La Helmikuu 2016

Täällä 10+4 eli 11vk :-D tänne on tullu niin hirveästi tekstiä ettei millään kerkeä lukee täytyy ajan kanssa lukee oltiin koko vkl reissussa :-) täällä on toistaiseksi hyvä olo ja ei oo kauheasti äkkäilty vaikka reissussa meinaa muutenkin välillä hermo mennä :-D 29 pv lähenee uhkaavasti ja silloin np-ultra♡
 
Täällä on semmonen turvotusmaha ettei kellään ja muutenkin ei ollu mikä fitnessvatsa mutta huh huh :-D
 
Varasinpa ajan sinne ultraan rv 16+1 <3 jos näkis pikku rakkaan tässä välissä vielä ennen rakenneultraa :) suostuiskohan se jo kertoomaan meille sukupuolensa ;)
 
Bb, mihin varasit ultran ja paljonko se yksityisellä maksaa? Meillä huomenna tuo nt-ultra ja miettinyt kans et ois kiva käydä ennen rakenneultraa kerran yksityisellä pikkuista kurkkimassa, kun tuntuu niin kamalan pitkältä väliltä.
 
Mä siis asun kuopiossa ja varasin tonne sataman röntgeniin ajan :) hinta oli 100€ luokkaa.. olikohan 95€ + joku toimistomaksu 11€ :) ei mun mielestä mitenkään ylihintainen paikka <3
 
Tilanne oli juuri sellainen kuin aavistinkin. Sikiö oli kuollut jo useita viikkoja sitten. :( Koko oli 3.9mm, eli kuollut varmaan jo viikolla 5 tai 6, eli juuri silloin kun kaikki mun oireetkin loppui. Nyt sit odottelen aikaa lääkkeelliseen tyhjennykseen...
 
SportMom olen todella pahoillani! Itsekin olen tuon kokenut tammikuussa ja se on kyllä kova paikka. Yritä jaksaa ja pyydä tukea jos tuntuu ettet jaksa. <3
 
SportMom, olen todella pahoillani puolestasi. Tiedän, miltä se menetys tuntuu. Meillä ensimmäinen raskaus päättyi kehityshäiriöiden takia, kun oli viikkoja kasassa 17+0. Nyt on uusi yritys meneillään, ja näillä näkymin laskettu aika olisi 28.2. Toivon enemmän kuin mitään muuta, että tällä kertaa onnistuisi.
 
Sportmom, oon kauheen pahoillani :( voimia <3 :'(

Toi alkuraskauden ultra ois ollu alle sata euroa mun käsittääkseni myös tuolla sataman röntgenissä :) mut ku on jo 16+ viikot nii kalliimpaa ilmeisesti.. noi mehiläiset ja terveystalot on muutenki tosi jänniä ku riippuu jo paljon lääkäristäkin paljon laskuttaa.. toiset on sanonu että maksanu 200€ suunnilleen.. siihen hintaan jo olettas pääsevän 3D ultraan :D
 
Paljon voimia Sportmom, tosi ikävä kuulla :( toivottavasti saat tyhjennysajan mahdollisimman nopeasti, niin pääset tästä tilanteesta nyt eteenpäin.
 
Voimia teille, Sportmom! Itsekin mietin näitä vähäisiä oireita, että mitä sanoo NT-ultra ensi viikolla, mutta en tässä vaiheessa ala stressaamaan. Mikä tapahtuu, se tapahtuu, stressasin tai en.

Asiasta viidenteen, varasin äsken ajan sokerirasitustestiin, mutta ajanvaraaja ei osannut kertoa, mitä siellä tehdään. Voisiko joku viisaampi kertoa? Ja kuinka kauan siellä kestää? Ajanvaraaja mainitsi vain, että pitää olla se 12 tuntia syömättä ennen testiä, ei tiennyt itsekään kokeesta sen enempää.
 
Ensin otetaan paastosokeri sormenpäästä, sitte juodaan makea litku. Sitten odotetaan olikohan pari tuntia jonka jälkeen otetaan sokerirasitus-koe käsivarresta.. Näin tämän muistelisin menneen... :)
 
Voimia sportmom! :(

Suski siinä saa varata reilu 2 tuntia. Eka otetaan verikoe, sit juodaan litku ja odotetaan tunti ja taas verikoe ja sit taas tunnin päästä verikoe.
 
Takaisin
Top