La Helmikuu 2016

täälläkään ei kyllä mitään tietoa hehkusta!
Varsinkaan iltaisin kun närästää, oksettaa, turvottaa...

Ei kyllä kukaan oo sanonutkaan et hehkuisin... :D
 
Onkohan tää sitä hehkua kun herään taas ennen kuutta virkeänä? Sain sentään nukuttua tunnin pidempään kuin muutamana muuna aamuna. :D jos nousisi ylös ja tekis vaikka vohveleita aamupalaksi!

Onko muille tullut jo "pesän rakennus" -vimma? Mulle on. Kalliiksi tulee ;) maanantaina piti ajella ikeaan ostoksille..sinne on meiltä matkaa yli 100 km.
 
Hirvee vimma on, mutta koitan vielä toppuutella itseäni.
Tekisi mieli tilata jo vaikka ja mitä! Me ostettiin keväällä uusi talo joten huonekin pitäis rempata pikkuselle. Tapetti on jo mietitty mutta vielä ei uskalla... Jospa syksyllä sitten!

Siskon lapselle kävin Lindexiltä ostamassa lasten vaatteita, mutta en edes katsonut niitä vauvojen vaatteita, vaikka mieli teki ihan kamalasti!!
Ei meinata ottaa selvää kumpi meille on tulossa, joten neutraalilla linjalla vedetään siihen asti kunnes nähdään!

Lähipiirissä on syntynyt hirveä määrä lapsia joten varmaan kaiken pakollisen saa huokeasti ympäriltä ostettua.
 
Mä varasin jo käytetyt sisarusrattaat ja menen tänään hakemaan :D vaikka vasta rv 11+3, mut toivottavasti niille käyttöä tulee kuitenkin.

Aikooko muuten kaikki selvittää vauvan sukupuolen ultrassa? Esikoisen kanssa kysyttiin kun mies halusi ehdottomasti tietää, mutta tällä kertaa sovittiin että minä saan päättää joten se selviää kun pieni syntyy
 
Mä haluaisin tietää mutta mies ei.. Ei oo vielä tarkemmin asiasta keskusteltu, mutta kyllä tuo niin utelias on että eiköhän sen pää oo helppo kääntää ;) mulle jo tuos aikasemmin sanoi et mä saan päättää nimet ja kaikki, jos hän saa päättää kummit :D mutta lisäs vielä et "no saat säkin yhden kummin päättää jos haluat." :D
 
Kyllä mä luulen että me halutaan tietää. Mä haluan ainakin, mies oli kahen vaiheilla mut eiköhän hän halua kun on aika :) en aio kyllä painostaa häntä siihen. Itse ajattelin että rakenneultran jälkeen vois alkaa shoppaileen vähän enemmän vaatetusta yms, jos sattuu tulemaan tyttö niin tuolla äitiyspakkauksessa näyttää olevan vain vähän neutraaleja.
 
Meillä miehellä on ekaa kertaa hirvee hinku tietää sukupuoli.. Itekki yleensä oon niin utelias, että eiköhän se selville oteta. Itse olen vielä erikois-äitipolin asiakas niin tilaisuuksia sen selvittämiseen tulee sen verran monta että tuskin maltan olla kysymättä. .
 
Taisin mennä eilen asioiden edelle, kun menin ja ostin jo äitiysvaatteita . Oli vaan niin hyvät alennukset, että en malttanut jättää niitä kauppaan. Sain äitiysfarkut, pitsisen juhlamekon ja pitkän villapaidan/-mekon kaikki yhteensä 35 eurolla! Nyt vaan odotellaan mahan kasvamista :D
 
Kyllä me kanssa selvitetään sukupuoli, tytölle on kaikki valmiina - pojalle ei :D
Mistä M3L ostit?
 
