La Helmikuu 2016

Meille ei sukupuolella ole mitään väliä. Kunhan saadaan terve lapsi <3 Tavallaan olisi ihanaa pitää jännitystä yllä loppuun asti, mutta jos sattuisikin olemaan tyttö niin hankkiutuisin esikoisen vanhoista vaatteista eroon(niitä on paljon..) ja tilalle vähän hempeämpää. Poikaolo on mulla ollut tosi vahva alusta asti, ja luotan siihen melko sokeasti :D
 
Täälläkin halutaan sukupuoli tietää ennakkoon. Ei sillä väliä ole, tuleeko tyttö vai poika, mutta taidan vain olla vähän kärsimätön luonne... Ei malta odottaa helmikuuhun asti. Jotenkin tosi vahva tyttöolo ollut alusta asti ja muutamat tutut ovat jo ennustelleet tyttöä tulevaksi, joten saa nähdä, miten käy.

Minulla on vaunujen tilaus jo suunnitteluasteella. Varmaan sitten np-ultran jälkeen tilailen, jos siellä on kaikki hyvin. Samoihin aikoihin saan myös kesätyöpalkan niin on vähän ylimääräistäkin... : )
 
mekin halutaan tietää sukupuoli, vaikka sillä ei varsinaisesti väliä ole. ollaan vaan kärsimättömiä ja lisäksi minulle se on tutustumista pienokaiseen, se kun on yksi niistä harvoista asioista mitä voin tietää hänestä ennen syntymää :)

ja mitään ei olla vielä ostettu/tilattu, ei vaan jotenkin raaski/uskalla vaikka mieli tekisi.. :D onneksi lähipiirissä on niin paljon muksuja juuri nyt, että sukulaisilta ja kavereilta saa hankittua edullisesti esimerkiksi vaunut :)
 
Me halutaan myös ehdottomasti tietää sukupuoli. Ite toivon tyttöä, koska haluisin ostella rimpsumekkoja :D
Mut tulee kumpi tulee, iloitaan kumminkin! <3
 
Miulla on tosi vahva tyttöolo, miehellä taas vastaavasti poika :)

Onko teillä muilla nimivaihtoehtoja jo valmiina? Meillä on toiset ja kolmannet nimet sekä tytölle että pojalle, etunimet vaan puuttuu :D Haluttiin nimet niin, että toinen ja kolmas nimi on tytöllä ja pojalla jotenkin sellainen, mitä on ennestään suvussa. Tytölle tulee toiseksi ja kolmanneksi nimeksi minun äitini toinen ja miehen äidin toinen nimi. Pojalle vastaavasti toiseksi nimeksi minun edesmenneen isäni etunimi ja kolmanneksi miehen isän toinen nimi :) Onneksi ovat sellaisia että monet nimet noihin sopivat hyvin ja onneksi minun ja miehen nimimaut menevät hyvin yksiin :D
 
On meillä jo vaihtoehdot aika valmiiksi mietittynä :) oli ensimmäinen asia mistä neuvoteltiin plussan jälkeen.
Mulla oli esikoisen kanssa tosi vahva fiilis tytöstä, oikein pelotti jossain vaiheessa että miten suhtaudun jos olisikin poika nyt oon viikkaillu tytölle liian pieniä vaatteita hakeena ettei niitä kaikkein pinkeimpiä ainakaan seuraavan kanssa tarvita. Että vissiin alitajunta kovasti vihjailee poikaa.
Mutta haluun odotusajan tutustua rauhassa pikkuiseen ilman ennakkotietoa sukupuolesta.
 
Mulla on tosi vahva poikaolo, mutta tyttö olisi ihana niin pääsisi myös ostelemaan niitä ihania pinkkejä ihanuuksia ;) nimiä on kamalan vaikea keksiä... Esikoiselle keksittiin tasan yksi hyvä ja tämä seuraava jää varmaan ihan viime tippaan sen nimen annon kanssa :D

Tuosta hehkusta oli puhetta niin suosittelen katsomaan mitä odottaa kun odotat. Siin on kyllä niin hyvin vedetty ne raskauden ääripäät :)
 
Ei oikeastaan ole mitään väliä kumpaa sukupuolta tulokas olisi, kunhan vaan helmikuussa saadaan vauva syliin asti. Kaikkein pienimmät vaatteet on neutraaleja esikoisen ajalta, joten vaatehankintoja ei tarvitse tehdä. Mutta toisaalta sitten olisi kiva tietää etukäteen sukupuoli, kun kaverin äiti povas tyttöö. Ja hän ei oo vielä koskaan ollu väärässä, että siinä mielessä. ☺ Poika tosiaan jo on, niin oishan se kiva saada tyttö... En kuitenkan pety vaikka olisi toinen poika tulosa :)

Esikoisesta oli alusta asti vahva poikaolo ja tästä ei nyt ole ollut muutakun karsee pahoinvointi olo
 
meillä on toiset nimet valmiina tytölle ja pojalle, on suvussa kulkevat nimet, etunimistä ei tietoa vielä...
Tytölle toiseksi (tai kolmanneksi) nimeksi Marjatta (mun, äidin ja mummun toinen nimi), pojalle toiseksi nimeksi Tapio, on miehen ja tämän isän toinen nimi sekä miehen papan etunimi.
 
