La Helmikuu 2016

Voimia sportmumille!! Täällä tullaan varmaan perässä, oireetonta ollut jo kuukauden päivät.. Dopplerilla ei myöskään kuulu sykettä. Viikko 11+1.
 
Voimia sportmumille!! Täällä tullaan varmaan perässä, oireetonta ollut jo kuukauden päivät.. Dopplerilla ei myöskään kuulu sykettä. Viikko 11+1.
Toivottavasti ei! <3 Onko jossain välissä kuulunut jo dopplerilla?
 
Voimia sportmom! ♡ Mä aloin tänään pelätä, kun oireet ovat niin vähäisiä (väsy, tissit turvoksissa, syömishimo). On nyt kuulunut niin paljon surullisia juttuja. Mietin että mitä jos vain kuvittelen nuo vähätkin oireet?

Vielä kaksi viikkoa ultraan, yritä tässä nyt nauttia lomasta kun olo on niin epävarma. :/
 
Voimia sportmom :(

Mullakin aina välillä tulee epävarma olo että onhan kaikki kunnossa, jännittää tuleva nt-ultra ihan hirveästi. Mulla kuuluu sykkeet tosi hyvin dopplerilla, viime viikolla jäbä (en siis tiedä kumpi on mutta poika oloja :)) oli aika vauhdissa ja oli vaikea löytää mutta eilen oli paljon rauhallisempi meininki ku kuuntelin, varmaan nukkui just sopivasti ni sai sykkeestä hyvin kiinni :)

Mulla ikää kohta 27v eikä sokerirasituksista oo ollu mitään puhetta ainakaa vielä.

Tänään rv 10+4 ja käyty antaa labrassa veret ja pisut :)
 
Täälläkin tänään 10+4 ja toimitettu sama lasti.
Aamusta/nousemisesta asti yrjöttänyt kaikki ja jatkuvasti saanut kakoa.
Ajoin terkkariin ja astuin autosta suoraan kuivuneeseen ripuli/yrjöön jota oli varmaan metri x metri alueelle levinnyt. Jäätävää huutoyrjöä siellä parkkipaikalla. Soitin töihin että nyt on joku mahapöpö, mikä oli kyllä hyvä ratkaisu, koska kotiin tultua yökkäilin meidän roskiskaapin ja jääkaapin avaamisen jälkeen, varsinaisesti ei ole huono olo, mutta yökötyttää.
Vähällä oon kyllä päässyt, että onneksi nää nyt on ainoat oireet.
Saan viikonloppuna systeriltä dopplerin ja kokeilen ensimmäistä kertaa. Sitten jo viikkoja +11.
Antakaas neuvoja miten ootte saanut kuulumaan ja mistä kohtaa?
 
Etsiskelemään joutuu aika kauankin ja ihan alavatsalta, juuri häpyliitoksen yläpuolelta jostain ne löytyy ☺ itsellä selkeästi keskiviivan oikealta puolelta, mutta on tosiaan istukka edessä että vähän "vinosti" joutuu kuuntelemaan.
 
Alotan ettimisen yleensä vasemmalta puolelta ja just siitä missä olis häpyk.raja ekana tulee yleensä istukka vastaan ja sit siitä vähän oikeelle päin ni löytyy sykkeet. :)
 
Kaikki yli 25v, ylipaino ja sukurasite ajaavat sokerirasitukseen. Mä joudun jo 12-16 viikoilla ekaan rasitukseen. Ylipainon, sukurasitteen takia.

Sportmomille pahoittelut. <3

Kotidopplerilla kuulin ekan kerran sykkeet 9+3 ja sitten oli yli viikon kadoksissa äänet ja 10+5 kuulin taas. Ja nyt aina välillä tarkistanut. Kyllä se pieni mukana on, vaikka oireet ovat vähentyneet huimasti. Enää ei ole tarvinnut oksentaa vaikka syönnin jälkeen etookin jonkun aikaa. Ja äänet saa kuulumaan tooodella alhaalta, karvoituksen reunasta. Aikalailla keskeltä mulla kuuluu. Toki hyvin heikosti, kun oma syke tulee siihen ja istukkaääni ja sitten siellä jossain kova junan tsukutsuku ☺

Tänään viikkoja 11+2
 
Mulle on nyt vähän epäselvää että millä viikolla se ensimmäinen kolmas on ohi? :rolleyes:

Itse ymmärsin että kun alkaa rv 12 mutta mites se menee :D
 
Täällon hirmu monella toi doppleri :) mistä ootte tilannu, mikä on hyvä? Mä oon miettiny.. mut sit toisaalta laitan sen rahan ehkä ennemmin siihen rv 16 ultraan :)
 
Takaisin
Top