Jenkeissähän ne harrastaa nyt niitä vauvan sukupuolen- paljastus bileitä.
Eli esim. siinä rakenneultrassa vois kysyä jos kätilö kattois sukupuolen ja kirjoittaisi sen paperille kertomatta vanhemmille.
Sitten järkätään bileet mihin tulee ystävät ja sukulaiset ja sitten fanfaarien saattelemana avataan se kirjekuori ja katsotaan "It's a BOY!"
Ihan hauska ajatus!
 
Mä haluun tietää, mietin jo että oisin käyny ennen ultraa siellä yksityisellä vilkasemassa :) jos suostus jo näyttää.. minäkin oon ostanu jo äitiysvaatteita ja sain kaveriltakin. :) ja oon jo käyttäny housuja vaikkei mahaa olekaan.. on niin mukavat ja kivan näköisetkin.
 
Miuksu Kärkkäinen myy Mamalicious-merkkiä, siellä kävin penkaamassa alelaareja. Ja hyvät löydöt mielestäni teinkin!

Meillä ei ole keskusteltu vauvan sukupuolesta, mutta luulenpa ettei meistä kumpikaan tahdo tietää etukäteen. En pidä sisustus- tai vaatehankintoja niin tärkeinä, että ainakaan sen vuoksi pitäisi saada tietää. Tämä on jännittävää ja on ilo säilyttää jännitys loppuun asti!
 
Halutaan selvittää sukupuoli jo ihan sen takia, että helpompi ostaa tarvikkeita, kun ennestään ei mitään vielä ole :) ja haluan myös henk.koht. varmistuksen sille, et onko mies oikeessa vai väärässä, kun se niin toivoo poikaa ja on pari kertaa puhunu jo meidän pojasta ;-D itse kun enempi tyttöä toivon niin ei tartte loppuun saakka jännittää ja miettiä, kumpi sieltä onkaan tulossa...
 
Kyllä mekin ajateltiin kysyä :) pieni toive pojasta olisi kun on perheessä 2 tyttöä ja poika nii pojalle olisi leikki kaveri :)
Mistä te ostatte äitiys vaatteita ?
 
En oo vielä yhtään vaatetta ostanut, mut varmaan viimestään elokuussa täytyy lähtee shoppailemaan :) varmaan käyn katsomassa tuossa h&m:ltä, kun en oikein tiedä, missä muualla niitä täällä myydään. Lindexillä ilmeisesti on myös. Toivon, että mahtuisin omiin vaatteisiinin mahdollisimman pitkään, ettei tarttes hankkia esim. uutta syys- tai talvitakkia.
 
Kyl itse ainakin haluan tietää kumpi tulossa vaikka mies päättäny jo aika vahvasti et poika se on :D sukupuolella ei ole mitään merkitystä hankintojen suhteen..mies suorastaan rakastaa kun mainitsen sanan sukupuolineutraali :D
 
Me halutaan tietää sukupuoli etukäteen oikeastaan samasta syystä kuin Musta lammas: esikoinen kun on, niin ei oo mitää tarvikkeita etukäteen ja olis sit kiva vähän tietää ostaako rimpsumekkoa vai poikien vaatetta.

Mulla oli ihan alkuraskaudesta jotenkin tosi vahva tunne, että tulokas olis poika. Vaikea ees selittää miksi.. saa nähä, vaihtuuko fiilis.
Sinänsä meille on ihan sama kumpi tulee, kun tätä pientä ollaan pitkään jo toivottu..tosin kai se oma sisäinen prinsessa toivoisi pääsevänsä pukemaan pikku-prinsessaa joskus :rolleyes:
Mut kasvatusalalla kun teen töitä, oon huomannu et poikien kanssa tietyt asiat on huomattavasti helpompia...

Mut kun nyt pääsis ees tietoon, onko papunen vielä kunnossa, vielä 12 päivää np-ultraan!! (Ehei sillä, etttä jotenkin malttamattomana päiviä laskisin...:joyful: )
 
Takaisin
Top