppleria kokeilemaan. Ekalla kerralla kuulu, tokalla ei.. Sitten ku sen oikean kohan löysu ni sen sykkeen löytää helposti. Se on vielä niin pieni et se kohtu on tuolla luiden alla. Minä ainakin saan aika kovasti painaa ennenku syke löytyy ja tosi isolle vielä laittaa dopplerin.. ja ihan häpyliittymän yläreunasta itellä löytyy tasan yhessä kohti...
 
Me otetaan kans äippäpakkaus. Nyt ku on semmonen sisältö mikä miellyttää enempi ku viime vuoden. Ja onhan se käytännöllinen. Vaikkaki tympiän isoja nuo haalarit. Viimeksi jäi kokonaan käyttämättä tytöllä ne ku ois ressukka paleltunu niihin.
 
Mä oon yrittänyt kuulla viimeiset kolme viikkoa ja tänään viimeksi melkein tunnin. Kyllä siinä tulee käytyä koko alavatsa kunnolla läpi, mutta ainoa mitä kuulen niin omat sykkeet ja suolen pulputusta. En sitten tiedä ku mulle sektio tehty ja se arpi on just tossa häpyluun yläpuolella, että jos arpikudos on niin paksua eikä sen takia kuulu. Tällä yritän lohduttaa itseäni..
 
Multa tulee syke luvut tosta navan tienoilta ja siltä alueelta, mutta sydämen tykytyksiä en kuule! Heitän koko p*skan doplerin seinään, tässä miettii että onko sielä sitten ketään hengissä mutta luulis, eilisen oksentelun takia. Ja pissalla saa juosta monen monta kertaa, huomenna aamusta se sitten selviää että mitä tuolta masusta löytyy. Nyt 12+4

Oli kyllä virhe ostaa koko vehje! :(
 
Voihan se olla niinki.. kohdun suunta, istukan paikka ja omat kilotkin vaikuttaa... Mulla esim. on kohtu eteenpäin kallellaan, mutta jos on taaksepäin, ni kauemmin varmaan menee ennenku kuuluu..
 
Multa tulee syke luvut tosta navan tienoilta ja siltä alueelta, mutta sydämen tykytyksiä en kuule! Heitän koko p*skan doplerin seinään, tässä miettii että onko sielä sitten ketään hengissä mutta luulis, eilisen oksentelun takia. Ja pissalla saa juosta monen monta kertaa, huomenna aamusta se sitten selviää että mitä tuolta masusta löytyy. Nyt 12+4

Oli kyllä virhe ostaa koko vehje! :(
Kyllä siellä varmasti on elämää. Jos oireita on.. Ja kyllä sen vaan todella tietää jos ei ole. Millon sulla on ultra?
 
Noniin! Mä en varmaan saa unta ollenkaan kun jännitän tuota huomista. Mies ei varmaan pysy housuissaan, on myös odottanut tuota huomista ultraa niin innoissaan. :) :D
 
Takaisin
Top