La Helmikuu 2016

Onko muilla maha muuttunut alhaalta kovaksi? Onko muilla nivusissa ja alavatsalla kivistystä ja semmosta vähän jopa inhottavaa tunnetta tai semmosia sytkäyksiä? Mulla välillä nipistää jostain nivusen seudusta ja tosiaan ahistaa vatsaa välillä jos on huonossa asennossa tai maha ei saa olla ns. "valtoimenaan" :D
 
Angel sounds on tuo mikä mulla..
Onko se sydämen muotoinen ja valko pinkki ? Kun itsellä sellainen enkä ole vielä saanut kuuluviin ääniä :rolleyes:
Mutta minulla on kyllä ylipainoa joten peitettä löytyy vatsan päältä jotta voi vaikuttaa aika paljon äänen kuuluvuuteen. Omat sykkeen kuulen :D
 
Mulla on Unbornheart -merkkinen doppleri.

Ja kyllä nipistelee nivusista, varsinkin jos lähtee nopeasti liikkeelle tai nousee ylös. Oli ensimmäinen vinkki mistä epäilin raskautta jo ennen plussaa ja alamaha on silleen arka ettei kireitä farkkuja pysty käyttämään ja kaivoin jo viikonloppuna ekat mammahousut esiin.
 
Onko se sydämen muotoinen ja valko pinkki ? Kun itsellä sellainen enkä ole vielä saanut kuuluviin ääniä :rolleyes:
Mutta minulla on kyllä ylipainoa joten peitettä löytyy vatsan päältä jotta voi vaikuttaa aika paljon äänen kuuluvuuteen. Omat sykkeen kuulen :D
Joo se se on. Itsekin sain painaa aika reilusti tuonne häpyluiden väliin, että alkoi kuulumaan. Minulla viikkoja siis 11+5. Istukan paikka ja tosiaan ylipaino voi vaimentaa kyllä ääniä, joten nou hätä. Mulla on istukka takana eikä vatsassa liikaa makkaraa, vaikka muualla on..
 
Mulla on aivan älytöntä pahoinvointia.... oon joka ruan oksentanu nyt pihalle ja älyttömän huono olo koko ajan... mutta nää potilaat täällä töissä piristää kummasti... ja vanhempi kätilö sano että mitä voimakkaampi pahoinvointi sen paremmin se on kiinnittyny ♡
Toivottavasti huomisessa neuvolassa kuunnellaan ääniä jos vaikka sattuisi kuuluu :)
 
Millä viikoilla olet? Kyllä ne kuuntelee. :)
Tänään on 9 +0 aika varhaisessa odottelen ääniä :)
Katsoin pojan äitiys korttia ja viikoilla 10+5 kuului vasta sykkeet neuvolassa että odottelen kaikessa rauhassa viikkojen kertymistä ;)
Mutta aina välillä pitää koittaa kuunnella jos vaikka sittenkin kuuluisi :)
 
Täällä 10+3! ❤️
Itselläkin oireet lieventynyt tosi paljon, vaikka välillä tulee edelleen yökittyä.
Ihana ajatella, että ensi viikolla on 12 täynnä!
Ja "enää" reilu kaksi viikkoa ultraan.
Saisin siskolta ton dopplerin ja oon pohtinyt pitäiskö se jo ottaa ja yrittää kuunnella.
Kovasti tekisi mieli!!

Olen tosi pahoillani SportMom. ❤️

Mutta onnea kaikille, jotka alkaa olla jo varmoilla päivillä! ❤️
 
Siis onko toi sokerirasitus sellainen, mihin kaikki joutuu? Ihan pihalla näistä, kun ensimmäinen tulossa ja eka neuvola vasta torstaina.
 
Ei kaikki joudu. Yleensä pitää olla joku riskitekijä esim. lieväkin ylipaino on yleensä syy että lähetetään sokerirasitukseen. Kyllä neuvolassa sitten sanotaan jos on syytä mennä ☺
 
Jep, kaikki yli 25v.
Meikäläinen on näiden ajatusmallin mukaan vanha ensisynnyttäjä. Lapsen syntyessä ikää on 29v. Tuntuu ihan hassulle. o_O
 
Oon 22, ei oo sukurasitetta mutta bmi on yli 25. Niin sen takia joudun automaattisesti sokerirasitukseen joka on sitten joskus tulevaisuudessa.. -.-
 
Okei, no kai sitä sitten testiin joudutaan :( ylipainoa ei ole, mutta ikää myös tuo 29v. En kyllä todella odota innolla, mitenköhän siitä selviää laattaamatta?
 
Takaisin
Top