Edellisestä ei haluttu etukäteen tietää... tosin neuvolantäti ja eräs kätilö meille myöhemmin vihjaili että poika olis.
Nyt ollaan päätetty että jos vaan näyttää niin haluttais tietää. Mulla on vahva tyttöolo ja myös toiveissa olisi tyttö kun esikoinen on poika. Tosin muutama yö sitten näin unta, jossa synnytin kotiin shoppailureissun päätteeksi pojan, jonka mitat oli 3005g 50cm. No tulee kumpi vaan niin erittäin onnellisia ollaan.
 
Meillä on poika, tyttö ,poika jos tulis nyt tyttö mutta ei oo väliä otetaan se poikakin samalla ilolla vastaan :-) mulla on äitiysvaatteita en kyl hanki mitään lisä.
 
Mulla on vahva poikaolo varmaan siksi, että mies on niin varma pojasta. (Mistä vetoa että se on tyttö :-D)

Mä en varmastikaan malta olla ottamatta selvää sukupuolesta!
 
Meillä on tyttö. Kumpiki on veikannu että tyttö on nyt massussaki. :) halutaan tietää kumpi on jos vaan mahollista. Ei olla vieläkään kerrottu ku mun siskoille. Jos sais vielä masua piilotettua sinne ultraan asti niin vois sitten vaan lyödä kuvan kahvipöytään. :D ekat farkut menny pieneksi.. Äärzz x(
 
Me ei aiota selvittää sukupuolta. Viimeksikään ei tiedetty, mutta musta oli aivan selvää, että poika sieltä tulee, kuten tulikin. Nyt ei ole ainakaan vielä mitään oloja.
Nimeä ei ole, mutta ehkä viime kierrokselta jonkunlaista haarukointia siitä, mitkä nimet voisivat olla molemmille mieluisia. Sellaisten löytäminen ei kauhean helppoa ollutkaan joten mun "ikisuosikit" jäivät käyttämättä. Mutta hyvä nimi löytyi silti vaikka lopullista muotoa pohdittiin vielä kastepäivän aamuna.
Mulla oli kova houkutus jo ostaa kasteasu itselleni, vaikka muuten oon pidättäytynyt ostelusta vielä. Tosin ei juuri muuta ei tarvitakaan kuin fiilistelyostoja ;-)
Samaa mieltä kuin muutamat, että reissuilla on paljon energisempi olo. Kotiin ku pääsee, niin voi reporankaa!
Ja sitten vielä kertomisesta: sitähän voi suunnitella kertovansa ultran jälkeen yms. Taikka sitten käy niin, että äiti kysyy asiaa ennen kuin on päässyt edes ensimmäiselle neuvolakäynnille.... Ja sanoo pohtineensa asiaa jo jonkin aikaa, vaikka ei ole millään muotoa "raskaustarkkailijaihmistyyppi". Eli ei tää pömpöttävä maha ihan ole omaa kuvitelmaa..
 
me kerrottiin tänään miehen isovanhemmille (jotka olivat juuri tänään keskustelleet että eivät varmaan näe lastenlasten lapsia.. :D ) ja voi miten onnelliseksi he tulivat! oikein hehkuivat ja huokailivat että voi, heistä
tulee isomummo ja isopappa, että kyllä nyt jaksaa elää vielä useammankin vuoden ❤ :D miehen isoäiti on vieläpä kätilö, joten sieltä tuli neuvoja jos jonkin näköisiä ja tottakai ynmärsivät että alussahan tässä ollaan :) mutta ihanaa miten onnellisia muutkin ovat tästä raskaudesta. vielä kolme viikkoa niin ollaan turvallisemmilla vesillä.. ❤ ja ensi viikolla neuvola, jännittävää!
 
Me kyllä halutaan tietää jos vaan on mahdollista et kumpi on :)
Ei siihen mitään sen kummempaa syytä ole kuin et oon niin malttamaton!
 
Ensimmäisestä en halunnut tietää, mutta tämän kohdalla olen uteliaampi jostain syystä.. Ehkä siks että ensimmäisellä ei ollut mitään väliä, koska ei ollut ennestään lapsia. Nyt ite toivoisin ehkä aavistuksen enemmän poikaa, koska sellaista ei meillä vielä ole, mutta on sitten kumpi tahansa niin yhtä paljon rakastan.
 
Minä haluaisin tietää sukupuolen kovasti, jotenkin tuntuu että se sitten konkretisoi asiaa vielä lisää :) Mies vaikutti olevan samoilla linjoilla, kun siltä kysyin!
 
Mä olisin esikoisesta halunnut tietää sukupuolen, mutta se ei (kahdesta ylimääräsestä ultrasta huolimatta!) selvinnyt. Tyttö piti niin tiukasti aina jalat ristissä :D...tälläkin kertaa haluisin varmaan tietää, mutta oon jo täysin varautunut siihen, ettei varmaan saada tietää tälläkään kertaa..
 
Takaisin
Top