Me ei aiota selvittää sukupuolta. Viimeksikään ei tiedetty, mutta musta oli aivan selvää, että poika sieltä tulee, kuten tulikin. Nyt ei ole ainakaan vielä mitään oloja.
Nimeä ei ole, mutta ehkä viime kierrokselta jonkunlaista haarukointia siitä, mitkä nimet voisivat olla molemmille mieluisia. Sellaisten löytäminen ei kauhean helppoa ollutkaan joten mun "ikisuosikit" jäivät käyttämättä. Mutta hyvä nimi löytyi silti vaikka lopullista muotoa pohdittiin vielä kastepäivän aamuna.
Mulla oli kova houkutus jo ostaa kasteasu itselleni, vaikka muuten oon pidättäytynyt ostelusta vielä. Tosin ei juuri muuta ei tarvitakaan kuin fiilistelyostoja ;-)
Samaa mieltä kuin muutamat, että reissuilla on paljon energisempi olo. Kotiin ku pääsee, niin voi reporankaa!
Ja sitten vielä kertomisesta: sitähän voi suunnitella kertovansa ultran jälkeen yms. Taikka sitten käy niin, että äiti kysyy asiaa ennen kuin on päässyt edes ensimmäiselle neuvolakäynnille.... Ja sanoo pohtineensa asiaa jo jonkin aikaa, vaikka ei ole millään muotoa "raskaustarkkailijaihmistyyppi". Eli ei tää pömpöttävä maha ihan ole omaa kuvitelmaa..