La Helmikuu 2016

Niin ja unohdin että nyt ensimmäinen yhteinen lapsi nykyisen miehen kanssa oltu 4 vuotta yhdessä 3 v kihloissa. Minulla 2 lasta ennestään tyttö ja poika ... 5 &7 vuotiaat sekä miehen 6 vuotias tyttönen. Saimme sunnuntaina perheen lisäystä jo kun pieni kissanpentu muutti meille asumaan ♡
Itse en ole saanut doblerilla kuulumaan mutta odotan ensin viikoilla 10 koska edellisessäkin kuului vasta silloin neuvolassa... koska vatsan peitettä löytyy :)
 
Heips! Uskaltaudun vihdoin itsekin kommentoimaan tänne. :) Esikoista odotellaan poikaystävän kanssa, minä oon 25 ja mies 26. Viikkoja tänään 9+1 ja laskettuaika 15.2. :) Helmikuussa koin keskenmenon viikoilla 7, mutta kuitenkin innolla odotamme! :) Oireita on vatsan turvotus, pahoinvointi, rintojen turvotus ja arkuus sekä armoton väsymys :D
 
Minä 22 ja mies 25, kummatkin täyttää vuosia tossa syksyllä. Tää muksu tulee olee kummallekin ensimäinen ja mun vanhemmille ensimäinen lapsenlapsi ja miehen suvulla onkin jo noita lapsenlapsia hänen pikkuveljellä on 2 pientä lasta.. :) mun äiti ei oo edelleenkään iloinen tästä.. Ilmeisesti pelottaa mummoksi tuleminen... :D :D

Lisäys vielä, yhdessä ollaan oltu parisen vuotta. Kihloihin mentiin kun oltiin seurusteltu puolivuotta.. :) ja nyt rv 11+2 :)
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon 25v ja mies täyttää 28v. Yhdessä ollaan oltu 7v ja naimisiin mentiin toukokuussa :) toista lasta odotetaan, esikoinen nyt reilu 8kk. Np-ultra 3.8. eli ikuisuuden päästä :D tosin tuntuu että tää raskaus menee paljon nopeemmin ku ensimmäinen! Esikko on lähteny hetki sitten liikkeelle ja nousee pystyyn koko ajan niin aika menee perässä juostessa ja viikot vaan vilisee! Nyt rv 9+2. Viime raskaudessa kävin varhaisultrassa kun taustalla oli tuulimuna niin halusin varmistuksen, mutta nyt on jotenki sellanen olo että sille ei oo tarvetta. Muutenkin paljon rennommin ottaa tän raskauden eikä sitä ehdi koko aikaa miettiä ja stressata, kiitos ton vauhtimadon :D
 
Hiphei, tänään käyty ultrassa ja nähty vauvan sykkivä sydän! Ihana tunne, eikä itku meinaa loppua <3

Päiviä kasassa 8+1, eli omat laskelmat pitivät paikkansa. Katkaravulla oli mittaa 16,5mm. Siellä se kasvaa, hurjaa vauhtia.

Me ollaan miehen kanssa molemmat 31-v, ja ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Esikoista odotetaan, ja mun vanhemmille tämä on ensimmäinen lapsenlapsi. Äsken sain kertoa heille ilouutisen, kun sattuivat tulemaan kylään juuri ultran jälkeen. Muille kuin perheille kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen.

Nyt väsyttää, kun on jännittänyt koko päivän. Huono olo on edelleen ja vatsa ihan sekaisin.
 
Mäkin ajattelin nyt esittäytyä, kun tänään alkuraskauden ultrassa varmistu, että laskettu aika osuu helmikuulle. Tarkemmin 12.2. Oon jo hetken seuraillut teidän juttuja, mutta en oo uskaltanut osallistua, kun en ollut varma osuuko laskettu tammikuulle vai helmikuulle :)

Mä oon 28 ja mies on jo 29. Mentiin naimisiin pari vuotta sitten ja odotetaan toista lasta. Esikoinen on kohta vuoden eli ikäeroa tulee sellanan 1v6kk. Suunnitelmissa oli kyllä vähän pidempi ikäero (jos sen voisi valita niin oltas toivottu noin kahta vuotta), mutta elämä päätti toisin.

