Mäkin ajattelin nyt esittäytyä, kun tänään alkuraskauden ultrassa varmistu, että laskettu aika osuu helmikuulle. Tarkemmin 12.2. Oon jo hetken seuraillut teidän juttuja, mutta en oo uskaltanut osallistua, kun en ollut varma osuuko laskettu tammikuulle vai helmikuulle :)
Mä oon 28 ja mies on jo 29. Mentiin naimisiin pari vuotta sitten ja odotetaan toista lasta. Esikoinen on kohta vuoden eli ikäeroa tulee sellanan 1v6kk. Suunnitelmissa oli kyllä vähän pidempi ikäero (jos sen voisi valita niin oltas toivottu noin kahta vuotta), mutta elämä päätti toisin.
Tää raskaus siis tuli aika yllätyksenä ja koska ennen ekaa raskautta mulla oli tosi pitkä ja epäsäännöllinen kierto, niin ehdittiin aika pitkälle ennen kun tajusin olevani raskaana. Vähän on vaatinut totuttelua tää ajatus, mutta ollaan molemmat ilosia tulokkaasti. Mies riemuitsee ilman mitään varauksia, mä vähän hillitymmin, kun jännitä miten kroppa kestää toisen raskauden näin pian ja miten jaksan kahden niin pienen kanssa. Mutta eiköhän tää tästä puhtaaksi iloksi muutu mullakin, kun ehdin vähän totutella ajatukseen :)