Jännittää ihan sikana, kun viikonloppuna pitäs lähtee miehen äitin ja siskojen kanssa mökkeilemään plus mukana muista tyyppejä (puolisoita ja siskon lapsi). Ei olla kerrottu raskaudesta vielä kellekään enkä haluis ennen ekaa ultraa kertoa vielä heillekään. Mutta oon lähes satavarma, että asia tulee paljastumaan. Ainakin siitä, kun yleensä on otettu alkoholia mökillä ollessa ja takuulla heti huomaavat, jos juon vaan limpparia. Masuakaan en ehkä pysty piilottelemaan, kun iltaisin aina pömpöttää... Onneks ei tartte pelätä heidän reaktiotaan, sillä uskon, että ne on kaikki iloisia. Siskot on ainakin sanoneet jo aiemmin, että voitais hankkia vauva niin he pääsis sitä kyläillessäni hoitamaan :) miehen äitin reaktio ehkä vähän jännittää, kun on ajatusmaailmastaan hieman mustavalkoinen tai ajattelee asioista eritavalla kuin me. Mut toivottavasti on iloinen ensimmäisestä lapsenlapsestaan.
Omille vanhemmille kertominen kans jännittää. En tiedä, missä vaiheessa heille kertoisin. Olen vahingossa onnistunut välttelemään heitä nyt koko kesän, kun ollut työkiireitä tai muita menoja, silloin kun ovat kutsuneet kylään jne. Vielä varmaan onnistuisin pari viikkoa pitämään masun salassa ja ajattelisivat vain minun ehkä hieman lihoneen. Tuskin edes huomais, kun ovat itsekin hitusen pömppömahaisia :D mut äiti saattaisi loukkaantuakin tästä, kun on salattu asia häneltä. Ja mikä hössötys siitä sitten alkaa, kun hän saa tietää. Kaikki hänen tuttunsa ja naapurinsa saavat takuulla tietää hänen mummoksi tulemisestaan heti ensimmäisen viikon aikana. Ja varmaan alkaa heti soitella jatkuvasti minullekin ja kysellä kuulumisia. Ja ostella vauvakrääsää liian aikaisin ja ylihinnalla
Miehen iskälle kerrotaan varmaan viimeisenä, kun hän niin vähän pitää yhteyttä. On kyllä tulossa ehkä ensi viikonloppuna käymään täälläpäin, joten jos mies haluaa silloin asiasta kertoa niin sitten sama kertoa naamatusten. Töissä ajattelin kertoa työkavereille vasta elokuun puolivälissä, kun palaan lomalta. Esimiehelle pitää varmaan heinäkuun lopussa kertoa, jotta voi tilata mulle ennakkoon isommat vaatteet, mikäli en lomalta palattuani enää sovi nykyisiin :D