Tää raskaus siis tuli aika yllätyksenä ja koska ennen ekaa raskautta mulla oli tosi pitkä ja epäsäännöllinen kierto, niin ehdittiin aika pitkälle ennen kun tajusin olevani raskaana. Vähän on vaatinut totuttelua tää ajatus, mutta ollaan molemmat ilosia tulokkaasti. Mies riemuitsee ilman mitään varauksia, mä vähän hillitymmin, kun jännitä miten kroppa kestää toisen raskauden näin pian ja miten jaksan kahden niin pienen kanssa. Mutta eiköhän tää tästä puhtaaksi iloksi muutu mullakin, kun ehdin vähän totutella ajatukseen :)
 
Kiva lueskella muiden tarinoita! :)
Täällä kirjottelee minä 25v, mieheni on 28v ja esikoista odotellaan kovasti <3 yhtä pidetty reilu pari vuotta, avoliitossa lähes koko se aika. Nyt eka neukku takana ja viikkoja kasassa 8+3. Helmikuun 20.pvä olis laskettu aika.
 
Hei määkin esittäydyn! :)
Mää oon 25 ja mies 30. Syksyllä molemmilla synttärit. Esikoista odotellaan ja molempien puolelta eka lapsenlapsi. (kummatkin ollaan sisaruksista vanhimpia). Yhdessä ollaan oltu vähän vajaa 8 vuotta ja kihloissa vähän yli 6v. Naimisissa ei olla vielä syystä että ei oo ollu rahaa... (oltiin molemmat opiskelijoita, sit pätkätöitä...) Nyt onneksi molemmilla vakityö, tosin tuskin on ihan heti varaa mennä naimisiin nyt kun tulee tää pikkunen ja varmasti syö ison osan molempien pienistä palkoista. Lisäksi ollaan myös ostamassa omaa asuntoo jos vaan saadaa lainaa... :)

Tänään 10+5 <3
 
Minä olen 24 ja mies 35, yhdessä oltu 3 vuotta, naimisiin mentiin viime lokakuussa :) ensimmäinen lapsi tulossa ja miehen vanhemmille myös eka lapsenlapsi. Minun veljillä on jo lapsia, yhdelle itseasiassa kohta syntyy kaksoset :D
 
Minä 33 ja mies 34 ja molempien ensimmäinen lapsi. Yhdessä ollaan oltu 4 vuotta.
 
Minä 26 mies 27-vuotta, yhdessä ollaan oltu 8,5 vuotta ja siitä kaks vuotta avioliitossa, molemmat ollaan työelämässä ja esikoista odotellaan :)

Mulla oli vähän aikaa varma olo tästä raskaudesta mutta tänään tuleva mummo muistutteli että vielä voi tapahtua vaikka ja mitä, tuli epävarmuus taas... Toivon niin paljon että masussa selvittäis ❤️

Rv 9+4
 
Onpa kiva lukea teistä kaikista enemmän :happy:

Mä oon 25 ja mies 26. Ollaan oltu yhdessä hieman yli 1,5 vuotta ja asuttu yhdessä melkein koko se aika. Podettiin keväällä aikamoista vauvakuumetta, mutta ajateltiin että jos kuitenkin mentäisiin ensin naimisiin. Vauva päättikin ilmoittaa tulostaan yllätyksenä, josta olemme todella onnellisia. Esikoista odotetaan ja on molempien vanhemmille ensimmäinen lapsenlapsi - tulevat tädit ovat myös aivan innoissaan!
 
Me ollaan oltu 7vuotta yhdessä josta saman katon alla noin 5v. Mä oon 30 ja mies 37 vuotias. Meille tää on eka yhteinen. Naimisiin menon kanssa vitkutellaan vielä, mutta kosituksi tulin yllättäen talvella <3
 
Tänään on kyllä väsyttäny ja ollu jotenki kehno olo melkein koko päivän... jomottaa alavatsaa, ihan ku olis jo liitoskipuja, vaikka tuskin näillä viikoilla vielä voi olla... no vaan kylläpä se kohdun kasvaminenki tuntuu jossai...
 
Mua on tänään kuvottanut koko päivän. Kauhea väsy ja ällötyksestä huolimatta syömishimo, ja nyt hiilaripöhö päällä.

Teki kamalasti mieli poronkäristystä, ja mies kesken öljynvaihdon mulle sellaista kokkasi kun en itse voinut. :-D Kun täällä on puhuttu että miten puoliso on suhtautunut, niin aikas täyden kympin tuolle annan! :-D

Loryn, mikä vko sulla on? Mulla ei (tietääkseni) ole ollut liitoskipuja, eikä muitakaan kipuja pariin viikkoon. Huonoa oloa ja väsyä vain
 
Voi kumpa sais olla täällä kertomassa omaa tarinaa teille.. <3
hymyssä suin lueskelen näitä tekstejä ja välillä kyyneleet valuu pitkin poskea.
 
Takaisin
Top